DISKUZE K ČLÁNKU Je ve hře nová trofej pro úspěšné piloty? Nebo jen zbytečná show?

Zatímco F1 nám bobtná (když se jelo v roce 1977 do té doby rekordních 17 Grand Prix, připadalo nám to šílené) a rozrůstá se nám o vedlejší podniky, její vedení je zřejmě přesvědčeno, že trofejí je pořád nějak málo. A hodlají v tom činit do budoucna kroky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je ve hře nová trofej pro úspěšné piloty? Nebo jen zbytečná show?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 19.07.2023 21:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 16.07.2023 12:58
Z těchto dvou volím jednoznačně ropu 18 »
» Racek (Hlasovali 2 lidé) 16.07.2023 01:47
No, článek je v podstatě smutné čtení... kam že… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 17.07.2023 19:58
příleřitostná "druhá liga" F1 by mohla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

juras

juras

88.103.92.XXX
Současný svět už dávno zradil princip že nadání. píle, pracovitost má oddělit zrno od plev...systém dotací devalvuje to jestli je někdo schopnej nebo ne.
No a ta snaha odměnit pokud možno všechny...ten poslední bude alespoň vítězem soutěže "sympatií".
Ostatně...co je to za šílenost...víc jak 70 pohlaví? Jako společnost jsme totálně zmagořeli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Mě tyhle věci nevadí...pokud se nedělají jen čistě kvůli marketingu. Jsem zvědavej jestli se dočkám ještě doby kdy za vším nebudou jen peníze a mamon. Že jsou peníze důležité se nezmění dokud se bude penězi platit (proto je všichni chtějí, že)...ale kdysi ještě existovala jistá rovnováha mezi ziskem (peníze) a hodnotou (třeba uměleckou, technickou, jedinečnost apod.). Dnes jsou jen peníze...

Jako příklad uvedu třeba Hamiltona...stal se z něj neúspěšnější pilot historie...až dávno mohl dát vale touze po dalších vítězstvích a titulech...a mohl třeba jít jezdit za Williams...z principu...protože Williams byl donedávna ikona...poslední mohykán...tým který vlastnila rodina zakladatele. Hamilton měl vyděláno dost jak peněz, tak úspěchů...jít před lety k Williamsu by bylo stylový...nejen tím že by jezdil pro Franka...ale týmu by to nepochybně pomohlo v mnoha dalších směrech. Třeba Vettel to udělal...a ani neměl tu speciální motivaci...
Hamilton před lety jen alibisticky provezl Franka v Silverstone po okruhu a pronesl pár vět ve smyslu že naznačoval že by pro něj bylo ctí pro Franka závodit...a to bylo vše.
Vím že jsem idealista, ale ještě se najdou sportovci kteří se po vrcholu kariéry vrátí třeba tam kde začínali a vrátí do jisté míry svému "rodnému" klubu něco za to že z něj vystartovali ke své úspěšné kariéře.

Místo toho F1 vymýšlí kdejakou číčovinu...a všechno jen aby se vydělalo víc peněz. A podobně se chovají i piloti...jedinej kdo u mě hodně získal (nějakým naprosto netradičním rozhodnutím) byl Nico Rosberg...když získal titul tak to zabalil...a přitom mohl klidně pokračovat...i když by třeba už Hamiltona nikdy neporazil,,,mohl vydělávat víc než slušný peníze...a i úspěchy by si i rozšířil...ale on dosáhl cíle a šel žít "normální život", vzdal se určitě určité částky peněz, popularity...tohle rozhodnutí podle mě bylo hodně odvážné.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
11 11 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

194.6.237.XXX
Vem si třeba nejrychlejší kolo... Víceméně irelevantní hodnota ale... Máte titulek a článek, to je smysl těchto trofejí... Nejde o to rozdávat ceny, ale zvýšit medializaci... Třeba v NHL tohle funguje skvěle, když čech dá gól, stane se hráčem zápasu, tak se to dostane do sport. zpráv... Zápasů je hodně, oceňování také, takže jsou ve zprávách každou chvíli...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
No právě...všechno se točí kolem marketingu...na sport se stále víc zapomíná.
Mě je americký způsob u zádele...současná Amerika je jen stínem někdejšího zlatého snu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Mario Andretti na přelomu 70. let zvládl za víkend sedm závodů na zcela odlišných vozech - a většinu vyhrál. A ještě lítal sem tam přes oceán, aby stihl GP i 500 mil INDY. Dneska by mu to bezpečnostní výbor ihned zatrhl.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Systém medailí neklapl, tak honem něco jiného. Trošku mi to připomíná slavné Mikulášovy Patálie (René Goscinny), kdy si ve škole vymysleli naprosto šílené odměny, jen aby se dostalo na každého žáčka. I ten nejhorší - tomu dali, tuším, cenu za vytrvalost. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, vím že je to scifi. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

194.6.237.XXX
V amerických soutěžích je to roky... Všimni si, že tam vyhlašují hvězdy každého zápasu... Tzn neustále nějaké ocenění, je to součást proma, marketingu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
příleřitostná "druhá liga" F1 by mohla být zajímavá jako doprovodná série. Dovedu si představit, že by byla složena s vysloužilců (Vettel, Raikkonen....a z vykopnutých mladíků..teď zrovna de Vries, nebo co se zatím nechytli do vstupu F1 třeba Pietro Fittipaldi atd..) V 70´létech jezdili Formuli 5000. Bohužel dnes už to je vše utopie, maximálně zbožné přání naivních Fandů F1. Doba je úplně jinde, dříve jezdec sedl do čeho chtěl a hned závodil (Jackie Ickx...). Dnes je to hodně sofistikované, strašně drahé a hlavně to nejdůležitější: Jezdci nebudou bezdůvodně jen tak riskovat zdraví a život. V těch 70ˇ létech byli jezdci hodně odvážní.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Vymýšlení blbostí...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Jo jo, vybavuji si! Také si vybavuji, že jsme to naťukli již v komentářích u nějakého článku dříve. Ale nemohl jsem si to opět odpustit nějak zareagovat. A je potřeba mít i nějaké ideje, občas se naivně zasnít, nebrát vše jen čistě pragmaticky. No... zkrátka je to škoda.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
No jo, ale kde se ta auta seberou? Znova vyrobit? Vzít od sběratelů? Jsou s tím pořád větší problémy i v závodech historických aut.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
V minulosti tu byla takzvaná "druhá liga" F1, druhdy slavný šampionát Aurora, skončilo to po třech letech - jaký to div - kvůli nedostatku peněz. Mnozí pak ještě pamatují TGP - jezdil se v Brně i v Mostě - a nebyla to špatná podívaná, tam jsem třeba viděl na vlastní oči Maki z roku 1975 - ale to je stále finančně děsně náročná záležitost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
O tom jsem psal při zamyšlení nad nemistrovskými závody. Nápad to jistě není vůbec špatný, jenže tu je plno ALE. Tratě se musí dát do provozuschopného stavu (kdo to zaplatí), jak se budou vybírat piloti, kolik jich bude a hlavně, kdo by na to přistoupil. On test na simulátoru je jedna věc a sednout do auta, které může doznat úhony druhá...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Z té elektromobility (včetně el. koloběžek) mám hrůzu jako Jordano Bruno. Možná dobrý sluha ale zlý pán. Jak to blafne tak je peklo 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.160.17.XXX
Tohle je taková americká klasika... Jako proč ne, ale velké ale... Pokud v F1 budou mít všichni srovnatelnou techniku, jenže pak to nebude F1... Určitě by mohli dávat ceny po sezóně za nejhezčí manévr, fair play apod...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Racek

Racek

78.80.232.XXX
No, čínské elektro je už dnes nejlepší na světě a Číňané jsou i největší výrobci elektroaut i celkově na světě. Souhlasí přitom s ekoahendou, neb tím vzniká báječný trh pro jejich výrobky.
Obecně bych nebyl proti elektropohonům. Sám si půjčuji elektrovůz když jsem na ročním nebo větším servisu, Bohužel, ta krásná Mazda má dojezd... 121 km....Problém není v totiž v elektřině, ale jejích zdrojích, skladování a distribuci..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Racek

Racek

78.80.232.XXX
Ano, souhlas. Jen se pořád a pořád divím, proč jinak rozumní lidé prosazují evidentní nesmysl. To je celá ta agenda proti uhlíku, který je ve skutečnosti je jen velmi málo skleníkovým plynem... no jo, v mé starší generaci jsme mívali velmi dobré přírodovědné a technické základy...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
No a proto to chápu tak, že snaha to urychlit jde tím směrem, aby nás Čína v EV nepřeválcovala. Zvýhodnit nějak EV před spalováky již teď, aby v budoucnu jsme z toho profitovali a nebyli nahraní. Nebo klidně naopak znevýhodnit spalováky, jenže v dlouhodobém horizontu to bude asi opravdu výhodnější a bezpečnější. Já proti spalovacímu motoru vlastně nic nemám, ale jakoby nejde jít hlavou proti zdi. Pokud sem bude Čína dodávat za stejnou cenu elektromobily, jako naše značky budou prodávat spalováky a ty elektromobily budou mít nižší náklady na km, daleko větší zrychlení a třeba úložný prostor, tak racionálně si většina vybere ten čínský elektro. Proto je potřeba co nejrychleji vyvinout naši odpovídající konkurenci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama