DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Mercedesu uznává, že kvůli vlastním chybám při práci s pneumatikami přišli o pódium

Lewis Hamilton s Mercedesem sice do Velké ceny Maďarska startoval z prvního místa, na pódiové umístění kvůli příliš konzervativnímu přístupu k pneumatikám nedosáhl. Toto Wolff po závodě vysvětlil, v čem spočíval problém.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Mercedesu uznává, že kvůli vlastním chybám při práci s pneumatikami přišli o pódium

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 24.07.2023 23:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 24.07.2023 11:58
Já myslím že dojde, nemá to logiku, když se… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 24.07.2023 23:42
Vždyť je to úplně jiný motor a i jiné palivo. A… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 24.07.2023 09:53
Zdroje naznačují, že analýza výkonu různých… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mac_

    Mac_

    86.49.87.XXX
    K čemu jsou všechny ty předpisy, když pomocí politiky se najednou dají obejít. Všichni to věděli s předstihem, všichni s tím souhlasili, někdo odvedl lepší, někdo horší práci. Tak jaképak výjimky. F1 je jedním z nejméně fair play sportů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Na co reaguješ v souvislosti s tímto článkem ?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Pokud řešíš motory , tak nemáš VŮBEC pravdu.Ty plány byli dle výrobců různé a načasování také. A věř že ostatní svůj výkon navýšily přes spolehlivost. Taky je tam faktor změny paliva. Renault co pamatuji musel zkrátit vývoj o rok.U spalováku určitě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.208.XXX
    Zdroje naznačují, že analýza výkonu různých pohonných jednotek ukazuje, že Renault je někde mezi 15-25 kW (20-33 k) nižší než ostatní konkurenti.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Pokud tomu tak je tak zase zaspali s pohonnou jednotkou a odpovídá to i výkonu Alpinu, který se propadá.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.208.XXX
        Já myslím že jim chybí od všeho trochu (hodně) a proto jsou tam kde jsou. To není jen o motoru.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Je tomu tak, schází jim cca 30 koní. Renault požaduje o dorovnání alespoň na deficit ve výši 8 koní (umožnit vylepšení či zvýšit průtok paliva). Red Bull slíbil, že nebude proti.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      A diskutuje se co s tím. Jsem zvědavej jestli dojde na nějakou formu dorovnání výkonu stejně jako to bylo u jejich motoru V8 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.77.XXX
      A netvrdil tu nekdo, ze Renault dorovnal a podobne? 30 koni je dlouhodoba ztrata Renaultu, ktera sice klesla z 40-50, ale porad je to slusna ztrata. Ta se odviji od toho co Renault umi a kolik do toho vrazi. Takze zadne prekvapeni ze ta ztrata zacina prosakovat ofiko. Kolikrat jsem rikal, ze je to 30koni?
      Kdyz hledali tym komu dodavat po odchodu RB, prezentoval Renault motor jako vykonny. Ted kdyz neni komu dodavat, je treba udelat vse pro to, aby ztratu stahli aspon v zavode.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        Vždyť je to úplně jiný motor a i jiné palivo. A jak kdo na tom je v roce 2019 není stejné jako v roce 2022. Seš zase v časové ose zcela mimo mísu . 18

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama