DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc vysvětluje, proč se při restartu rozhodl Verstappena nepředjíždět

Jezdec Ferrari Charles Leclerc vysvětlil, proč se při restartu Velké ceny Emilia Romagna rozhodl nepředjet Maxe Verstappena poté, co se dopustil na studených pneumatikách chyby a skončil ve smyku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc vysvětluje, proč se při restartu rozhodl Verstappena nepředjíždět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 19.04.2021 21:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 2 lidé) 19.04.2021 16:25
Tak ještě trošku spekulace. Kdyby se Leclerc… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 19.04.2021 17:07
Jezdci nejsou v pravidlech kovaní, se nedivím že… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 19.04.2021 17:19
Záleží na tom, jestli vůz opustil trať. Pokud ne,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Myslel jsem si že přeci jen Max trať neopustil, ale vypadá to že nejspíš nakonec těsně jo.
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      88.103.224.XXX
      01
      Tak že to Leclerc prokaučoval. Mohlo bejt veselo. 03 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Jo, kdyby v tu chvíli na to Leclerc šlápnul a pelášil bylo by to asi hodně zajímavé. A nejhůře by dopadl Verstappen který by na konci dostal 30s. 18 A Hamilton by vyhrál, to by byl armagedon.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Tak ještě trošku spekulace. Kdyby se Leclerc rozhodl Maxe předjet, jak to radil Norris a Max se snažil vrátit na své místo, musel by ho Leclerc pustit? Nebo by se mohl čistě teoreticky rozhořet boj o pozice ještě před restartem? Ta pravidla jsou totiž dost divná v tomto ohledu. 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Jezdci nejsou v pravidlech kovaní, se nedivím že cuknul, byl druhý........... četl jsem že pustit by ho nemusel, ale Max by se mohl pokusit získat místo zpět.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        No, však píšu, že by jsme mohli být svědky boje ještě před samotným restartem.
        A u vedlejšího článku zde jsme se Situsem přišli na to, že kdyby se Maxovi čistě teoreticky nepodařilo dostat před Leclerca, tak ve světle Kimiho trestu by měl dostat také 30 sec., respektive 10 sec.Stop and Go.
        Dost dobré pravidlo 11 18 18
        Ale třeba jen zbytečně spekuluji a vše je jinak. 17

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Záleží na tom, jestli vůz opustil trať. Pokud ne, musel by mu Charles tu pozici vrátit, případně by riskoval stop and go. Je to klasické předjíždění pod žlutou vlajkou. 04

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Poky

            Poky

            109.80.3.XXX
            Za to dostal trest Sergio. Proto nechapu, ze by se Max mohl vratit zpatky pred Charelse. Protoze on by pak predjizdel pod zlutou ne.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              88.103.224.XXX
              Jenže za to zase dostal trest Kimi, že se nestihl vrátit před piloty, kteří ho předjeli v důsledku jeho chyby. Prý záleží na tom, ve které fázi za SC se to předjíždění, (nepředjíždění) uskutečňuje. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              109.80.3.XXX
              Tak uz jsem nasel tu vasi diskuzi a dava to smysl jak to tam vysvetlujete.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                88.103.224.XXX
                Tak já zrovna v pravidlech kovanej nejsem. Ale musí mi vše dávat logický smysl. A tohle mi zrovna moc smysluplně nepřipadá. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama