DISKUZE K ČLÁNKU F1 bude od roku 2026 závodit v Madridu, znamená to konec Barcelony?

Představitelé Formule 1 dnes oznámili, že se od sezóny 2026 minimálně na 10 let bude závodit v Madridu. Ve Španělsku se přitom jezdí již v Barceloně, znamená to její konec?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 bude od roku 2026 závodit v Madridu, znamená to konec Barcelony?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 31.01.2024 19:32 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Frciiik

    Frciiik

    178.255.168.XXX
    Jo jo, potřebujeme víc a víc okruhů mezi betonovými zdmi. Další sračka na obzoru. Ach jo 09 05

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      To je bohužel pochopitelný trend, čím bude pořádání VC dražší, tím více budou pořadatelé hledat způsoby, jak ty peníze získat zpátky... Poplatek za pořádání je tak vysoký, že na něj nelze vydělat prodejem vstupného, takže se žádají peníze od státu...

      Argumentuje se, že se to vykompenzuje na daních... Kde asi utratí lidi víc peněz ? V centru města nebo někde za městem, kde pomalu nic není ? Co udělá zemi větší reklamu ? Záběry na ulice, stavby ve městě nebo záběry na okruh, který by mohl stát kdekoli na světě..? Je to bohužel jednoduchá matematika...

      Co se odehrávalo v LV si myslím bude do budoucna šablona pro další státy / VC...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        93.99.211.XXX
        máš pravdu. bohužel. je to prostě kšeft...
        ale pojďme čistě prakticky z našeho - fanouškovského - hlediska. když budou okruhy dávat divákům dobré závody, tak konec konců proč některé nudné nenahradit lepšími. jen nevím, jestli to bude zrovna tenhle případ. ale obecně ty současné autobusy, které se z lehkých silných monopostů vytvořily, se do měst moc nehodí. sice má dojít s novými pravidly ke zkrácení formulí, ale uvidíme, jak to dopadne.
        na první pohled tenhle okruh vypadá, jako klasický městský okruh, kde bude předjíždění problém. krátké rovinky zakončené ostrými zatáčkami. tady to moc nevypadá na více stejně rychlých stop a možnost někoho dostat na brzdy či na rovince vyrazit z "pytle" a předjet soupeře. samozřejmě ideálně bez DRS.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Jenže náš fanouškovský pohled nikoho nezajímá... Čím více chtějí oslovit lidí, tím více musí sahat do povrchnějších vod... A tedy loví fanoušky, kteří přijdou, aby si udělali selfíčko, užili si dovolenou, najedli se, napili / opili a hotovo...

          Paradoxní je, že tam zahnívá až ta bizarní snaha řešit totální kraviny v rámci technických pravidel... Kdy ta byznysová část ukazuje mladé hezké tvářičky Maxe, Landa, Charlese... Cool znělka, promo značek RB, Ferrari, Mercedes apod... A pak vítězí závod co závod Max nebo před ním Mercedes, kvůli něčemu, co nikdo z těch běžných fanoušků nemá šanci docenit... V tomhle si F1 neumí vybrat, čím chce být...

          Dříve byla více pro hardcore fanoušky... Dnes v tom tápe... Já vnímám tu byznysovou část jako neoddělitelnou, stejně už F1 vnímám jinak, než např. před 20ti lety... Šel bych cestou zjednodušení a zatraktivnění v rámci kulis, ve kterých se VC zrovna odehrává... Tedy do budoucna hlavně města...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            jj, to by mohla být cesta. jenže F1 je nazývána "královnou" motorsportu. a zjednodušit královnu, když i rally jezdí hybridy... na to asi nebude pražádná chuť. nicméně cesta by to byla. zjednodušení technických pravidel, menší a lehčí vozy, které by se i lépe vešly do těch měst... to nezní úplně špatně. byl bych určitě pro.

            dalším problémem je ale současná dokonalost. je to sice trošku paradoxní, ale v momentě, kdy za celou sezonu čítající přes dvě desítky podniků, odstoupí kvůli technickým potížím nezaviněných kolizí počet aut udávaný v jednotkách kusů, je kouzlo dřívějších časů, kdy běžně dojížděla půlka startovního pole, prostě fuč. dneska už nikdo přilepený k obrazovce netrne, jestli Max s náskokem půl minuty na zbytek světa dojede, jestli mu nekiksne motor, nezlomí se zavěšení, nedojde mu půl kole před cílem benzín... tohle kouzlo dřívějších časů je ( podle mého nenávratně ) pryč.
            ale asi se to všeobecně líbí. slyšel jsem zrovna teď o víkendu nějaký podcast, kde říkali, že F1 má nejmladší divácké portfolio. někde lehce nad 30 let. fotbal je nad 40 a hokej s basketem dokonce nad 50. tedy pokud si to dobře pamatuji. takže holt ty současné trendy asi ty mladé táhnou a nám zbývá buď to akceptovat, nebo se na to vykašlat a sledovat jen záznamy starých přenosů. 17

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama