DISKUZE K ČLÁNKU Přišli jsme o část výkonu, avizuje Marko. Jiní jsou na tom ale prý hůř

Zpřísněná zátěžová pravidla v oblasti flexibility křídel prý Red Bull připravila o část výkonu. Podle jeho odborného poradce Helmuta Marka se ale nejedná o nic dramatického. Rakušan navíc jedním dechem dodává, že někteří soupeři rudých býků jsou touto úpravou zasaženi mnohem víc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přišli jsme o část výkonu, avizuje Marko. Jiní jsou na tom ale prý hůř

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 19.05.2021 12:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 19.05.2021 10:36
Jiných se to nejspíše asi taky dotkne ale tam se… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 19.05.2021 11:16
je to u všech. to křídlo se hýbe úplně všem.… »
» Dava.S (Hlasoval 1 člověk) 19.05.2021 07:28
nicméně 2014 Rosberg, 2015 Rosberg, 2016 Ham,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

77.48.94.XXX
je to u všech. to křídlo se hýbe úplně všem. debata je jen o míře té deformace, respektive o metodice jejího měření. opravdu mi to ale přijde úsměvně, se po tolika letech opět zabývat tím, čím jsme si již jednou přošli. jen místo předního jde o zadní křídlo. fakt jsem zvědav na nová pravidla a jejich "přesnost", když je dávali takovou dobu dohromady. už se těším na nové mezírky, nové šedé zóny, nové možnosti různých výkladů....

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
A u RB to není dopad proudění vzduchu? 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Stačí, když vyhraje někdo jiný než RB a Merc

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
No víš co je vtipný? že Marko tohle prohlásil skrz Barcelonu, ale tam to právě lítalo nahoru dolů a třeba Alpina s Ferrari řekli, že nemají flexi wings, že je to prostě dopad proudění vzduchu a to na testech, když stojí monopost neprokážeš

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jiných se to nejspíše asi taky dotkne ale tam se nebojuje o tituly. RedBull je v boji s Mercedesem a toho se to zdá nedotkne, tam to vypadá že na prohýbání s vyšší rychlostí si na rozdíl od RedBullu nehrajou. Četl jsem že to přidává ubráním odporu ve vyšších rychlostech na rovinkách asi 3 km/h. Je to takové miniDRS které ale používáte na všech rovinkách. Rozdíl může být tak 3 desetiny, záleží na trati, není to málo.

A nemění se výklad pravidel, ale způsob měření. Není to úplně to samé protože zákaz aerodynamických pohyblivých částí je stále stejný a myslím že je to pravidlo 3.15. Takže když na tom někdo pracuje hrozí potíže či náhlá změna ve vymahatelnosti pravidla. Mimoto kdyby někdo protestoval z porušování tohoto pravidla a zjistilo by se že se takto to křídlo vyrábí cíleně kvůli prohybu (a to by z dokumentů asi šlo vyčíst) pak si myslím že může mít hlavu na špalku. Ale nemyslím že by po protestu někdo sáhl, stačí do toho takhle šťournout když je třeba.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
pro oživení bych určitě změnu na čele uvítal. i když by to vzhledem k celé sezoně byla jen pověstná vlaštovka nedělající jaro. letos je to, myslím, dost jasné - Ham a Max o titul ( osobně si myslím, že tak dva, tři závody před koncem ho bude mít Ham jistej ), pak jejich "dvojky" a zbytek se bude prát o pozice za nimi a někdy snad i s nimi. ale právě Monako a snad i Maďarsko by mohly být maličkým oživením dění na čele, i když vím, že při kvalitách obou hlavních účastníků to je spíše přání otcem myšlenky.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dava.S

Dava.S

92.61.80.XXX
nicméně 2014 Rosberg, 2015 Rosberg, 2016 Ham, 2017 Seb, 2018 Ricci, 2019 Ham... Nebyli tak silní, neměli takovej náskok, ale 4 z posledních 6 závodů vyhráli 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Počkejme si ma závod. A jestli Mergl neuspěje, tak se to může svést na absenci DASu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dava.S

Dava.S

92.61.80.XXX
právě, proto bych řekl že má RedBull hodně velkou šanci to vítězství urvat, ale taky by mě nepřekvapilo, když zas vyhraje Ham a všechny ty řeči, jak bude kdo silnej v Monaku, budou jen řeči

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nebyl. Je to tím, že má nejdelší vůz v poli a proto má problémy ho zalomit v ostrých zatáčkách.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dava.S

Dava.S

92.61.80.XXX
Mergl nebyl v Monaku nikdy moc silný (za posledních 10 let)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
V Monaku všechny týmy budou používat křídla pro vysoký přítlak, takže v tomto závodě přísnější posuzování stejně nikoho nepostihne.
Pokud bych si měl tipnout kterým týmům Monako sedne, odhaduji, že to budou oba týmy RB a McL. Pro Mergl to sice není ideální trať, ale je tak dobrý, že by mě jeho další vítězství určitě nepřekvapilo.



+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg při pátečním tréninku v Silverstone

Hülkenberg oslovil týmy a čeká. Závodil by zadarmo?

Lewis Hamilton v Baku před Maxem Verstappenem

Mercedes favoritem na vítězství v Maďarsku? "Naivní"

Tiskovka po závodě v rakouském Štýrsku

V Silverstone to byl závodní incident, říká Rosberg. Koho favorizuje v Maďarsku?

Carlos Sainz a Charles Leclerc čekají, že skončí hned za špičkou v podobě Mercedesu a Red Bullu

Ferrari mít na vítězství v Maďarsku nebude, horší výsledek očekává i McLaren - trať mu nesedí

Mick Schumacher potřebuje zvláštní přístup ohledně závodní sedačky v kokpitu

Schumacher se konečně dočká nové závodní sedačky

McLaren je na rovinkách velmi rychlý

Nejhůře se předjíždí McLaren, posteskl si Sainz. Co je příčinou?

Alexander Albon a Lewis Hamilton v závodě v Turecku

Zničil Albonovi kariéru, tepe Marko do Hamiltona

Stoffel Vandoorne v Brazílii

Vandoorne vzpomíná na protrápené roky u McLarenu: Bylo to asi nejhorší období

Sebastian Vettel v barvách Aston Martinu

Vettel je nejdražším zaměstnancem Aston Martinu, majitel Stroll je ale spokojený i se svým synem

Kimi Räikkönen - kvalifikace v Monaku

Rozčílený Iceman roztál a zpražil vlastní tým: Musíme se zlepšit!

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama