DISKUZE K ČLÁNKU "Hamilton to bude mít s Russellem těžší než s Bottasem. Pokud mu dá Mercedes dobré auto," usuzuje Alonso

Fernando Alonso očekává, že příští rok bude mít úřadující šampion Lewis Hamilton mnohem těžší práci porazit svého týmového kolegu než letos s Valtterim Bottasem. Mercedes mu ale bude muset poskytnout dobré auto. V závěru letošní sezóny se zdá, že Stříbrný šíp W12 je vůbec nejrychlejším v poli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Hamilton to bude mít s Russellem těžší než s Bottasem. Pokud mu dá Mercedes dobré auto," usuzuje Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 20.10.2021 23:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 5 lidé) 19.10.2021 08:31
O FIA mám taky své mínění. Myslíš, že FIA má… »
» Jindrich K. (Hlasovali 5 lidé) 18.10.2021 12:10
Však už taky Toto hlásil, že si s Russellem sedne… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 18.10.2021 19:25
Klidně do toho výčtu můžeš přidat i Maxe. Každému… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                sorry, ale hamilton byl a je protěžován po celou svoji kariéru. Určitě je to kvalitní pilot, ale těch "náhod" při souboji s jeho týmovými kolegy je skutečně až příliš a kupodivu vždy v jeho prospěch. Byl a je pro F1 jedním z marketingově nejzajímavějších pilotů a proto má všechny myslitelné i nemyslitelné výhody

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.60.XXX
                  Máš jen krátkou paměť... Ale souhlas s tím, že marketingově je jedním z nejzajímavějších... Resp. dnes je nejsledovanějším pilotem... Na druhou stranu, je stále jedinným pilotem tmavé pleti v poli... Asi to není jen v jeho odlišnosti...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Pohledy na svět se mění. Třeba v počátcích vzniku Austrálie se za tmavou pleť počítali i Italové. A to tak důsledně, že dokonce nesměli nosit pod pohrůžkou smrti nesměli nosit střelnou zbraň.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    nemyslím si, že bych měl krátkou paměť. Protěžovat ho začal hned v jeho první sezoně denis na úkor alonsa a tak to pokračovalo celou jeho kariéru. Žádnej jinej pilot v celé historii F1 neměl tak umetenou cestičku jako právě hamilton. On v podstatě nikdy nejezdil v týmu druhé poloviny pole, ikdyž tam svými výkony jeden čas padal. Ale ano, talent má, to mu nikdo upřít nemůže a v kokpitu to za něj nikdo jinej neodjezdí, ale u mercedesu mu brzdily rosberga a s bottasem je to ještě markantnější...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                Já vím...to byla hloupá otázka... 12
                No, já tě chápu a máš pravdu že je to tvůj názor. Přirozeně se těžko argumentuje, nicméně asi bude nemožný popřít že rozhodují část kariéry v začátku měl zcela nepopiratelně podporu Rona Denise...myslím že se nedá popřít že Hamilton byl zvýhodňován. A rovněž část kariéry po boku Kovalainen asi lze těžko uvádět jako příklad rovnocenných podmínek. Část kariéry s Buttonem vypadá velmi pohodové...a jako že Hamiltona McLaren neprotestoval...jenže ono to úplně stejně vypadá v letech s Bottasem...a všichni víme že Jenson a Valtteri jsou nekonfliktní a loajální osobnosti.
                To roky s Nico Rosbergem hovoří jinak...a už jen přístup Mercedesu první společný rok dost naznačuje že Hamiltona neangažovali jako dvojku k Rosbergovi. No a jedinej rok s Alonsem byl tak výbušnej že je těžko uvěřit že Hamilton není přesně typ pilota který je svým způsobem zvyklej na zvýhodňování své osoby...vždyť už začátek kariéry byl poznamenaný protekci.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Alonso snad naznačuje, že v současných týmech nemívají k dispozici oba piloti stejnou techniku??? Zdejší rádoby odborníci mě přesvědčovali o opaku. A to dávno před Alonsovým tvrzením. Tak jak to tedy je? 18 18 18

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Tak logicky, je to dle potřeby, současně teď i kvůli finančním stropům. Auta se dál nevyvíjí, tak se klidně použíjí staré součástky, takže rozdíl v monopostech nastat může.
      Ale že by pokud oba dva z týmu , pokud bojují o titul neměli stejné auto, tomu moc nevěřím. To by prosáklo ven. To se teď více hlídá...byla by to špatná reklama.

      Ty fakt věříš že Mercedes dával Rosbergovi a Hamiltnovi různé auta? Já teda ne...

      Ano, může se stát že se vyrobí jen jedno křídlo a podpoří toho, kdo má větší možnost získat titul....ale že by se v poslední době jeden úmyslně zpomaloval tomu moc nevěřím. A když má to své důvody...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Tak Alonso mluví o příští sezóně, tedy dokonce o budoucnu. 03
        Ano já věřím, že v některých týmech nemají stejná auta a také, že v některých týmech se staví auta pro potřeby jednoho z pilotů. Toho politikaření je v F1 víc, než si jsi schopen připustit. 03
        A co se týče starých součástek a jejich používání... Nemají náhodou piloti i ty součástky rozdělené na "tvoje a moje"? Minimálně v případě pohonných jednotek by to tak být mělo. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Jasně že to tam občas z různých důvodů být může a je. Ale že by to standartem , to si fakt nemyslím.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.224.XXX
            Netvrdím, že to je standard. Na druhou stranu tvrdím, že to u mnohých tak je, nikoliv jen, že to tak být může...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Já píšu být může a je...ale vždy je potřeba říci proč. A určitě to není celosezonní... Je přeci nesmysl, aby se zpomalovala "dvojka" a díky tomu pak ho porazila i konkurence.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                88.103.224.XXX
                Ale jo, vím, jak jsi to myslel.
                Trochu nepobírám druhou část tvého komentu. Buď jedou rovinu a pak není jednička a dvojka. Nebo nejedou rovinu a pak dvojka doplácí na zvýhodňování jedničky. (Jestliže jednoho zrychlím, pak je druhý logicky zpomalen). Ale tohle se přeci děje, i když ti to připadá jako nesmysl. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Co se týče pohonného ústrojí, tak je tomu skutečně tak, že moje a tvoje striktně platí.
          U jiných dílů zase může platit, že co bylo moje je teď tvoje. Jen s tím rozdílem, že je jedna strana garáže dostane už použité.
          Ale né vždy díly z druhé ruky to musí znamenat, že je záměr týmu kastovat jezdce na jedničku a dvojku. Často se tak stane díky kolizím.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.224.XXX
            Jo. A nebo, že jedna strana garáže dostane nové díly druhého pilota, když si ty své rozfláká svojí neschopností, viz křídlo Webbera pro Vettela. Ale tam to bylo jistě jenom nedopatřením, protože RedBull patří spolu s Ferrari k nejférovějším stájím v F1. 18 18 18

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Dvě rozdílná auta nepochybně nejsou...ale je velmi mnoho možností jak tajně zvýhodnit jednoho pilota...třeba mapování motoru...kdo může na 100% tvrdit že Hamilton a Bottas měli vždy naprosto shodný software a jeho nastavení?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          To by FIA poznala......to spíše třeba někdo dříve dostane lepší křídlo, připadně novinky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            88.103.224.XXX
            O FIA mám taky své mínění. Myslíš, že FIA má zájem něco poznávat? Vždyť na Ferrari kašlala celou sezónu a až když Mergl prohlásil, že ví, jak to u Ferrari dělají a že to udělá taky, tak s Ferkem udělali tajnou dohodu a zakázali jim to. Vettel jednoznačně najel do Leclerka v Brazílii a FIA to neřešila s tím, že jde o kolizi týmových kolegů. Když si Hamilton stěžoval na Alonsa, že ho zdržel v Maďarsku v boxech při kvalifikaci, tak Alonso dostal od té samé FIA trest. A taky to byli týmoví kolegové a jednalo se o menší prohřešek (více-méně tvrzení proti tvrzení). O zakázaných testech pneumatik Mercedesu ani nemluvím. Takto můžu pokračovat dál a dál.
            Tak se mi zdá, že ty si vše v F1 neskutečně idealizuješ, naivně věříš v nějakou spravedlnost, jejíž záruku vidíš ve FIA. Já jsem spíš na tom skeptickým konci fanouškovského spektra. FIA nemá zájem u některých týmů něco poznávat. Právě, že týmy se vzájemně špehují a ví o sobě více, než celá FIA. 03

            + 5 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama