Motor, pneumatiky, jezdci a snad i finanční krytí projektu by mělo být bez problému zajištěno, achillovou patou zůstává podvozek. Původní plány na nasazení letošního šasi BAR 007 se ukázaly příliš optimistické vzhledem k platné Concorde Agreement, která vylučuje více stájí se šasi jediného výrobce.
Suzuki musí tedy v Leafieldu postavit nový podvozek, ale času je málo. Pomoci by mohly známé továrny jako Lola, Dallara, Courage nebo Panoz. Žádný z nich však se současnou F1 nemá zkušenosti a narychlo postavený podvozek by nebyl konkurenceschopným.
Řešením by však mohla být spolupráce nové stáje s Paulem Stoddartem, který koupil v roce 2002 při pokusu o zvýšení konkurenceschopnosti Minardi autorská práva k monopostu stáje Arrows, v jejímž sídle bude tým Aguri působit.
Ve spolupráci s Hondou (BAR) a jimi získanými poznatky by bylo snad možné původní koncepci Arrowsu přepracovat do alespoň soutěživé podoby...
Foto: Minardi F1 Team