"Všechno se dává dohromady, je jasné, že v tomto období roku je vše značně hektické, ale máme věci pod kontrolou a stihneme to podle plánu."
Burgess je přesvědčen, že budou mít jezdci v letošní sezoně k dispozici o hodně lepší monopost, než byl ten loňský. Má k tomu řadu důvodů, mezi ty hlavní ale patří skutečnost, že už prakticky rok znají vlastníka týmu a dodavatele motoru.
"Letos jsme se mohli věnovat při konstrukci vozu i detailům, což loni díky narychlo usazované Toyotě nepřicházelo do úvahy."
Pod návrhem M16 jsou podepsáni tři klíčoví lidé týmu, technický ředitel James Key, šéf designu John McQuilliam a šéf aerodynamiky Simon Phillips. Key je odchovancem týmu Eddieho Jordana, základu Midlandu a prošel většinou jeho důležitých oddělení.
"James je v tuto chvíli nejmladším technickým ředitelem týmů F1, ale už má velké zkušenosti a cit pro poznání, co je pro celkovou konkurenceschopnost balíku důležité."
Foto: Midland F1 Racing