DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?
Události z posledního kola poslední GP sezony stále neutichají. Na jejich adresu se vyjadřuje a nejspíš ještě nějakou dobu vyjadřovat bude celá řada osobností. Nechybí mezi nimi ani Bernie Ecclestone.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
14:48 15.12.2021 185.149.130.XXX
SC fáze končí většinou tak, že většina pole se sjete, ale ti puštění do aktuálního kola jsou někde mezi. Právě proto, že se týmy dohodly na co nejrychlejším závodění po Eifelu, kde se právě tragicky dlouho čekalo, než se to celé sjede dohromady.
Poky
14:46 15.12.2021 46.254.64.XXX
Ale Miku. Ham byl první, takže Ham žádnou pozici nezískal. Max mu jen tím najetím co dělá, kdy úmyslně přetáhnne brzdnej bod neumožnil projet zatáčku tak aby si udržel svou pozici na trati.
V Džidde to bylo trošku jinak viď. Tam byl opět Ham první a Max opět přehnal brzdnej bod. Přehnal ho tak, že se nevešel do šikany a skrátil si ji. A tím předjel HAma. Takže tam byl trest správně.
To opravdu nejsi schopen vidět ty rozdíly?
V Džidde to bylo trošku jinak viď. Tam byl opět Ham první a Max opět přehnal brzdnej bod. Přehnal ho tak, že se nevešel do šikany a skrátil si ji. A tím předjel HAma. Takže tam byl trest správně.
To opravdu nejsi schopen vidět ty rozdíly?
Mike17
14:42 15.12.2021 185.149.130.XXX
Ano. Max se provinil víckrát než Lewis. Ale nevidím důvod, proč by měli trestat jen Maxe.
To nemění nic na tom, že díky FIA získal Hamilton 44b a netrestal jeho za nevrácení pozice.
To, že na jedné straně je něco odpuštěno neznamená, že na druhé straně se nic nedělo. Což chápu, že při tvém vidění světa působí jako blábol.
To nemění nic na tom, že díky FIA získal Hamilton 44b a netrestal jeho za nevrácení pozice.
To, že na jedné straně je něco odpuštěno neznamená, že na druhé straně se nic nedělo. Což chápu, že při tvém vidění světa působí jako blábol.
Mike17
14:37 15.12.2021 185.149.130.XXX
Masi plnil to, co po něm VŠECHNY týmy chtěly. Aby se co nejvíc závodilo a závody nedojížděly za SC. Mercedes nemá fňukat, že se splnilo co sami chtěli.
V pravidlech je, že jeho rozhodnutí je nad body 14.1, tedy žádné neporušil.
Já napsal "těžil" zcela úmyslně. Max sice v Arábii získal výhodu, ale nevytěžil z toho ani bod. Mercedes z toho vytěžil 18b v Imole a 26b v Silverstone. Tak nelži ty.
V pravidlech je, že jeho rozhodnutí je nad body 14.1, tedy žádné neporušil.
Já napsal "těžil" zcela úmyslně. Max sice v Arábii získal výhodu, ale nevytěžil z toho ani bod. Mercedes z toho vytěžil 18b v Imole a 26b v Silverstone. Tak nelži ty.
odin
14:33 15.12.2021 77.240.96.XXX
Chápu správně, že připouštíš častější prohřešky Maxe, než Lewise a přesto považuješ za příkoří na Maxovi, když FIA nepotrestala v těch méně případech Lewise a ve více případech Maxe? Z toho ti jako pak vyjde, jakési ublížení Maxovi? Nevyznám se v tvých argumentech (blábolech).
Mike17
14:32 15.12.2021 185.149.130.XXX
Jako jo, to souhlasím. RF byla regulérní možnost. Osobně nevím, jaké jsou podmínky na jejich vyvěšení.
Rozdíl mezi dřívějšími vlajkami vidím jen v době opravy tratě. V Arábii nebo Imole opravy trvaly přes půl hodiny, tedy by se jelo za SC nejmíň 10kol.
Jestli to byl důvod nevím. Ale jak říkáš, vyvěsit RF jen proto, aby z toho měl Mercedes momentální prospěch nejde.
na druhou stranu, kdyby v Imole nebo Silverstone jel SC aspoň jedno kolo, LH by tam byl bez bodu a v Abu nebylo co řešit. Můžu se taky rozčilovat, proč vyvěsili RF, když stačil SC.
Těžko v tom najít pravdu a správný postup, pokud to vezmeš v kontextu celé sezony.
Rozdíl mezi dřívějšími vlajkami vidím jen v době opravy tratě. V Arábii nebo Imole opravy trvaly přes půl hodiny, tedy by se jelo za SC nejmíň 10kol.
Jestli to byl důvod nevím. Ale jak říkáš, vyvěsit RF jen proto, aby z toho měl Mercedes momentální prospěch nejde.
na druhou stranu, kdyby v Imole nebo Silverstone jel SC aspoň jedno kolo, LH by tam byl bez bodu a v Abu nebylo co řešit. Můžu se taky rozčilovat, proč vyvěsili RF, když stačil SC.
Těžko v tom najít pravdu a správný postup, pokud to vezmeš v kontextu celé sezony.
airwar1939
14:28 15.12.2021 176.74.150.XXX
Nechutná dominance, pokud tedy byla nechutná, rozhodně nebyla chyba Mercedesu, ale "neschopnosti" jejich konkurence. Minimálně RB, Renault a Ferrari měli podobné zázemí jako Mercedes, a je jen jejich chyba, že nedokázali být konkurenceschopnější.
Mike17
14:26 15.12.2021 185.149.130.XXX
Jednoznačně by to prospělo.
Letos v tom byl neskutečný chaos. A to nejen u SC nebo přerušení závodů, ale třeba i u trestání vytláčení mimo trať, nebo vracení pozic při vyjetí z tratě.
Osobně bych třeba vítal zákaz změn na voze po přerušení. Ta možnost vyměnit gumy a opravit si v klidu auto mi připadá nehorázně nefér.
Letos v tom byl neskutečný chaos. A to nejen u SC nebo přerušení závodů, ale třeba i u trestání vytláčení mimo trať, nebo vracení pozic při vyjetí z tratě.
Osobně bych třeba vítal zákaz změn na voze po přerušení. Ta možnost vyměnit gumy a opravit si v klidu auto mi připadá nehorázně nefér.
Mike17
14:24 15.12.2021 185.149.130.XXX
Kdyby byl klasický start, souhlasil bych.
Za SC se pořadí míchá málokdy a soudě podle rychlosti Sainze by ztrácel už při vjezdu do posledního kola.
Mimochodem. On během SC neměnil gumy, ne? Takže kromě toho, že byl výrazně pomalejší i na stejných gumách, měl ještě gumy staré.
Za SC se pořadí míchá málokdy a soudě podle rychlosti Sainze by ztrácel už při vjezdu do posledního kola.
Mimochodem. On během SC neměnil gumy, ne? Takže kromě toho, že byl výrazně pomalejší i na stejných gumách, měl ještě gumy staré.
Mike17
14:21 15.12.2021 185.149.130.XXX
Proč bych to dělal? FIA nastavila nějak laťku a podle toho se zařídili piloti. Nijak nepopírám, že Max byl v tomto agresivnější. Ale když se netrestá u jednoho, logicky se netrestá u druhého.
Psal jsem už po Rakousku, že si FIA zahrává, když tohle netrestá, nebo trestá směšně. Konec sezony je už jen důsledek.
Psal jsem už po Rakousku, že si FIA zahrává, když tohle netrestá, nebo trestá směšně. Konec sezony je už jen důsledek.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek