DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton si z Baku po fiasku odváží i pozitiva, Mercedes upraví "magické" tlačítko na volantu

Lewis Hamilton nalézá i dobré věci na ázerbájdžánském víkendu, kde po své velké chybě dojel mezi posledními bez bodu. A Mercedes mu upraví volant, aby v budoucnu už nedošlo k nechtěnému přepnutí vyvážení brzd.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton si z Baku po fiasku odváží i pozitiva, Mercedes upraví "magické" tlačítko na volantu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 11.06.2021 15:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 10.06.2021 10:27
Já tedy netuším, proč mercedes plácá kecy o… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 10.06.2021 15:04
Před závodem tlačitkám náhodně proházet funkce a… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 10.06.2021 09:29
Tenhle systém je legální, ale Reneck neměl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Já to říkal vždycky, že sýr Lojza má poněkud jednodušší myšlení. Ikdyž mu Mercedes upraví tlačítko udělá zase jinou chybu. A to je právě to co bylo třeba. Dostat ho pod tlak, aby dělal chyby. Navíc podržtaška už v Mercedesu končí, takže mu dlabe na nějaké krýtí zadku. Te´d bude sám na oba RedBully a to bude ono. V Imole udělal pod tlakem taky pěkně tvrdý kopanec, jenže tam ho zachránila červená vlajka. tam opravdu dostal to umístění zadarmo. V podstatě všechny jeho tituly byly z 80% superdominantním autem a podtžtaškou u zadku, která mu nejednou přenechala svoje místo. Letos konečně pozná co je třeba k vyjetí titulu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Na volantu bych dovolil pouze tlačítka houkačky, blinkry, dálkové světla, radio, sytič a výstražné světla. Jó a ještě bych dovolil páčku k přepnutí na rezervu když dojde palivo.
    Hmmm a co mlhlovky? Nee už i tak by měli jezdci těch dzyndzyků až až. Dyť se mají věnovat závodění a né vzpomínat na Čudlíka. 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kubajs

      kubajs

      45.82.234.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Kdyby to byla skutečnost, tak bys jásal blahem.
        Nebo máš dojem, že dnešní čudlíky na volantu zvyšují atraktivitu F1?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          přesně tak. dal bych jim tam jeden čudlík a to ovládání DRS. to bych navíc omezil na nějaký časový úsek v závodě ( řekněme 30s ) s tím, ať si každý pilot hospodaří sám. jinak jen volant, brzda, spojka ( nejlépe s kalsickou šaltr pákou, ale i pádla pod volantem bych vydýchal ), plyn ( myšleno pedál akcelerátoru, ne něco k (ne)dýchání ) a PETku s pitím. Dobře - pro bezpečnost kontrolku žlutých/červených/zelených vlajek na trati.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    86.49.246.XXX
    Si rikam, proc jsou pravidla vuci moznemu nastaveni vozu pomoci tlacitek na volnantu tak benevolentni. Neprispela by jejich vyrazna limitace k dramatictejsim a vyrovnanejsim zavodum a slo by vice o umeni pilota dostat z danych podminek a nastaveni auta maximum? Takto dostane pokyn od sveho inzenyra, ktery se rozhoduje na zaklade podkladu desitek inzenyru sledujicich tisice udaju prichazejicich online z vozu atp. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      No a nebo naopak tlačítka přidat aby docházelo častěji k náhodným nechtěným stisknutím. Show se zlepší 14

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        jé, to je blbý, to se mi líbí!! otlačítíkujeme nejen celý volant, ale nějaké ty páčky a přepínače bychom mohli nandat i na to HALO, když už tam je. ať to vypadá jako v kokpitu letadla, když už se tomu místu řidiče říká kokpit i ve formulích 18 18 18. jo, a ty volanty tam dáme rovnou dva - pro každé kolo jeden 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Já tedy netuším, proč mercedes plácá kecy o nekonkurenceschopném voze. Ano, byl pomalejší než red bull, ale hamilton byl hned za nimi a pokud by neodepsali bottase a nechali jej závodit v rychlejší konfiguraci vozu, tak také nebyl tak hluboko v poli. Mercedes sio zvyknul, že měl auto o 2s rychlejší než konkurence a hamilton tedy mohl jezdit v pohodě na půl plynu a možností auta. Teď, když jim začíná někdo šlapat na paty, tak melou nesmysly místo aby si přiznali, že musí máknout. doufám, že je red bull porazí, ikdyž emila vůbec nemusím...

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Doufám že většina čtenařů chápe rozdíl mezi automatikou a ručním ovládaním. 11

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.160.XXX
    Tenhle systém je legální, ale Reneck neměl legální systém rozložení brzd v Japonsku 2019? 20

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      89.103.184.XXX
      Přesně jak říkáš. Rozdíl je v tom, že tento systém slouží k zahřátí pneu během zaváděcího kola a podobně, jednorázově změní rozložení brzdného účinku pro co nejúčinnější zahřívání.
      To, co měl Renault, automaticky nastavovalo rozložení brzd během závodu samo, bez interakce pilota - zcela odlišné systémy

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama