DISKUZE K ČLÁNKU F1 bude od roku 2026 závodit v Madridu, znamená to konec Barcelony?

Představitelé Formule 1 dnes oznámili, že se od sezóny 2026 minimálně na 10 let bude závodit v Madridu. Ve Španělsku se přitom jezdí již v Barceloně, znamená to její konec?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 bude od roku 2026 závodit v Madridu, znamená to konec Barcelony?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 31.01.2024 19:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Frciiik (Hlasoval 1 člověk) 24.01.2024 08:11
Jo jo, potřebujeme víc a víc okruhů mezi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    91.148.232.XXX
    Většinou to jakž takž funguje, ale ten den už to byl extrém.
    P.S.: Jsem zvědavý, kam se to pošle teď. To, že to neumím ovlivnit, z toho dělá tak trošku nightmare level.
    edit: Tak výsledek už znám. Je to tady, ale měla to být reakce na Petra. Co už...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    91.148.232.XXX
    Nevidím to tak; Spa by mohlo mít náběh na nudu, ale ty Ardeny okolo je prvek, který do toho nějaké napětí přinese celkem pravidelně. Monza přináší spoustu zábavy před první (Rettifilio) a druhou (Roggia) šikanou.
    To bych do té kategorie tragických zařadil spíš Silverstone.
    edit: 2x (!) jsem dal "reagovat na Fandu.LH a 2x se to uložilo jako samostatný příspěvek. Zeditovat příspěvek mne to nechalo až asi napočtvrtý. Na**at na to...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Rocku, je třeba počkat, až se načte celá stránka, všechny skripty. Já to žel opravit nedokážu, neprogramuji tyto stránky, nahlásil jsem to, tak prosím trochu trpělivosti. Někdy to trvá pět, někomu i 50 sekund. 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      poradím ti - zkus to psát přes mobil. tam to reaguje hned 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    85.160.68.XXX
    Španělsko má v novodobé éře tradici na příšerný okruhy: Valencia byla vyprahlá betonová nuda v hnusným přístavu, kde se celkový počet předjetí za závod udával v nízkých jednotkách (jakože doslovně, třeba v r. 2009 1 (slovy jedno) předjetí za celý závod), Barcelona je sice "přírodní" okruh, ale dokázala vyprodukovat stejně nezáživný závody jak ta Valencia.
    Madridu bych dal šanci. Těžko to může být nějaký zásadní kvalitativní sešup, ono ze dna není kam padat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Jenže vyčítat to okruhu není fér, protože architekti stojí před neřešitelnými problémy, které se s ostatními sériemi nespojují... Vozy jsou příliš dokonalé, skvěle fungují, mají příliš krátkou brzdnou dráhu, příliš dobré zrychlení atd. atd.

      Barcelona je úžasný okruh, ale pro současnou F1 příliš rychlý, příliš známý... Monza trpí tím samým v posledních letech i SPA... Nemá to řešení...

      F1 by pomohlo zpomalit, zjednodušit fungování vozu a s tím spojené odlehčení, zmenšení...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    178.255.168.XXX
    Jo jo, potřebujeme víc a víc okruhů mezi betonovými zdmi. Další sračka na obzoru. Ach jo 09 05

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      To je bohužel pochopitelný trend, čím bude pořádání VC dražší, tím více budou pořadatelé hledat způsoby, jak ty peníze získat zpátky... Poplatek za pořádání je tak vysoký, že na něj nelze vydělat prodejem vstupného, takže se žádají peníze od státu...

      Argumentuje se, že se to vykompenzuje na daních... Kde asi utratí lidi víc peněz ? V centru města nebo někde za městem, kde pomalu nic není ? Co udělá zemi větší reklamu ? Záběry na ulice, stavby ve městě nebo záběry na okruh, který by mohl stát kdekoli na světě..? Je to bohužel jednoduchá matematika...

      Co se odehrávalo v LV si myslím bude do budoucna šablona pro další státy / VC...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        93.99.211.XXX
        máš pravdu. bohužel. je to prostě kšeft...
        ale pojďme čistě prakticky z našeho - fanouškovského - hlediska. když budou okruhy dávat divákům dobré závody, tak konec konců proč některé nudné nenahradit lepšími. jen nevím, jestli to bude zrovna tenhle případ. ale obecně ty současné autobusy, které se z lehkých silných monopostů vytvořily, se do měst moc nehodí. sice má dojít s novými pravidly ke zkrácení formulí, ale uvidíme, jak to dopadne.
        na první pohled tenhle okruh vypadá, jako klasický městský okruh, kde bude předjíždění problém. krátké rovinky zakončené ostrými zatáčkami. tady to moc nevypadá na více stejně rychlých stop a možnost někoho dostat na brzdy či na rovince vyrazit z "pytle" a předjet soupeře. samozřejmě ideálně bez DRS.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Jenže náš fanouškovský pohled nikoho nezajímá... Čím více chtějí oslovit lidí, tím více musí sahat do povrchnějších vod... A tedy loví fanoušky, kteří přijdou, aby si udělali selfíčko, užili si dovolenou, najedli se, napili / opili a hotovo...

          Paradoxní je, že tam zahnívá až ta bizarní snaha řešit totální kraviny v rámci technických pravidel... Kdy ta byznysová část ukazuje mladé hezké tvářičky Maxe, Landa, Charlese... Cool znělka, promo značek RB, Ferrari, Mercedes apod... A pak vítězí závod co závod Max nebo před ním Mercedes, kvůli něčemu, co nikdo z těch běžných fanoušků nemá šanci docenit... V tomhle si F1 neumí vybrat, čím chce být...

          Dříve byla více pro hardcore fanoušky... Dnes v tom tápe... Já vnímám tu byznysovou část jako neoddělitelnou, stejně už F1 vnímám jinak, než např. před 20ti lety... Šel bych cestou zjednodušení a zatraktivnění v rámci kulis, ve kterých se VC zrovna odehrává... Tedy do budoucna hlavně města...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            jj, to by mohla být cesta. jenže F1 je nazývána "královnou" motorsportu. a zjednodušit královnu, když i rally jezdí hybridy... na to asi nebude pražádná chuť. nicméně cesta by to byla. zjednodušení technických pravidel, menší a lehčí vozy, které by se i lépe vešly do těch měst... to nezní úplně špatně. byl bych určitě pro.

            dalším problémem je ale současná dokonalost. je to sice trošku paradoxní, ale v momentě, kdy za celou sezonu čítající přes dvě desítky podniků, odstoupí kvůli technickým potížím nezaviněných kolizí počet aut udávaný v jednotkách kusů, je kouzlo dřívějších časů, kdy běžně dojížděla půlka startovního pole, prostě fuč. dneska už nikdo přilepený k obrazovce netrne, jestli Max s náskokem půl minuty na zbytek světa dojede, jestli mu nekiksne motor, nezlomí se zavěšení, nedojde mu půl kole před cílem benzín... tohle kouzlo dřívějších časů je ( podle mého nenávratně ) pryč.
            ale asi se to všeobecně líbí. slyšel jsem zrovna teď o víkendu nějaký podcast, kde říkali, že F1 má nejmladší divácké portfolio. někde lehce nad 30 let. fotbal je nad 40 a hokej s basketem dokonce nad 50. tedy pokud si to dobře pamatuji. takže holt ty současné trendy asi ty mladé táhnou a nám zbývá buď to akceptovat, nebo se na to vykašlat a sledovat jen záznamy starých přenosů. 17

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc pokračuje v nepříliš přesvědčivých výsledcích (ilustrační foto)

Druhý trénink - rudé Ferrari způsobilo červenou vlajku, Norris nenašel přemožitele

Carlos Sainz s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Maďarsku vyhrál Carlos Sainz

Sergio Pérez věří, že si své místo u Red Bullu udrží

Cunoda místo Péreze? "Jsem připraven bojovat i proti Maxovi," reaguje hrdě Japonec

Lance Stroll s Aston Martinem AMR24

"Prožíváme vzrušující období." Aston Martin o novém aerodynamickém tunelu a příchodu Hondy

Max Verstappen se vydává zpět na trať

Verstappen žádá další vylepšení vozu. "V Maďarsku musí fungovat!" nabádá Marko

Juan Pablo Montoya byl velkým talentem, ale na mistrovský titul nikdy nedosáhl.

V Goodwoodu se opět projedou staré vozy Williams. Do kokpitu se vrátil jeden z rebelů F1

Liam Lawson se loni coby náhradník předvedl v dobrém světle. Byl by v Red Bullu úspěšný?

Staré téma v novém hávu. Zvoní Pérezovi umíráček?

Vyváženost výsledků v podání obou pilotů - to McLarenu hodně prospívá

Zak Brown cítí šanci: Pérez nám otevřel dveře

Lewis Hamilton s Mercedesem W15

Rozjetý Mercedes nasadí do letní přestávky ještě 2 sady vylepšení. Bude pohádka pokračovat?

Charles Leclerc s vozem SF-24 za deště

Ferrari SF-24 po nasazení vylepšení divoce poskakuje, šéf vývoje šasi Cardile končí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama