DISKUZE K ČLÁNKU Je ve hře nová trofej pro úspěšné piloty? Nebo jen zbytečná show?
Zatímco F1 nám bobtná (když se jelo v roce 1977 do té doby rekordních 17 Grand Prix, připadalo nám to šílené) a rozrůstá se nám o vedlejší podniky, její vedení je zřejmě přesvědčeno, že trofejí je pořád nějak málo. A hodlají v tom činit do budoucna kroky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Je ve hře nová trofej pro úspěšné piloty? Nebo jen zbytečná show?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
juras
21:39 19.07.2023 88.103.92.XXX
Současný svět už dávno zradil princip že nadání. píle, pracovitost má oddělit zrno od plev...systém dotací devalvuje to jestli je někdo schopnej nebo ne.
No a ta snaha odměnit pokud možno všechny...ten poslední bude alespoň vítězem soutěže "sympatií".
Ostatně...co je to za šílenost...víc jak 70 pohlaví? Jako společnost jsme totálně zmagořeli.
No a ta snaha odměnit pokud možno všechny...ten poslední bude alespoň vítězem soutěže "sympatií".
Ostatně...co je to za šílenost...víc jak 70 pohlaví? Jako společnost jsme totálně zmagořeli.
juras
21:32 19.07.2023 88.103.92.XXX
Mě tyhle věci nevadí...pokud se nedělají jen čistě kvůli marketingu. Jsem zvědavej jestli se dočkám ještě doby kdy za vším nebudou jen peníze a mamon. Že jsou peníze důležité se nezmění dokud se bude penězi platit (proto je všichni chtějí, že)...ale kdysi ještě existovala jistá rovnováha mezi ziskem (peníze) a hodnotou (třeba uměleckou, technickou, jedinečnost apod.). Dnes jsou jen peníze...
Jako příklad uvedu třeba Hamiltona...stal se z něj neúspěšnější pilot historie...až dávno mohl dát vale touze po dalších vítězstvích a titulech...a mohl třeba jít jezdit za Williams...z principu...protože Williams byl donedávna ikona...poslední mohykán...tým který vlastnila rodina zakladatele. Hamilton měl vyděláno dost jak peněz, tak úspěchů...jít před lety k Williamsu by bylo stylový...nejen tím že by jezdil pro Franka...ale týmu by to nepochybně pomohlo v mnoha dalších směrech. Třeba Vettel to udělal...a ani neměl tu speciální motivaci...
Hamilton před lety jen alibisticky provezl Franka v Silverstone po okruhu a pronesl pár vět ve smyslu že naznačoval že by pro něj bylo ctí pro Franka závodit...a to bylo vše.
Vím že jsem idealista, ale ještě se najdou sportovci kteří se po vrcholu kariéry vrátí třeba tam kde začínali a vrátí do jisté míry svému "rodnému" klubu něco za to že z něj vystartovali ke své úspěšné kariéře.
Místo toho F1 vymýšlí kdejakou číčovinu...a všechno jen aby se vydělalo víc peněz. A podobně se chovají i piloti...jedinej kdo u mě hodně získal (nějakým naprosto netradičním rozhodnutím) byl Nico Rosberg...když získal titul tak to zabalil...a přitom mohl klidně pokračovat...i když by třeba už Hamiltona nikdy neporazil,,,mohl vydělávat víc než slušný peníze...a i úspěchy by si i rozšířil...ale on dosáhl cíle a šel žít "normální život", vzdal se určitě určité částky peněz, popularity...tohle rozhodnutí podle mě bylo hodně odvážné.
Jako příklad uvedu třeba Hamiltona...stal se z něj neúspěšnější pilot historie...až dávno mohl dát vale touze po dalších vítězstvích a titulech...a mohl třeba jít jezdit za Williams...z principu...protože Williams byl donedávna ikona...poslední mohykán...tým který vlastnila rodina zakladatele. Hamilton měl vyděláno dost jak peněz, tak úspěchů...jít před lety k Williamsu by bylo stylový...nejen tím že by jezdil pro Franka...ale týmu by to nepochybně pomohlo v mnoha dalších směrech. Třeba Vettel to udělal...a ani neměl tu speciální motivaci...
Hamilton před lety jen alibisticky provezl Franka v Silverstone po okruhu a pronesl pár vět ve smyslu že naznačoval že by pro něj bylo ctí pro Franka závodit...a to bylo vše.
Vím že jsem idealista, ale ještě se najdou sportovci kteří se po vrcholu kariéry vrátí třeba tam kde začínali a vrátí do jisté míry svému "rodnému" klubu něco za to že z něj vystartovali ke své úspěšné kariéře.
Místo toho F1 vymýšlí kdejakou číčovinu...a všechno jen aby se vydělalo víc peněz. A podobně se chovají i piloti...jedinej kdo u mě hodně získal (nějakým naprosto netradičním rozhodnutím) byl Nico Rosberg...když získal titul tak to zabalil...a přitom mohl klidně pokračovat...i když by třeba už Hamiltona nikdy neporazil,,,mohl vydělávat víc než slušný peníze...a i úspěchy by si i rozšířil...ale on dosáhl cíle a šel žít "normální život", vzdal se určitě určité částky peněz, popularity...tohle rozhodnutí podle mě bylo hodně odvážné.
Fanda.LH
21:54 18.07.2023 194.6.237.XXX
Vem si třeba nejrychlejší kolo... Víceméně irelevantní hodnota ale... Máte titulek a článek, to je smysl těchto trofejí... Nejde o to rozdávat ceny, ale zvýšit medializaci... Třeba v NHL tohle funguje skvěle, když čech dá gól, stane se hráčem zápasu, tak se to dostane do sport. zpráv... Zápasů je hodně, oceňování také, takže jsou ve zprávách každou chvíli...
RoBertino
14:10 18.07.2023 185.63.97.XXX
Systém medailí neklapl, tak honem něco jiného. Trošku mi to připomíná slavné Mikulášovy Patálie (René Goscinny), kdy si ve škole vymysleli naprosto šílené odměny, jen aby se dostalo na každého žáčka. I ten nejhorší - tomu dali, tuším, cenu za vytrvalost.
SergioPÉREZ
19:58 17.07.2023 78.108.157.XXX
příleřitostná "druhá liga" F1 by mohla být zajímavá jako doprovodná série. Dovedu si představit, že by byla složena s vysloužilců (Vettel, Raikkonen....a z vykopnutých mladíků..teď zrovna de Vries, nebo co se zatím nechytli do vstupu F1 třeba Pietro Fittipaldi atd..) V 70´létech jezdili Formuli 5000. Bohužel dnes už to je vše utopie, maximálně zbožné přání naivních Fandů F1. Doba je úplně jinde, dříve jezdec sedl do čeho chtěl a hned závodil (Jackie Ickx...). Dnes je to hodně sofistikované, strašně drahé a hlavně to nejdůležitější: Jezdci nebudou bezdůvodně jen tak riskovat zdraví a život. V těch 70ˇ létech byli jezdci hodně odvážní.
Jan.
15:29 17.07.2023 188.244.60.XXX
Jo jo, vybavuji si! Také si vybavuji, že jsme to naťukli již v komentářích u nějakého článku dříve. Ale nemohl jsem si to opět odpustit nějak zareagovat. A je potřeba mít i nějaké ideje, občas se naivně zasnít, nebrát vše jen čistě pragmaticky. No... zkrátka je to škoda.
RoBertino
10:53 17.07.2023 185.63.97.XXX
V minulosti tu byla takzvaná "druhá liga" F1, druhdy slavný šampionát Aurora, skončilo to po třech letech - jaký to div - kvůli nedostatku peněz. Mnozí pak ještě pamatují TGP - jezdil se v Brně i v Mostě - a nebyla to špatná podívaná, tam jsem třeba viděl na vlastní oči Maki z roku 1975 - ale to je stále finančně děsně náročná záležitost.
RoBertino
10:51 17.07.2023 185.63.97.XXX
O tom jsem psal při zamyšlení nad nemistrovskými závody. Nápad to jistě není vůbec špatný, jenže tu je plno ALE. Tratě se musí dát do provozuschopného stavu (kdo to zaplatí), jak se budou vybírat piloti, kolik jich bude a hlavně, kdo by na to přistoupil. On test na simulátoru je jedna věc a sednout do auta, které může doznat úhony druhá...
SergioPÉREZ
01:01 17.07.2023 78.108.157.XXX
Z té elektromobility (včetně el. koloběžek) mám hrůzu jako Jordano Bruno. Možná dobrý sluha ale zlý pán. Jak to blafne tak je peklo
Racek
23:20 16.07.2023 78.80.232.XXX
No, čínské elektro je už dnes nejlepší na světě a Číňané jsou i největší výrobci elektroaut i celkově na světě. Souhlasí přitom s ekoahendou, neb tím vzniká báječný trh pro jejich výrobky.
Obecně bych nebyl proti elektropohonům. Sám si půjčuji elektrovůz když jsem na ročním nebo větším servisu, Bohužel, ta krásná Mazda má dojezd... 121 km....Problém není v totiž v elektřině, ale jejích zdrojích, skladování a distribuci..
Obecně bych nebyl proti elektropohonům. Sám si půjčuji elektrovůz když jsem na ročním nebo větším servisu, Bohužel, ta krásná Mazda má dojezd... 121 km....Problém není v totiž v elektřině, ale jejích zdrojích, skladování a distribuci..
Racek
23:13 16.07.2023 78.80.232.XXX
Ano, souhlas. Jen se pořád a pořád divím, proč jinak rozumní lidé prosazují evidentní nesmysl. To je celá ta agenda proti uhlíku, který je ve skutečnosti je jen velmi málo skleníkovým plynem... no jo, v mé starší generaci jsme mívali velmi dobré přírodovědné a technické základy...
Jan.
17:13 16.07.2023 188.244.60.XXX
No a proto to chápu tak, že snaha to urychlit jde tím směrem, aby nás Čína v EV nepřeválcovala. Zvýhodnit nějak EV před spalováky již teď, aby v budoucnu jsme z toho profitovali a nebyli nahraní. Nebo klidně naopak znevýhodnit spalováky, jenže v dlouhodobém horizontu to bude asi opravdu výhodnější a bezpečnější. Já proti spalovacímu motoru vlastně nic nemám, ale jakoby nejde jít hlavou proti zdi. Pokud sem bude Čína dodávat za stejnou cenu elektromobily, jako naše značky budou prodávat spalováky a ty elektromobily budou mít nižší náklady na km, daleko větší zrychlení a třeba úložný prostor, tak racionálně si většina vybere ten čínský elektro. Proto je potřeba co nejrychleji vyvinout naši odpovídající konkurenci.