Super Aguri došlo do cieľa

Jozef Smrtník, 12. března 2006, 18:03 Google+

Napriek tomu, že šachovnicovú vlajku uvidel iba Takuma Sato, dá sa jeho výsledok so stratou štaroch kôl považovať za úspech.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sato, Takuma

Sato, Takuma | foto: Super Aguri Formula 1

Sdílejte článek

V úvodnej Grand Prix v Bahrajne sa podarilo japonskému tímu doviesť aspoň jedno auto pilotované Takumom Satom do cieľa a vzhľadom na zatiaľ skromné ambície to znamená určitý úspech. Jeho tímový kolega a nováčik v F1 Yuji Ide preukázal aspoň snahu o udržanie sa v pretekoch napriek vyslúženému prvému trestu prejazdu boxami spôsobenú jeho mechanikmi za pridlhé zdržanie sa na štartovnom rošte.

Takuma Sato, 18. miesto:
"Je to pre nás fantastický výsledok. Myslím si, že chalani v garáži si zaslúžia byť šťastní, pretože ich práca bola ťažká pred príchodom do Bahrajnu. Napriek tomu, že sme mali dnes problémy s rádiokomunikáciou a tankovaním, ktoré spôsobilo zmätky počas zastávok v boxoch, myslím si, že každý v tíme odviedol naozaj dobrú prácu. Je to pozitívny krok pre nás a som veľmi šťastný z dnešného výsledku. Jedine smola u Yujiho spôsobila to, že sme nedoviedli obe autá do cieľa, ale dosiahli sme výborný štart, ktorý tím potrebuje."

Yuji Ide, nedokončil:
"Veľmi som chcel dokončiť preteky, ale motor ma zastavil. Mal som rovnaký problém, ktorý ma zastihol v piatok. V skoršom priebehu pretekov sa mi nedarilo zaradiť neutrál, ale napriek tomu sa mi podarilo opustiť boxy pri zastávke. Nevedel som, ako vyťažiť z auta lepší výkon a nemal som z neho dobrý pocit. Budem tento problém konzultovať s inžiniermi a urobím maximum pre dokončenie pretekov v Malajzii."

Aguri Suzuki, šéf tímu:
"Tieto preteky pre nás znamenali skôr test. Všetko, čo sa udialo sa príliš neodlišovalo od priebehu zimných testov. Budeme sa učiť v priebehu každých nasledujúcich pretekov a dnešok bol pre nás dobrou lekciou. Hovoril som pred pretekmi s oboma pilotmi a povedal som im, že dnes je pre nás hlavným cieľom dokončiť preteky a získať čo najviac vedomostí. Taku odviedol dobrú prácu. Yuji mi povedal, že veľmi by si želal dokončiť preteky, ale bude musieť k tomu ísť kror za krokom, ale každé jedny preteky budú pre neho výbornou lekciou. V prvom rade potrebuje nabrať veľa skúseností a náš tím zlepšiť autá pre oboch jazdcov.

Foto: Super Aguri Formula 1

Vytisknout

Diskuze: Super Aguri došlo do cieľa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Montoya, Juan Pablo

McLaren vytěžil maximum

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

  2. Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

  3. Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud