Podle Wurze je klíčem aerodynamika

Pavel Stavebník, 8. prosince 2006, 10:13 Google+

Rakušan Alex Wurz se po letech testování pro McLaren vrací na startovní rošt s Williamsem. Přirozeně by chtěl vyhrávat, ale něco takového není v F1 vůbec snadné.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Wurz, Alex

Wurz, Alex | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Wurz konstatuje, že jeho přestup do Williamsu byl nesporně z pohledu návratu na závodní dráhu nejlepším možným řešením. „Pokud bych setrval v McLarenu, nikdy bych se do závodů nevrátil.“

Williams byl v některých závodech letošní sezony rychlý, ale nespolehlivost tuto přednost pravidelně kazila. „Pokud budeme chtít mít v příštím roce lepší výsledky, musíme pracovat velmi tvrdě, ale všichni v Grove touto prací žijí.“

K úspěchům je ale potřeba oboje, jak spolehlivost, tak rychlost. Bude nový vůz poháněný zákaznickým motorem od Toyoty dostatečně konkurenceschopným?

„Hlavní díl práce už byl udělaný. O tom, zda máte auto konkurenceschopné pro boj o vítězství nebo pouze auto průměrné, rozhoduje jeho konstrukce a aerodynamika. Při testech před sezonou jde už jen o optimální vyladění.“

Williams je známým a úspěšným týmem, bohužel však nemá k dispozici tovární motory a musel vzít po odchodu BMW zavděk zákaznickými agragáty. Je otázkou, jak si FW29 s osmiválcem od Toyoty povede, ale těžko lze očekávat boj o vítězství...


Foto: WilliamsF1 Team

Vytisknout

Diskuze: Podle Wurze je klíčem aerodynamika

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Todt, Jean

Týmová režie bude u Ferrari znovu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

  2. "Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

  3. Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud