DISKUZE K ČLÁNKU Je ve hře nová trofej pro úspěšné piloty? Nebo jen zbytečná show?

Zatímco F1 nám bobtná (když se jelo v roce 1977 do té doby rekordních 17 Grand Prix, připadalo nám to šílené) a rozrůstá se nám o vedlejší podniky, její vedení je zřejmě přesvědčeno, že trofejí je pořád nějak málo. A hodlají v tom činit do budoucna kroky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je ve hře nová trofej pro úspěšné piloty? Nebo jen zbytečná show?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 19.07.2023 21:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 16.07.2023 12:58
Z těchto dvou volím jednoznačně ropu 18 »
» Racek (Hlasovali 2 lidé) 16.07.2023 01:47
No, článek je v podstatě smutné čtení... kam že… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 17.07.2023 19:58
příleřitostná "druhá liga" F1 by mohla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To by bylo taky fajn.
Pozvat Vettela, dát mu Ferrari 2012, ať si to rozdá s Alonsem na RB 2012. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já raději normální palivo. Ale jestli si mám vybrat mezi EV a syntetickým, jsem pro synetiku. Pomůže zachovat spalováky.
Máš pravdu, že v EV Čína EU nejspíš převálcuje a tratiční značky krachnou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Já jsem těmi ptákovinami myslel syntetická paliva a podobná alternativní řešení. Jelikož Čína náš trh zavalí relativně levnými elektromobily, lidé je budou kupovat a co potom? Potom bude náš průmysl opravdu nahraný. To chceme?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Jo, to by bylo super vidět další piloty, pro které nezbylo místo.
Nešlo by v rámci takové doprovodné série dojezdit nějaké starší monoposty a díly? 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pro změnu plně souhlasím. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Mně by se moooc líbilo, kdyby byly sprinty pro piloty, kteří nejedou MS.
Pro testovací jezdce. Jen by se muselo vyřešit to, že by k tomu bylo potřeba 3. a možná i 4. auto a to stojí peníze.
Případně povinně poskytnou auto konkurečnímu pilotovi. Ale to asi není reálné. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Mně by se moc líbilo, kdyby týmy mohly vyslat, v rámci takového testování, ať už jejich dílů, pilotů, či nových pneumatik, své monoposty do speciálních závodů navíc. Konat by se mohly na tratích vyřazených z kalendáře, či tratích, které by se nabízely k otestování před zařazením. Třeba taková Valencia, Korea, Brno. A piloti právě třetí, testovací, junioři, senioři... ne jednička a dvojka F1 týmu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jan.

Jan.

188.244.60.XXX
Jen abychom na vymýšlení takových ptákovin nedojeli a Číňani nás s jejich elektromobily nepřeválcovali, což se už vlastně prakticky začíná dít. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
Z těchto dvou volím jednoznačně ropu 18

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
Však mě by se to samostatné taky nelíbilo. Spíš to bylo první, co mne po přečtení nadpisu napadlo. Naštěstí to tak zatím není.
Ale podle mě je otázkou času, kdy myšlenka sprinterského mistra světa spatřísvětlo světa... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hwrychlik H.

Hwrychlik H.

90.182.63.XXX
To ale začalo násilným protlačováním elektromobilů přes mrtvoly. Syntetická paliva jsou jen důsledek a vidina normálně myslících lidí na záchranu spalovacích motorů.
A mimo to, za chvíli bude nárazově tolik elektřiny ze slunce, že nebudeme vědět co s ní. Vymýšlí se hromady kravin v podobě nejrůznějších baterií, ale právě výroba syntetického paliva / vodíku z této elektřiny je podstatně lepší řešení.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Samotný nebude, viz ten "kýbl". Týmy by si šetřili auta na normální šampionát.
Se druhým odstavcem naprosto souhlasím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Máš sice pravdu, že na 1kw z paliva budeš potřebovat 2kw energie. Ale zkus to brát takto: elektřina nebo syntetické palivo?
Jinak ta volba postavená nebude. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Racek

Racek

78.80.232.XXX
No, článek je v podstatě smutné čtení... kam že to spěje? Už tak složitá pravidla a krutě svázaná možnost týmů vyvíjet něco opravdu nového a odzkušovat si novinky těď tedy ještě navíc naprosto nepřehledný bodový systém... ach jo... a ještě ta tzv. "udržitelná paliva"... ví se, že na jedem kilowat udržitellných bu du potřebovat dva kilowaty jiných, zřejmě neudržitelných... Mě už to začíná pomalu odpuzovat. Tady se znásilňuje lidská přirozenost...tedy, vlastně úplně všude.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
Moc zajímavý článek. Po pravdě jsem čekal, že je napadne vyhlašovat samostatný šampionát ve sprintech. Ale není všem dnům konec, že 03.

A co se formátu týká, tak mě by se líbila stará klasika a když sprint, tak ten nový nápad s tím, že po sprintu nebude před kvaldou platit režim parc ferme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama