Omezení testů velkou podporu nemá

Daniel Šupa, 19. ledna 2006, 12:27 Google+

Loňských 30 testovacích dní mezi zahájením a koncem sezony asi letos zopakováno nebude. Hlavním problémem je stále nesouhlas Ferrari, které požaduje řešit omezení jinou cestou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

„Investice do Fiorana byly obrovské a nechceme je promarnit. Ferrari má o dohodu o omezení testů zájem, ale nechceme limitovat dny, nýbrž najeté kilometry,“ zopakoval stále stejné stanovisko týmu tiskový mluvčí.

Dá se říci, že ostatní stáje o omezení testů stojí, ale je pro ně nepřijatelná loňská situace, kdy 9 týmů dodržovalo dohodu a Ferrari si testovalo kolik potřebovalo.

„Dosud nebyla žádná dohoda potvrzena. Ferrari ji i nadále nechce podpořit a my nemůžeme připustit opakování loňského stavu,“ vysvětlil prezident Toyoty Howett.

Poněkud jiný názor vnesl pak do diskuse šéf Hondy Fry, jenž si myslí, že týmy stejně při testech více času než 30 dní nestráví. „Testy jsou o hodně více efektivní a podle mého názoru nebude nutné 30 dní výrazněji překračovat.“


Foto: Scuderia Ferrari

Vytisknout

Diskuze: Omezení testů velkou podporu nemá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Minardi

Minardi se možná znovu objeví na startu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud