DISKUZE K ČLÁNKU Přišli jsme o část výkonu, avizuje Marko. Jiní jsou na tom ale prý hůř

Zpřísněná zátěžová pravidla v oblasti flexibility křídel prý Red Bull připravila o část výkonu. Podle jeho odborného poradce Helmuta Marka se ale nejedná o nic dramatického. Rakušan navíc jedním dechem dodává, že někteří soupeři rudých býků jsou touto úpravou zasaženi mnohem víc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přišli jsme o část výkonu, avizuje Marko. Jiní jsou na tom ale prý hůř

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 19.05.2021 12:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 19.05.2021 10:36
Jiných se to nejspíše asi taky dotkne ale tam se… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 19.05.2021 11:16
je to u všech. to křídlo se hýbe úplně všem.… »
» David.S. (Hlasoval 1 člověk) 19.05.2021 07:28
nicméně 2014 Rosberg, 2015 Rosberg, 2016 Ham,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jiných se to nejspíše asi taky dotkne ale tam se nebojuje o tituly. RedBull je v boji s Mercedesem a toho se to zdá nedotkne, tam to vypadá že na prohýbání s vyšší rychlostí si na rozdíl od RedBullu nehrajou. Četl jsem že to přidává ubráním odporu ve vyšších rychlostech na rovinkách asi 3 km/h. Je to takové miniDRS které ale používáte na všech rovinkách. Rozdíl může být tak 3 desetiny, záleží na trati, není to málo.

    A nemění se výklad pravidel, ale způsob měření. Není to úplně to samé protože zákaz aerodynamických pohyblivých částí je stále stejný a myslím že je to pravidlo 3.15. Takže když na tom někdo pracuje hrozí potíže či náhlá změna ve vymahatelnosti pravidla. Mimoto kdyby někdo protestoval z porušování tohoto pravidla a zjistilo by se že se takto to křídlo vyrábí cíleně kvůli prohybu (a to by z dokumentů asi šlo vyčíst) pak si myslím že může mít hlavu na špalku. Ale nemyslím že by po protestu někdo sáhl, stačí do toho takhle šťournout když je třeba.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      No víš co je vtipný? že Marko tohle prohlásil skrz Barcelonu, ale tam to právě lítalo nahoru dolů a třeba Alpina s Ferrari řekli, že nemají flexi wings, že je to prostě dopad proudění vzduchu a to na testech, když stojí monopost neprokážeš

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        A u RB to není dopad proudění vzduchu? 12

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          je to u všech. to křídlo se hýbe úplně všem. debata je jen o míře té deformace, respektive o metodice jejího měření. opravdu mi to ale přijde úsměvně, se po tolika letech opět zabývat tím, čím jsme si již jednou přošli. jen místo předního jde o zadní křídlo. fakt jsem zvědav na nová pravidla a jejich "přesnost", když je dávali takovou dobu dohromady. už se těším na nové mezírky, nové šedé zóny, nové možnosti různých výkladů....

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    pro oživení bych určitě změnu na čele uvítal. i když by to vzhledem k celé sezoně byla jen pověstná vlaštovka nedělající jaro. letos je to, myslím, dost jasné - Ham a Max o titul ( osobně si myslím, že tak dva, tři závody před koncem ho bude mít Ham jistej ), pak jejich "dvojky" a zbytek se bude prát o pozice za nimi a někdy snad i s nimi. ale právě Monako a snad i Maďarsko by mohly být maličkým oživením dění na čele, i když vím, že při kvalitách obou hlavních účastníků to je spíše přání otcem myšlenky.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    V Monaku všechny týmy budou používat křídla pro vysoký přítlak, takže v tomto závodě přísnější posuzování stejně nikoho nepostihne.
    Pokud bych si měl tipnout kterým týmům Monako sedne, odhaduji, že to budou oba týmy RB a McL. Pro Mergl to sice není ideální trať, ale je tak dobrý, že by mě jeho další vítězství určitě nepřekvapilo.



    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David.S.

      David.S.

      92.61.80.XXX
      Mergl nebyl v Monaku nikdy moc silný (za posledních 10 let)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Nebyl. Je to tím, že má nejdelší vůz v poli a proto má problémy ho zalomit v ostrých zatáčkách.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David.S.

          David.S.

          92.61.80.XXX
          právě, proto bych řekl že má RedBull hodně velkou šanci to vítězství urvat, ale taky by mě nepřekvapilo, když zas vyhraje Ham a všechny ty řeči, jak bude kdo silnej v Monaku, budou jen řeči

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Počkejme si ma závod. A jestli Mergl neuspěje, tak se to může svést na absenci DASu. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • David.S.

              David.S.

              92.61.80.XXX
              nicméně 2014 Rosberg, 2015 Rosberg, 2016 Ham, 2017 Seb, 2018 Ricci, 2019 Ham... Nebyli tak silní, neměli takovej náskok, ale 4 z posledních 6 závodů vyhráli 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama