DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton si z Baku po fiasku odváží i pozitiva, Mercedes upraví "magické" tlačítko na volantu

Lewis Hamilton nalézá i dobré věci na ázerbájdžánském víkendu, kde po své velké chybě dojel mezi posledními bez bodu. A Mercedes mu upraví volant, aby v budoucnu už nedošlo k nechtěnému přepnutí vyvážení brzd.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton si z Baku po fiasku odváží i pozitiva, Mercedes upraví "magické" tlačítko na volantu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 11.06.2021 15:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 10.06.2021 10:27
Já tedy netuším, proč mercedes plácá kecy o… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 10.06.2021 15:04
Před závodem tlačitkám náhodně proházet funkce a… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 10.06.2021 09:29
Tenhle systém je legální, ale Reneck neměl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Pepino60

Pepino60

217.197.155.XXX
Já to říkal vždycky, že sýr Lojza má poněkud jednodušší myšlení. Ikdyž mu Mercedes upraví tlačítko udělá zase jinou chybu. A to je právě to co bylo třeba. Dostat ho pod tlak, aby dělal chyby. Navíc podržtaška už v Mercedesu končí, takže mu dlabe na nějaké krýtí zadku. Te´d bude sám na oba RedBully a to bude ono. V Imole udělal pod tlakem taky pěkně tvrdý kopanec, jenže tam ho zachránila červená vlajka. tam opravdu dostal to umístění zadarmo. V podstatě všechny jeho tituly byly z 80% superdominantním autem a podtžtaškou u zadku, která mu nejednou přenechala svoje místo. Letos konečně pozná co je třeba k vyjetí titulu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
zipp

zipp

89.103.184.XXX
Přesně jak říkáš. Rozdíl je v tom, že tento systém slouží k zahřátí pneu během zaváděcího kola a podobně, jednorázově změní rozložení brzdného účinku pro co nejúčinnější zahřívání.
To, co měl Renault, automaticky nastavovalo rozložení brzd během závodu samo, bez interakce pilota - zcela odlišné systémy

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
přesně tak. dal bych jim tam jeden čudlík a to ovládání DRS. to bych navíc omezil na nějaký časový úsek v závodě ( řekněme 30s ) s tím, ať si každý pilot hospodaří sám. jinak jen volant, brzda, spojka ( nejlépe s kalsickou šaltr pákou, ale i pádla pod volantem bych vydýchal ), plyn ( myšleno pedál akcelerátoru, ne něco k (ne)dýchání ) a PETku s pitím. Dobře - pro bezpečnost kontrolku žlutých/červených/zelených vlajek na trati.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Kdyby to byla skutečnost, tak bys jásal blahem.
Nebo máš dojem, že dnešní čudlíky na volantu zvyšují atraktivitu F1?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kubajs

kubajs

45.82.234.XXX
Trapné! 🙄

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Na volantu bych dovolil pouze tlačítka houkačky, blinkry, dálkové světla, radio, sytič a výstražné světla. Jó a ještě bych dovolil páčku k přepnutí na rezervu když dojde palivo.
Hmmm a co mlhlovky? Nee už i tak by měli jezdci těch dzyndzyků až až. Dyť se mají věnovat závodění a né vzpomínat na Čudlíka. 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
si to zabil 12 18 18 18 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Před závodem tlačitkám náhodně proházet funkce a na naučení mít jen zaváděcí kolo 13

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
jé, to je blbý, to se mi líbí!! otlačítíkujeme nejen celý volant, ale nějaké ty páčky a přepínače bychom mohli nandat i na to HALO, když už tam je. ať to vypadá jako v kokpitu letadla, když už se tomu místu řidiče říká kokpit i ve formulích 18 18 18. jo, a ty volanty tam dáme rovnou dva - pro každé kolo jeden 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No a nebo naopak tlačítka přidat aby docházelo častěji k náhodným nechtěným stisknutím. Show se zlepší 14

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.246.XXX
Si rikam, proc jsou pravidla vuci moznemu nastaveni vozu pomoci tlacitek na volnantu tak benevolentni. Neprispela by jejich vyrazna limitace k dramatictejsim a vyrovnanejsim zavodum a slo by vice o umeni pilota dostat z danych podminek a nastaveni auta maximum? Takto dostane pokyn od sveho inzenyra, ktery se rozhoduje na zaklade podkladu desitek inzenyru sledujicich tisice udaju prichazejicich online z vozu atp. 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Já tedy netuším, proč mercedes plácá kecy o nekonkurenceschopném voze. Ano, byl pomalejší než red bull, ale hamilton byl hned za nimi a pokud by neodepsali bottase a nechali jej závodit v rychlejší konfiguraci vozu, tak také nebyl tak hluboko v poli. Mercedes sio zvyknul, že měl auto o 2s rychlejší než konkurence a hamilton tedy mohl jezdit v pohodě na půl plynu a možností auta. Teď, když jim začíná někdo šlapat na paty, tak melou nesmysly místo aby si přiznali, že musí máknout. doufám, že je red bull porazí, ikdyž emila vůbec nemusím...

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Doufám že většina čtenařů chápe rozdíl mezi automatikou a ručním ovládaním. 11

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
Tenhle systém je legální, ale Reneck neměl legální systém rozložení brzd v Japonsku 2019? 20

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Mick Schumacher - závod ve Francii

Schumacher vidí světlo na konci tunelu. Co říká na bitvu s Verstappenem? + VIDEO

Mattia Binotto vyslovil zajímavou, i když asi nereálnou myšlenku

Ferrari navrhuje, aby viníci nehod byli potrestáni také materiálně

Zůstane Vettelovo druhé místo v Baku prozatím jediným pódiovým umístěním?

Aston Martin se odmítá smířit s trestem. Proč je Vettel stále veden jako druhý?

Sebastian Vettel se svou trofejí za druhé místo po závodě v Baku

Vettel je diskvalifikován, na podium se posouvá Sainz

Nové jméno ve Zlaté knize vítězů GP - Esteban Ocon a vlastně i Alpine F1

GP MAĎARSKA: Postartovní kolize prosela pole, překvapivým a zaslouženým vítězem je Ocon

Esteban Ocon při čtvrteční tiskovce v Bahrajnu

PROHLÁŠENÍ po závodě v Maďarsku

Christian Horner upíná pozornost na zítřek

Jak se Horner staví k Hamiltonovu pojetí závěru kvalifikace? Jaká je Hamiltonova reakce?

Hlavní rovinka v Maďarsku

GRAFIKA: Startovní rošt v Maďarsku - Mercedesy před Verstappenem s výhodou tvrdší směsi

Christian Horner a Toto Wolff mají další důvod si vyměňovat názory

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: jak reagovali piloti na vyhrocený maďarský čardáš F1?

Lewis Hamilton získal pole-position poněkud kontroverzním způsobem

Vyhrocenou kvalifikaci v Maďarsku vyhrává Hamilton, Mercedes má první řadu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama