DISKUZE K ČLÁNKU "Hamilton to bude mít s Russellem těžší než s Bottasem. Pokud mu dá Mercedes dobré auto," usuzuje Alonso

Fernando Alonso očekává, že příští rok bude mít úřadující šampion Lewis Hamilton mnohem těžší práci porazit svého týmového kolegu než letos s Valtterim Bottasem. Mercedes mu ale bude muset poskytnout dobré auto. V závěru letošní sezóny se zdá, že Stříbrný šíp W12 je vůbec nejrychlejším v poli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Hamilton to bude mít s Russellem těžší než s Bottasem. Pokud mu dá Mercedes dobré auto," usuzuje Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 20.10.2021 23:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 19.10.2021 08:31
O FIA mám taky své mínění. Myslíš, že FIA má… »
» Jindrich K. (Hlasovali 5 lidé) 18.10.2021 12:10
Však už taky Toto hlásil, že si s Russellem sedne… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 18.10.2021 19:25
Klidně do toho výčtu můžeš přidat i Maxe. Každému… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Trvám na svém, že LH není protekční pilot... Samozřejmě teď jako 7mi násobný MS má postavení, které má... A VB byl vybrán tak, aby ho neohrožoval, rozhodně ho nikdo nezpomaluje... Byť si umím představit, že v F1 rozhodují detaily a pokud necítí 100% podporu, tak to může dělat podstatný rozdíl...

    2007 Alonso... Přišel jako jednička s tím, že LH nejspíš stíhat nebude, ale stíhal a tak nastolili rovnocenné podmínky... Ostatně o tom byla i kauza v Maďarsku, že existovala dohoda, kterou LH nerespektoval... Za normálních okolností by asi byl potrestán, ale byla tam špionážní aféra, ve které Alonso figuroval, což vedlo k rekordní pokutě a Alonsově odchodu... Být na místě RD tak Alonso letí... Je mi jasný, že atmosféra v týmu nebyla dobrá... Nemyslím si, že by Alonsovi záměrně škodili... F1 je sport, kde se bez podpory týmu jezdec ani nerozjede... Sabotovat pilota je více než snadné... Alonso měl lepší druhou půlku sezóny, než tu první a LH obral o více než 2b, které nakonec chyběly...

    2008 - 09 Kovalainen... Heikki byl něco jako VB v Mercedesu. Top tým přišel o MS a tohle byla náhrada... Nicméně, Heikky nebyl považován za špatného pilota... V Renaultu nezačal úplně dobře, ale ke konci roku se zlepšoval což korunoval 2. místem v Japonsku. Sezóna 08 nebyla špatná, ale Heikkimu chyběla koncovka, aby ty výsledky dotahoval dokonce... Zazářil v kvalifikaci, v závodě to pak tak slavné nebylo... Hodně se to svádělo na to, že si zvyká... Celkové 7. místo pak bylo zklamáním... 09 byl pro Mclaren tragický, nestíhali vyvíjet pro obě auta současně... Heikki měl po většinu sezóny horší auto... Nezazářil a o místo přišel...

    2010 - 12 Button... Neumím si představit rovnocennější dvojici... Jenson slabší v kvalifikacích, ale v závodech stabilnější. Víc k tomu nemám co říct... Pro LH velká lekce... Pro JB velké zadostiučinění...

    2013 - 16 Rosberg... Podobné jako s Buttonem. S tím rozdílem, že nastala éra Mercedesu a byli si konkurencí zejména sami sobě navzájem... LH byl silnější... Nicméně Nico to nevzdal a v roce 2016 i s trochou štěstí ten titul dal. Po celou dobu docházalo k tvrdým bojům v kvalifikacích, po startu i na trati. Jediná režie, kterou jsem zaznamenal, se odehrála v Malajsii 2013 ještě pod Rossem Brawnem...

    2017 - 21 Bottas... Podobně jako Heikki náhrada narychlo... Ve Williamsu zápolil se starým Massou... Ačkoli byl viditelně lepší, tak určitě v rámci jezdeckého pole to nebyl nejlepší možný 2. pilot... Ricci, Hulk by byli určitě lepší, ale nebyli k dispozici a upřímně nebyli potřeba...

    Každopádně rozlišoval bych cestu LH před F1 a v rámci F1... Před F1 dostal LH šanci jako opravdu málo kdo... Je jasné, že bez podpory Bernieho, Dennise a Mercedesu by se do F1 nedostal... Otázkou je, jestli je na místě mu to vyčítat... Motorsport je nechutně drahý sport, bez peněz a kontaktů se nikdo nikam nedostane... LH netěžil ze slavného jména, ani silného rodinného zázemí... Měl "zajímavý" původ a výsledky... Které musel potvrzovat rok co rok až do příchodu do F1, rozhodně se tam nedostal zadarmo... Ale jasný, dostal výjimečnou šanci.

    Druhá věc je, že dostal šanci hned v Mclarenu... V tomhle měl LH kliku, byl zkrátka ve správnou dobu na správném místě... 07 i 08 byl Mclaren silným týmem, ale nemuselo to tak zaručeně být. Ve slabém autě jsme ho viděli v roce 09... Jednotlivé výsledky super, celkově se dalo vytěžit víc... Pak přišla éra RB...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Něco se peče u Alpine? [odkaz na stránku]
    Návrat Flávia do F1? [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    92.61.80.XXX
    těžké a hluboké úvahy..... 20 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Tedy on si fakt ještě někdo myslí že kolegové Michaela, Alonsa, Vettela a Hamiltona měli naprosto stejně podmínky?
    To jste mě rozesmáli... 18

    Vždyť třeba Barrichello měl vyloženě ve smlouvě zakotvenou pozici týmové dvojky...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Bavíme se o stejné technice. Víš....to není týmová dvojka, to je něco jiného. Ale u tebe to beru, nemáš v tom někdy na první dobrou jasno. . Už víš co je u motoru ZERO? 18 V překladu velikost nula? Nějak to to nemůžu odpustit. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Budu dělat že jsem nic neslyšel... 18

        Tak ona ta skutečnost že někdo podepíše smlouvu jako č. 2 úzce souvisí i s technikou...nikdy nemáš nic 100% shodné...jednička týmu dostává nejlepší mechaniky, když bude mít tým jen např. jedno nové přední křídlo...dostane ho lídr.
        Podle mě tým ovlivňuje zásadním způsobem podmínky...a při vyrovnanosti pak často rozhodují i maličkosti.
        Dřív se piloti mohli mnohem otevřeněji vyjadrovat "do éteru"...dneska jsou svázání smlouvama.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      88.103.224.XXX
      Klidně do toho výčtu můžeš přidat i Maxe.
      Každému trošku rozumnějšímu fanouškovi F1, který o tom něco ví, je jasné, že rovné podmínky mezi piloty nejsou. Teď je otázkou, zda bylo dříve vejce, nebo kuře? Čili zda upřednostňovaný je upřednostňovaný díky jeho výborné výkonnosti, nebo zda jeho výborná výkonnost je díky upřednostňování. 03

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Řekl bych že Barrichello by nikdy nedosáhl tolika titulů jako Michael...ale s rovnýma podmínkám by hodně pravděpodobně nějakej titul získal.

        Je vcelku pochopitelné že tým si vybere lídra a logicky ho podporuje...ovšem pak nelze mluvit o rovnocenných podmínkách...to je pokrytecké...je lepší na rovinu říct "Jedeme na Michaela". Jenže to se pak do druhýho auta nepozenou velmi dobří piloti...protože co si budeme namlouvat...drtivá většina pilotů v F1 má max. ambice...nemyslím že by jich moc řeklo že jsou spokojeni s pouhou účasti v F1.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          88.103.224.XXX
          Líp bych to nenapsal. Naprostý souhlas s každým písmenem. 11 01
          Jen bych snad ještě doplnil, že také jde o marketing a zisky z prodeje slávy vítězů. Když každou sezónu bude jiný mistr světa, tak se prodej reklamy rozmělní a zisky pro F1 nejsou tak velké. Je lepší zvolit jednoho šampióna a kolem něho vystavit gloriolu. Pak se dobře prodávají jak on, tak případní vyzyvatelé. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.188.253.XXX
      Kolegové LH měli rovnocenou pozici...

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama