DISKUZE K ČLÁNKU Zpráva o vyspělosti technické úrovně programů FIA: v případě Cunody je vše v pořádku

Mnoho diváků, ale už méně profesionálních komentátorů, si všimlo nečekaného působení vozu AlphaTauri se startovním číslem 22 mezi špičkou v režimu safety caru. Co tam pohledával a proč nepředjel jako pilot se ztrátou jednoho kola jako ostatní?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zpráva o vyspělosti technické úrovně programů FIA: v případě Cunody je vše v pořádku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 16.11.2022 21:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 14.11.2022 17:26
Přesně tak to dopadá, když ke zcela jednoduchému… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 14.11.2022 19:20
Tak hlavně že nám to krásně vysvětlili a že bylo… »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 16.11.2022 20:05
Duncane, to je právě ten problém. Lidé věří tomu,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    94.113.224.XXX
    Dalo by se to pochopit a tolerovat, kdyby ta cela SC faze trvala 1-2 kola. Ale vzdyt oni tam krouzili za SC 15 minut, o kolo byla jenom 3 auta a presto si toho nikdo nevsimne, ze tam neco nehraje? Vzdyt i prumerne pozorny divak to prece videl, ze paty Bottas je az seste auto a nepotreboval jsem k tomu vubec zadny pocitac ani kulickove pocitadlo....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Duncane, to je právě ten problém. Lidé věří tomu, co jim předloží technologie a nikoli vlastním očím. A když už uvěří, tak nemají a) možnost, b) odvahu nebo c) vůli věc napravit sami. Jsme prostě v pasti programů a podobných věcí a nemůžeme nebo spíš raději ani nechceme se jim postavit oním selským rozumem, jak tu psali jiní diskutující.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Tak hlavně že nám to krásně vysvětlili a že bylo všechno podle pravidel (jak také jinak, že). To, že to byla jen další blamáž v podání FIA, je jen taková vedlejší drobnost.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.165.97.XXX
    Přesně tak to dopadá, když ke zcela jednoduchému programu pustíte ajťáka. Ten ke kuličkám na sčotu naseje tolik zbytečností, že se v tom nevyzná ani ajťák který to po něm příjde opravit.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      93.99.211.XXX
      To je tak, když chybí zdravý selský rozum.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Hoši, víte, co by mě zajímalo? Jestli by si pánové na boxové zídce nadělali do kalhot, kdyby jim program FIA nařídil, že záchod je v této fázi mimo jeho sféru. Nějak je ta závislost stále větší a jak pravil Tom, zdravý rozum (a ani nemusí být z venkova) se tiše a nenápadně vytrácí. Třeba se dočkáme, že pilot před zatáčkou zmáčkne knoflík, technologie mu vyhodnotí, jestli předjet či ne - a hned ubyde dohadů o racing incidents 12 12 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          37.188.226.XXX
          Robe já su tak šťastné, že už su po záruce. Mě už se být ovládaný čipem na dálku určitě vyhne.
          Bohužel máš pravdu, dnes už i Ferrari více věří tetrisům než reálnému počasí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama