DISKUZE K ČLÁNKU Zpráva o vyspělosti technické úrovně programů FIA: v případě Cunody je vše v pořádku

Mnoho diváků, ale už méně profesionálních komentátorů, si všimlo nečekaného působení vozu AlphaTauri se startovním číslem 22 mezi špičkou v režimu safety caru. Co tam pohledával a proč nepředjel jako pilot se ztrátou jednoho kola jako ostatní?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zpráva o vyspělosti technické úrovně programů FIA: v případě Cunody je vše v pořádku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 16.11.2022 21:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 14.11.2022 17:26
Přesně tak to dopadá, když ke zcela jednoduchému… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 14.11.2022 19:20
Tak hlavně že nám to krásně vysvětlili a že bylo… »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 16.11.2022 20:05
Duncane, to je právě ten problém. Lidé věří tomu,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    94.113.224.XXX
    Dalo by se to pochopit a tolerovat, kdyby ta cela SC faze trvala 1-2 kola. Ale vzdyt oni tam krouzili za SC 15 minut, o kolo byla jenom 3 auta a presto si toho nikdo nevsimne, ze tam neco nehraje? Vzdyt i prumerne pozorny divak to prece videl, ze paty Bottas je az seste auto a nepotreboval jsem k tomu vubec zadny pocitac ani kulickove pocitadlo....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Duncane, to je právě ten problém. Lidé věří tomu, co jim předloží technologie a nikoli vlastním očím. A když už uvěří, tak nemají a) možnost, b) odvahu nebo c) vůli věc napravit sami. Jsme prostě v pasti programů a podobných věcí a nemůžeme nebo spíš raději ani nechceme se jim postavit oním selským rozumem, jak tu psali jiní diskutující.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Tak hlavně že nám to krásně vysvětlili a že bylo všechno podle pravidel (jak také jinak, že). To, že to byla jen další blamáž v podání FIA, je jen taková vedlejší drobnost.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    193.165.97.XXX
    Přesně tak to dopadá, když ke zcela jednoduchému programu pustíte ajťáka. Ten ke kuličkám na sčotu naseje tolik zbytečností, že se v tom nevyzná ani ajťák který to po něm příjde opravit.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      93.99.211.XXX
      To je tak, když chybí zdravý selský rozum.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Hoši, víte, co by mě zajímalo? Jestli by si pánové na boxové zídce nadělali do kalhot, kdyby jim program FIA nařídil, že záchod je v této fázi mimo jeho sféru. Nějak je ta závislost stále větší a jak pravil Tom, zdravý rozum (a ani nemusí být z venkova) se tiše a nenápadně vytrácí. Třeba se dočkáme, že pilot před zatáčkou zmáčkne knoflík, technologie mu vyhodnotí, jestli předjet či ne - a hned ubyde dohadů o racing incidents 12 12 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          37.188.226.XXX
          Robe já su tak šťastné, že už su po záruce. Mě už se být ovládaný čipem na dálku určitě vyhne.
          Bohužel máš pravdu, dnes už i Ferrari více věří tetrisům než reálnému počasí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama