DISKUZE K ČLÁNKU Přišli jsme o část výkonu, avizuje Marko. Jiní jsou na tom ale prý hůř
Zpřísněná zátěžová pravidla v oblasti flexibility křídel prý Red Bull připravila o část výkonu. Podle jeho odborného poradce Helmuta Marka se ale nejedná o nic dramatického. Rakušan navíc jedním dechem dodává, že někteří soupeři rudých býků jsou touto úpravou zasaženi mnohem víc.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Přišli jsme o část výkonu, avizuje Marko. Jiní jsou na tom ale prý hůř
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
10:36 19.05.2021 88.102.38.XXXJiných se to nejspíše asi taky dotkne ale tam se nebojuje o tituly. RedBull je v boji s Mercedesem a toho se to zdá nedotkne, tam to vypadá že na prohýbání s vyšší rychlostí si na rozdíl od RedBullu nehrajou. Četl jsem že to přidává ubráním odporu ve vyšších rychlostech na rovinkách asi 3 km/h. Je to takové miniDRS které ale používáte na všech rovinkách. Rozdíl může být tak 3 desetiny, záleží na trati, není to málo.
A nemění se výklad pravidel, ale způsob měření. Není to úplně to samé protože zákaz aerodynamických pohyblivých částí je stále stejný a myslím že je to pravidlo 3.15. Takže když na tom někdo pracuje hrozí potíže či náhlá změna ve vymahatelnosti pravidla. Mimoto kdyby někdo protestoval z porušování tohoto pravidla a zjistilo by se že se takto to křídlo vyrábí cíleně kvůli prohybu (a to by z dokumentů asi šlo vyčíst) pak si myslím že může mít hlavu na špalku. Ale nemyslím že by po protestu někdo sáhl, stačí do toho takhle šťournout když je třeba.-
-
-
tom11
11:16 19.05.2021 77.48.94.XXXje to u všech. to křídlo se hýbe úplně všem. debata je jen o míře té deformace, respektive o metodice jejího měření. opravdu mi to ale přijde úsměvně, se po tolika letech opět zabývat tím, čím jsme si již jednou přošli. jen místo předního jde o zadní křídlo. fakt jsem zvědav na nová pravidla a jejich "přesnost", když je dávali takovou dobu dohromady. už se těším na nové mezírky, nové šedé zóny, nové možnosti různých výkladů....
-
-
-
-
tom11
07:54 19.05.2021 77.48.94.XXXpro oživení bych určitě změnu na čele uvítal. i když by to vzhledem k celé sezoně byla jen pověstná vlaštovka nedělající jaro. letos je to, myslím, dost jasné - Ham a Max o titul ( osobně si myslím, že tak dva, tři závody před koncem ho bude mít Ham jistej ), pak jejich "dvojky" a zbytek se bude prát o pozice za nimi a někdy snad i s nimi. ale právě Monako a snad i Maďarsko by mohly být maličkým oživením dění na čele, i když vím, že při kvalitách obou hlavních účastníků to je spíše přání otcem myšlenky. -
Ferda
23:35 18.05.2021 46.47.176.XXXV Monaku všechny týmy budou používat křídla pro vysoký přítlak, takže v tomto závodě přísnější posuzování stejně nikoho nepostihne.
Pokud bych si měl tipnout kterým týmům Monako sedne, odhaduji, že to budou oba týmy RB a McL. Pro Mergl to sice není ideální trať, ale je tak dobrý, že by mě jeho další vítězství určitě nepřekvapilo.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek