DISKUZE K ČLÁNKU Testování v Barceloně, 2. den: McLaren na čele odpoledne vystřídalo Ferrari
V Barceloně ve čtvrtek pokračují druhým dnem předsezónní testy týmů Formule 1, jejich průběh jsme s vámi sledovali. Dopoledne se nejrychlejším časem blýskl McLaren, respektive Daniel Ricciardo. Odpoledne jej však překonal Charles Leclerc ve Ferrari. A měli jsme i dvě červené vlajky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Testování v Barceloně, 2. den: McLaren na čele odpoledne vystřídalo Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
21:53 24.02.2022 88.103.92.XXXZdá se že by to letos mohlo být zajímavé...je vidět že ta radikální změna konceptů...a hlavně aerodynamiky udělala své.
Monoposty se mi moc nelíbí...vypadá to že největší rozdíly jsou hlavně v různém řešení bočnic.
Asi největší problém je přechod na nové pneu a radikální změna podlahy.
Zatím se týmy seznamují s novými vozy a jejich koncepcí. nemyslím že v tuto chvíli má smysl sledovat nějak detailně časy. Až v Bahrajnu se začne ladit skutečná forma. -
-
-
Mansell_fan
18:35 24.02.2022 37.188.243.XXXSchválně jsem si otevřel starou knížku kde popisují problém s wingcary s venturiho efektem v letech 78-80 takto: "Čím byla rychlost monopostu vyšší, tím byl i větší přítlak. Při rychlosti kolem tří set km/h působila na auto aerodynamická zátěž až 3 tuny. Vůz začal narážet na své vlastní pružiny a pokud ty se dostaly na doraz, došlo k deformaci pneumatik. V takových okamžicích monokok klesl k zemi, přívod vzduchu pod vůz se zastavil a přísavný efekt na okamžik zmizel. Začal tanec, auto poskakovalo a opêt se vracelo do výchozí polohy. Piloti tomu říkali "pumpování" a jedinou obranou bylo na rovince ubrat plyn. Po dvou letech inženýři problém vyřešili zavedením pružin s variabilní flexibilitou a pneumatik s posílenou bočnicí."
Že by se 40 let starý problém vrátil? Pokud ano, tak na rychlostních tratích budou jezdci trpět.
Na videu co postnul Situs je to krásně vidět, ferrari klesá úplně k asfaltu a pak zas skáče nahoru.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek