DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton si z Baku po fiasku odváží i pozitiva, Mercedes upraví "magické" tlačítko na volantu

Lewis Hamilton nalézá i dobré věci na ázerbájdžánském víkendu, kde po své velké chybě dojel mezi posledními bez bodu. A Mercedes mu upraví volant, aby v budoucnu už nedošlo k nechtěnému přepnutí vyvážení brzd.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton si z Baku po fiasku odváží i pozitiva, Mercedes upraví "magické" tlačítko na volantu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 11.06.2021 15:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 10.06.2021 10:27
Já tedy netuším, proč mercedes plácá kecy o… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 10.06.2021 15:04
Před závodem tlačitkám náhodně proházet funkce a… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 10.06.2021 09:29
Tenhle systém je legální, ale Reneck neměl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Já to říkal vždycky, že sýr Lojza má poněkud jednodušší myšlení. Ikdyž mu Mercedes upraví tlačítko udělá zase jinou chybu. A to je právě to co bylo třeba. Dostat ho pod tlak, aby dělal chyby. Navíc podržtaška už v Mercedesu končí, takže mu dlabe na nějaké krýtí zadku. Te´d bude sám na oba RedBully a to bude ono. V Imole udělal pod tlakem taky pěkně tvrdý kopanec, jenže tam ho zachránila červená vlajka. tam opravdu dostal to umístění zadarmo. V podstatě všechny jeho tituly byly z 80% superdominantním autem a podtžtaškou u zadku, která mu nejednou přenechala svoje místo. Letos konečně pozná co je třeba k vyjetí titulu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Na volantu bych dovolil pouze tlačítka houkačky, blinkry, dálkové světla, radio, sytič a výstražné světla. Jó a ještě bych dovolil páčku k přepnutí na rezervu když dojde palivo.
    Hmmm a co mlhlovky? Nee už i tak by měli jezdci těch dzyndzyků až až. Dyť se mají věnovat závodění a né vzpomínat na Čudlíka. 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kubajs

      kubajs

      45.82.234.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Kdyby to byla skutečnost, tak bys jásal blahem.
        Nebo máš dojem, že dnešní čudlíky na volantu zvyšují atraktivitu F1?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          přesně tak. dal bych jim tam jeden čudlík a to ovládání DRS. to bych navíc omezil na nějaký časový úsek v závodě ( řekněme 30s ) s tím, ať si každý pilot hospodaří sám. jinak jen volant, brzda, spojka ( nejlépe s kalsickou šaltr pákou, ale i pádla pod volantem bych vydýchal ), plyn ( myšleno pedál akcelerátoru, ne něco k (ne)dýchání ) a PETku s pitím. Dobře - pro bezpečnost kontrolku žlutých/červených/zelených vlajek na trati.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    86.49.246.XXX
    Si rikam, proc jsou pravidla vuci moznemu nastaveni vozu pomoci tlacitek na volnantu tak benevolentni. Neprispela by jejich vyrazna limitace k dramatictejsim a vyrovnanejsim zavodum a slo by vice o umeni pilota dostat z danych podminek a nastaveni auta maximum? Takto dostane pokyn od sveho inzenyra, ktery se rozhoduje na zaklade podkladu desitek inzenyru sledujicich tisice udaju prichazejicich online z vozu atp. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      No a nebo naopak tlačítka přidat aby docházelo častěji k náhodným nechtěným stisknutím. Show se zlepší 14

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        jé, to je blbý, to se mi líbí!! otlačítíkujeme nejen celý volant, ale nějaké ty páčky a přepínače bychom mohli nandat i na to HALO, když už tam je. ať to vypadá jako v kokpitu letadla, když už se tomu místu řidiče říká kokpit i ve formulích 18 18 18. jo, a ty volanty tam dáme rovnou dva - pro každé kolo jeden 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Já tedy netuším, proč mercedes plácá kecy o nekonkurenceschopném voze. Ano, byl pomalejší než red bull, ale hamilton byl hned za nimi a pokud by neodepsali bottase a nechali jej závodit v rychlejší konfiguraci vozu, tak také nebyl tak hluboko v poli. Mercedes sio zvyknul, že měl auto o 2s rychlejší než konkurence a hamilton tedy mohl jezdit v pohodě na půl plynu a možností auta. Teď, když jim začíná někdo šlapat na paty, tak melou nesmysly místo aby si přiznali, že musí máknout. doufám, že je red bull porazí, ikdyž emila vůbec nemusím...

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Doufám že většina čtenařů chápe rozdíl mezi automatikou a ručním ovládaním. 11

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.160.XXX
    Tenhle systém je legální, ale Reneck neměl legální systém rozložení brzd v Japonsku 2019? 20

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      89.103.184.XXX
      Přesně jak říkáš. Rozdíl je v tom, že tento systém slouží k zahřátí pneu během zaváděcího kola a podobně, jednorázově změní rozložení brzdného účinku pro co nejúčinnější zahřívání.
      To, co měl Renault, automaticky nastavovalo rozložení brzd během závodu samo, bez interakce pilota - zcela odlišné systémy

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama