Cílem přestupu na osmiválce s pouhým objemem 2400 ccm je snížení rychlosti vozů F1 a snížení finančních nákladů. Zda dojde naplnění cíle stanoveného FIA si musíme počkat, ale dle názorů zasvěcených už to nebude zkrátka ono.
"Bude to myslím pro všechny při průjezdu cílem okamžik plný emocí, bude to konec jedné éry F1, poslouchali jsme desetiválce sedmnáct sezon," říká Chevrier.
Jezdci, kteří už nové osmiválce zkoušeli, si naříkali na malý výkon, silné vibrace a málo zajímavý zvuk. Šéf motorárny francouzského týmu vzpomíná na to, že Renault byl průkopníkem motorů V10 v souboji proti osmi a dvanáctiválcům. "Nakonec byly motory V10 normou."
Denis Chevrier si velmi přeje zvítězit v Poháru konstruktérů. "Bylo by pěkné tuto éru uzavřít vítězstvím."
Foto: Renault F1 Team