DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?
Události z posledního kola poslední GP sezony stále neutichají. Na jejich adresu se vyjadřuje a nejspíš ještě nějakou dobu vyjadřovat bude celá řada osobností. Nechybí mezi nimi ani Bernie Ecclestone.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone se úvahám o zmanipulovaném závěru sezony vysmál. Co radí Mercedesu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
12:38 15.12.2021 88.101.227.XXX
Co? Že si tak nebojoval když Kimi předjel mimo trať Alonsa a prošlo mu to Tehdy jsem nadával já protože to bylo poprvé co to tak nějak prošlo, co ti na to mám říci teď? Asi že byli konzistentní, i když pro některé možná špatně. U toho Alonsa jsem tu přehnané reakce nezaznamenal a už vůbec ne od tebe, tak asi tak.
Situs
12:19 15.12.2021 88.101.227.XXX
Jemu nevysvětlíš že Masi si nemůže dělat co chce bez ohledu na pravidla, však před rokem Masi po stížnostech týmů že procedury za SC trvají moc dlouho objasnil že je to proto že si to pravidla vyžadují a musí se pustit VŠICHNI jezdci okolo!
Mike17
12:15 15.12.2021 185.149.130.XXX
Ano, s tím souhlasím, ale jen částečně. Opravdu si nemyslím, že by se Sainz k čemukoli dostal. Zaostával by ještě než by najel do posledního kola. Ti 2 byli rychlostně někde jinde.
Jestli se dá Massimu vytknout něco, co by mohlo změnit titul, pak mohl přerušit závod. Na druhou stranu by to bylo potřetí, co by z toho letos těžil Mercedes.
Jestli se dá Massimu vytknout něco, co by mohlo změnit titul, pak mohl přerušit závod. Na druhou stranu by to bylo potřetí, co by z toho letos těžil Mercedes.
HellHogr
12:10 15.12.2021 31.30.160.XXX
Prý je od toho, že je to prý. Já jsem tu dával odkaz na znění článku 48.12 a 15.3 - 15.3 umožnuje řediteli závodu řešit fázi SC - výjezd, konec a případné přerušení kvůli red flag, není tam nic o tom, že to může porušit jiný článek sportovních pravidel
Mike17
12:06 15.12.2021 185.149.130.XXX
V tom pravidlu je prý napsáno, že rozhodnutí ředitele je nařazeno ostatním.
"Stewardi uvedli, že článek 15.3 umožňuje řediteli závodu kontrolovat používání SC. Během závěru závodu byl porušen článek 48.12. Před safety car by měli být puštěni všichni jezdci o kolo zpět a především by měl safety car zajet do boxů až o kolo později. Podle stewardů má článek 48.13 přednost před tímto článkem a jakmile je objeví zpráva „Safety car v tomto kole“ je povinnost safety caru zajet do boxů."
"Stewardi uvedli, že článek 15.3 umožňuje řediteli závodu kontrolovat používání SC. Během závěru závodu byl porušen článek 48.12. Před safety car by měli být puštěni všichni jezdci o kolo zpět a především by měl safety car zajet do boxů až o kolo později. Podle stewardů má článek 48.13 přednost před tímto článkem a jakmile je objeví zpráva „Safety car v tomto kole“ je povinnost safety caru zajet do boxů."