DISKUZE K ČLÁNKU Přišli jsme o část výkonu, avizuje Marko. Jiní jsou na tom ale prý hůř

Zpřísněná zátěžová pravidla v oblasti flexibility křídel prý Red Bull připravila o část výkonu. Podle jeho odborného poradce Helmuta Marka se ale nejedná o nic dramatického. Rakušan navíc jedním dechem dodává, že někteří soupeři rudých býků jsou touto úpravou zasaženi mnohem víc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přišli jsme o část výkonu, avizuje Marko. Jiní jsou na tom ale prý hůř

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 19.05.2021 12:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 19.05.2021 10:36
Jiných se to nejspíše asi taky dotkne ale tam se… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 19.05.2021 11:16
je to u všech. to křídlo se hýbe úplně všem.… »
» David.S. (Hlasoval 1 člověk) 19.05.2021 07:28
nicméně 2014 Rosberg, 2015 Rosberg, 2016 Ham,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

77.48.94.XXX
je to u všech. to křídlo se hýbe úplně všem. debata je jen o míře té deformace, respektive o metodice jejího měření. opravdu mi to ale přijde úsměvně, se po tolika letech opět zabývat tím, čím jsme si již jednou přošli. jen místo předního jde o zadní křídlo. fakt jsem zvědav na nová pravidla a jejich "přesnost", když je dávali takovou dobu dohromady. už se těším na nové mezírky, nové šedé zóny, nové možnosti různých výkladů....

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
A u RB to není dopad proudění vzduchu? 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Stačí, když vyhraje někdo jiný než RB a Merc

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
No víš co je vtipný? že Marko tohle prohlásil skrz Barcelonu, ale tam to právě lítalo nahoru dolů a třeba Alpina s Ferrari řekli, že nemají flexi wings, že je to prostě dopad proudění vzduchu a to na testech, když stojí monopost neprokážeš

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jiných se to nejspíše asi taky dotkne ale tam se nebojuje o tituly. RedBull je v boji s Mercedesem a toho se to zdá nedotkne, tam to vypadá že na prohýbání s vyšší rychlostí si na rozdíl od RedBullu nehrajou. Četl jsem že to přidává ubráním odporu ve vyšších rychlostech na rovinkách asi 3 km/h. Je to takové miniDRS které ale používáte na všech rovinkách. Rozdíl může být tak 3 desetiny, záleží na trati, není to málo.

A nemění se výklad pravidel, ale způsob měření. Není to úplně to samé protože zákaz aerodynamických pohyblivých částí je stále stejný a myslím že je to pravidlo 3.15. Takže když na tom někdo pracuje hrozí potíže či náhlá změna ve vymahatelnosti pravidla. Mimoto kdyby někdo protestoval z porušování tohoto pravidla a zjistilo by se že se takto to křídlo vyrábí cíleně kvůli prohybu (a to by z dokumentů asi šlo vyčíst) pak si myslím že může mít hlavu na špalku. Ale nemyslím že by po protestu někdo sáhl, stačí do toho takhle šťournout když je třeba.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
pro oživení bych určitě změnu na čele uvítal. i když by to vzhledem k celé sezoně byla jen pověstná vlaštovka nedělající jaro. letos je to, myslím, dost jasné - Ham a Max o titul ( osobně si myslím, že tak dva, tři závody před koncem ho bude mít Ham jistej ), pak jejich "dvojky" a zbytek se bude prát o pozice za nimi a někdy snad i s nimi. ale právě Monako a snad i Maďarsko by mohly být maličkým oživením dění na čele, i když vím, že při kvalitách obou hlavních účastníků to je spíše přání otcem myšlenky.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

92.61.80.XXX
nicméně 2014 Rosberg, 2015 Rosberg, 2016 Ham, 2017 Seb, 2018 Ricci, 2019 Ham... Nebyli tak silní, neměli takovej náskok, ale 4 z posledních 6 závodů vyhráli 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Počkejme si ma závod. A jestli Mergl neuspěje, tak se to může svést na absenci DASu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

92.61.80.XXX
právě, proto bych řekl že má RedBull hodně velkou šanci to vítězství urvat, ale taky by mě nepřekvapilo, když zas vyhraje Ham a všechny ty řeči, jak bude kdo silnej v Monaku, budou jen řeči

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nebyl. Je to tím, že má nejdelší vůz v poli a proto má problémy ho zalomit v ostrých zatáčkách.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

92.61.80.XXX
Mergl nebyl v Monaku nikdy moc silný (za posledních 10 let)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
V Monaku všechny týmy budou používat křídla pro vysoký přítlak, takže v tomto závodě přísnější posuzování stejně nikoho nepostihne.
Pokud bych si měl tipnout kterým týmům Monako sedne, odhaduji, že to budou oba týmy RB a McL. Pro Mergl to sice není ideální trať, ale je tak dobrý, že by mě jeho další vítězství určitě nepřekvapilo.



+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama