"Bridgestone nebude mít žádnou výhodu, neboť od špionážní aféry spolu týmy Ferrari a Toyota prakticky nekomunikují. U Michelinu je to výrazně lepší a týmy spolu spolupracují," reagoval Flavio Briatore na otázku, zda nás nečeká v roce 2006 další ze spanilých sezon Ferrari.
Přestože si mnozí z nás, včetně odborníků a samotné Mezinárodní automobilové federace, slibují od nové změny kvalifikace zajímavější podívanou, Flavio je přesvědčen o tom, že to stále nebude ono.
"Já osobně navrhuji bodovat i kvalifikaci a před startem to otočit tak, aby vítěz kvalifikace startoval poslední."
Takový scénář však naráží hned na několik problémů. Kvalifikace by musela být bodovaná stejně jako závod, ne-li více, aby mělo pole position potřebnou výhodu. Dále je tu stálý problém s obtížným předjížděním v závodě a v neposlední míře pochopitelná neochota měnit bodovací systém s ohledem na historické tabulky a jejich vypovídací schopnost.
Foto: Nico Rosberg