Tým se nezúčastnil žádného testování, raději se inženýři zaměřili na přípravu vozů pro Grand Prix Monaka v domovské továrně. Ačkoli, tým v nedávných testech zaznamenal postup k pozitivnímu v oblasti spolehlivosti vozů, neusíná na vavřínech a v této vývojové práci bude pokračovat i v přípravách na Monako, kde by rádi získali další cenné body na svůj účet.
“V minulých závodech jsme zaznamenali posun v pozitivním slova smyslu v oblasti spolehlivost. Rádi bychom tyto výkony zopakovali v Monaku, kde bude mnoho našich sponzorů“, řekl David Pitchforth, ředitel Jaguaru.“Našim cílem je pokračovat v nastartovaném pozitivním trendu co do otázky spolehlivosti, protože právě spolehlivost byl náš velký problém na začátku sezony“. “Víme, že Monako je pro nás velkou výzvou, kde je potřeba mít maximálně možný nízký přítlak a dobře zvládnout nastavení pro prudké zatáčky a krátkými rovinkami“. “Loni jsem zde právě doplatili na nedostatek nízkého přítlaku u vozu R3, ale naše aerodynamické oddělení pilně pracovalo na tom, abychom letos na této překrásné trati zažili zcela odlišný příběh“. Motivace v našem týmu nebyla nikdy větší a hlavně jezdci se cítí víc motivováni po návštěvě v Cosworth Racing“. “Pěvně věříme v zisk dalších bodů“.
Mark Webber komentuje: “Monacký okruh mám rád, je to zvláštní závod v ulicích slavného města a doposud jsem zde jezdil dobře. Zatím jsem zde jel třikrát a v roce 2001 zde dokonce vyhrál závod F3000. Je to prestižní závod, který důkladně otestuje schopnosti jezdců a techniky. Bylo provedeno mnoho změn v oblasti Rascasse. Jsem zvědavý jak se trať změnila. Máme dobrý balík aerodynamiky pro závod a tým pracoval také dobře na tom, abychom vše stihli včas. Pro tento závod bude nesmírně důležitá kvalifikace, která rozhodne o většině závodu. Věřím, že Michelin připraví dobré pneumatiky a společně s našim nastavením budeme mít dobré auto. Jeden z mých nejoblíbenějších úseků je tunel a šikany za ním, právě tak, jako vjezd před Casino. Jedna věc je jistá, a to ta, že závod je velmi těžký a to je zábavné“.
Antonio Pizzonia dodal: “Nemohu se dočkat až usednu do svého Jaguaru na monacké trati. Závodil jsem zde dvakrát ve Formuli 3000 a jsem zvědavý, jaké to bude ve Formuli 1. I když okruh v Monaku je jedinečný, pokusím se tuto trať srovnat s ostatními. Je to trať velmi úzká bez únikových zón s nerovným povrchem, což nás jezdce a inženýry vyzývá k pokoření. V Monaku trávím většinu svého času, specielně v období mezi závody seriálu MS. Proto považuji tento region za můj druhý domov. Nemyslete si, život v Monaku vám moc neřekne o této trati. Trať je zcela jiná, když je otevřená pro veřejnost. Obvykle se zde projedu s mým skútrem, ale opravdový cit pro místní zatáčky získáte až v okamžiku postavení svodidel a uzavření tratě obyvatelstvu. Jsem rád, že mohu konstatovat, jak je v Monaku těžké předjíždět, že se mi to při závodě F3000 povedlo. V prvním tréninku jsem byl nejlepší, ale mnoho jsem ztratil při druhém. Startoval jsem sedmý a závod dokončil na čtvrtém místě. Myslím, že jedno