DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?

Události z posledního kola poslední GP sezony stále neutichají. Na jejich adresu se vyjadřuje a nejspíš ještě nějakou dobu vyjadřovat bude celá řada osobností. Nechybí mezi nimi ani Bernie Ecclestone.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 176, poslední 19.12.2021 16:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 16 lidí) 15.12.2021 09:24
Celé je to jen o fandovství. Jediné, co Masi… »
» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 15.12.2021 14:26
No v 2003 vyhrál Šumi o bod, v 2000 se taky nedá… »
» odin (Hlasovalo 7 lidí) 14.12.2021 23:41
Ecclestone a Max Mosley, to jsou ti dva praví,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
SC fáze končí většinou tak, že většina pole se sjete, ale ti puštění do aktuálního kola jsou někde mezi. Právě proto, že se týmy dohodly na co nejrychlejším závodění po Eifelu, kde se právě tragicky dlouho čekalo, než se to celé sjede dohromady.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Za jedno kolo se pole téměř nikdy nesjede.
A uvedené pravidlo je podřazené rozhodnutí ředitele. Ten to rozhodnutí vydal na základě dohody s týmy z loňského roku. Tehdy si měm Mercedes rozmyslet, co to vlastně chce.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Ale Miku. Ham byl první, takže Ham žádnou pozici nezískal. Max mu jen tím najetím co dělá, kdy úmyslně přetáhnne brzdnej bod neumožnil projet zatáčku tak aby si udržel svou pozici na trati.
V Džidde to bylo trošku jinak viď. Tam byl opět Ham první a Max opět přehnal brzdnej bod. Přehnal ho tak, že se nevešel do šikany a skrátil si ji. A tím předjel HAma. Takže tam byl trest správně.
To opravdu nejsi schopen vidět ty rozdíly?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Myslím, že to nakukování by bylo z tak uctivé dálky, že by to nezměnilo nic.
A taky si myslím, že Maxe zajímal jen ten vepředu. 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano. Max se provinil víckrát než Lewis. Ale nevidím důvod, proč by měli trestat jen Maxe.
To nemění nic na tom, že díky FIA získal Hamilton 44b a netrestal jeho za nevrácení pozice.
To, že na jedné straně je něco odpuštěno neznamená, že na druhé straně se nic nedělo. Což chápu, že při tvém vidění světa působí jako blábol.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Však nekomentuju vytlačení. Komentuju nevrácení pozice, kterou získal Hamilton zkrácením tratě. Jaký je standartní postup jsme viděli v Džiddě 2x.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Masi plnil to, co po něm VŠECHNY týmy chtěly. Aby se co nejvíc závodilo a závody nedojížděly za SC. Mercedes nemá fňukat, že se splnilo co sami chtěli.
V pravidlech je, že jeho rozhodnutí je nad body 14.1, tedy žádné neporušil.

Já napsal "těžil" zcela úmyslně. Max sice v Arábii získal výhodu, ale nevytěžil z toho ani bod. Mercedes z toho vytěžil 18b v Imole a 26b v Silverstone. Tak nelži ty. 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Chápu správně, že připouštíš častější prohřešky Maxe, než Lewise a přesto považuješ za příkoří na Maxovi, když FIA nepotrestala v těch méně případech Lewise a ve více případech Maxe? Z toho ti jako pak vyjde, jakési ublížení Maxovi? Nevyznám se v tvých argumentech (blábolech).

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jako jo, to souhlasím. RF byla regulérní možnost. Osobně nevím, jaké jsou podmínky na jejich vyvěšení.
Rozdíl mezi dřívějšími vlajkami vidím jen v době opravy tratě. V Arábii nebo Imole opravy trvaly přes půl hodiny, tedy by se jelo za SC nejmíň 10kol.
Jestli to byl důvod nevím. Ale jak říkáš, vyvěsit RF jen proto, aby z toho měl Mercedes momentální prospěch nejde.
na druhou stranu, kdyby v Imole nebo Silverstone jel SC aspoň jedno kolo, LH by tam byl bez bodu a v Abu nebylo co řešit. Můžu se taky rozčilovat, proč vyvěsili RF, když stačil SC.
Těžko v tom najít pravdu a správný postup, pokud to vezmeš v kontextu celé sezony. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Pak nekomentuj, že bylo na startu něco nestandartního. Dle standartu, co nastavil Masi se vytlačovat mohlo.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.12.XXX
Dle pravidel po prepusteni posledního vozu o kolo zpět zajede safety car do boxu na konci NÁSLEDUJÍCÍHO kola. To je většinou ten důvod proč se to pole stihne sjet. Tudíž dle pravidel měl SC zajet do boxu na konci posledního kola.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Nechutná dominance, pokud tedy byla nechutná, rozhodně nebyla chyba Mercedesu, ale "neschopnosti" jejich konkurence. Minimálně RB, Renault a Ferrari měli podobné zázemí jako Mercedes, a je jen jejich chyba, že nedokázali být konkurenceschopnější.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Ono kolikát stačí když do toho boje zezadu jen nakukuje. Max už by se musel taky hlídat. Ale to ty víš.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Toho si nevšímej, Hogřík tahá Ferrari všude....myslí si, že mě tím naštve

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jednoznačně by to prospělo.
Letos v tom byl neskutečný chaos. A to nejen u SC nebo přerušení závodů, ale třeba i u trestání vytláčení mimo trať, nebo vracení pozic při vyjetí z tratě.
Osobně bych třeba vítal zákaz změn na voze po přerušení. Ta možnost vyměnit gumy a opravit si v klidu auto mi připadá nehorázně nefér.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No v 2003 vyhrál Šumi o bod, v 2000 se taky nedá rozhodně nedá mluvit o jasné dominanci.
Takovou dominanci jako měl Mercedes 2014-2016 a 2019-2020, mělo Ferrari akorát 2002 a 2004 03

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Kdyby byl klasický start, souhlasil bych.
Za SC se pořadí míchá málokdy a soudě podle rychlosti Sainze by ztrácel už při vjezdu do posledního kola.
Mimochodem. On během SC neměnil gumy, ne? Takže kromě toho, že byl výrazně pomalejší i na stejných gumách, měl ještě gumy staré. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.12.XXX
Tak asi ses slepej ne? “ a jeden byl rychlejší jako druhý”. K tomu SC ti odpovím nahoře.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Proč bych to dělal? FIA nastavila nějak laťku a podle toho se zařídili piloti. Nijak nepopírám, že Max byl v tomto agresivnější. Ale když se netrestá u jednoho, logicky se netrestá u druhého.
Psal jsem už po Rakousku, že si FIA zahrává, když tohle netrestá, nebo trestá směšně. Konec sezony je už jen důsledek.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama