Kolem týmu Super Aguri je od samého začátku množství spekulací a protichůdných informací. Tato zpráva také není zatím oficiálně potvrzena, ale Suzuki má mít v tuto chvíli souhlas všech ostatních stájí s dodatečným přihlášením do šampionátu. Nový tým uzávěrku nepropásl, jak se často chybně uvádí, ale nebyl schopen poskytnou záruku používání vlastního šasi nebo podvozku, na který bude vlastnit autorská práva.
Změna nastala nastěhováním se do sídla bývalého týmu Arrows v Leafieldu a potvrzením možné přestavby původního šasi Arrows z roku 2002 tak, aby vyhovělo požadavkům současných crash-testů.
Tým by měl být v Bahrajnu na startu se starým šasi Arrows, ale pro evropskou část sezony by měl přivézt už svůj vlastní nový podvozek.
Stáj zaměstnala mnohé bývalé osobnosti Arrows, jako šéfinženýra Marka Prestona a designéra Paula Bowena. Projekt pak koordinuje Daniele Audetto. Počet zaměstnanců čítá ke konci letošního roku 110 lidí.
Foto: BAR Honda