DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc vysvětluje, proč se při restartu rozhodl Verstappena nepředjíždět

Jezdec Ferrari Charles Leclerc vysvětlil, proč se při restartu Velké ceny Emilia Romagna rozhodl nepředjet Maxe Verstappena poté, co se dopustil na studených pneumatikách chyby a skončil ve smyku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc vysvětluje, proč se při restartu rozhodl Verstappena nepředjíždět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 19.04.2021 21:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 2 lidé) 19.04.2021 16:25
Tak ještě trošku spekulace. Kdyby se Leclerc… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 19.04.2021 17:07
Jezdci nejsou v pravidlech kovaní, se nedivím že… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 19.04.2021 17:19
Záleží na tom, jestli vůz opustil trať. Pokud ne,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Myslel jsem si že přeci jen Max trať neopustil, ale vypadá to že nejspíš nakonec těsně jo.
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      88.103.224.XXX
      01
      Tak že to Leclerc prokaučoval. Mohlo bejt veselo. 03 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Jo, kdyby v tu chvíli na to Leclerc šlápnul a pelášil bylo by to asi hodně zajímavé. A nejhůře by dopadl Verstappen který by na konci dostal 30s. 18 A Hamilton by vyhrál, to by byl armagedon.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Tak ještě trošku spekulace. Kdyby se Leclerc rozhodl Maxe předjet, jak to radil Norris a Max se snažil vrátit na své místo, musel by ho Leclerc pustit? Nebo by se mohl čistě teoreticky rozhořet boj o pozice ještě před restartem? Ta pravidla jsou totiž dost divná v tomto ohledu. 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Jezdci nejsou v pravidlech kovaní, se nedivím že cuknul, byl druhý........... četl jsem že pustit by ho nemusel, ale Max by se mohl pokusit získat místo zpět.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        No, však píšu, že by jsme mohli být svědky boje ještě před samotným restartem.
        A u vedlejšího článku zde jsme se Situsem přišli na to, že kdyby se Maxovi čistě teoreticky nepodařilo dostat před Leclerca, tak ve světle Kimiho trestu by měl dostat také 30 sec., respektive 10 sec.Stop and Go.
        Dost dobré pravidlo 11 18 18
        Ale třeba jen zbytečně spekuluji a vše je jinak. 17

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Záleží na tom, jestli vůz opustil trať. Pokud ne, musel by mu Charles tu pozici vrátit, případně by riskoval stop and go. Je to klasické předjíždění pod žlutou vlajkou. 04

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Poky

            Poky

            109.80.3.XXX
            Za to dostal trest Sergio. Proto nechapu, ze by se Max mohl vratit zpatky pred Charelse. Protoze on by pak predjizdel pod zlutou ne.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              88.103.224.XXX
              Jenže za to zase dostal trest Kimi, že se nestihl vrátit před piloty, kteří ho předjeli v důsledku jeho chyby. Prý záleží na tom, ve které fázi za SC se to předjíždění, (nepředjíždění) uskutečňuje. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              109.80.3.XXX
              Tak uz jsem nasel tu vasi diskuzi a dava to smysl jak to tam vysvetlujete.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                88.103.224.XXX
                Tak já zrovna v pravidlech kovanej nejsem. Ale musí mi vše dávat logický smysl. A tohle mi zrovna moc smysluplně nepřipadá. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama