DISKUZE K ČLÁNKU "FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší
Aston Martin (bývalý Racing Point) patří mezi týmy, které se proti loňsku nejvíce propadly - horší už je pouze Haas, který své auto už moc nevyvíjí. Jeho šéf Otmar Szafnauer hned tušil, že úpravy podlahy budou mít na jeho tým mnohem větší dopad než na soupeře jezdící s vysokým sklonem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Situs
12:46 07.04.2021 88.102.38.XXXF1 je často velmi nespravedlivé místo a je třeba se s tím mnohokrát porvat. Co se ale týče Aston Martin, ty nepovažuji ani za konstruktéry takže bez soucitu. A u Mercedesu? Chápu jejich určitou dávku frustrace a obav, ale trochu nechápu proč loni demonstrovali takovou převahu. Potom se totiž v F1 určitým klackům pod nohy nelze moc divit.-
-
Situs
15:44 07.04.2021 88.102.38.XXXO sympatie jde v F1 až v první řadě Ale jde o to že snížení přítlaku bylo na základě obav o bezpečnost kvůli pneumatikám. Tam je to pak o něčem jiném a my můžeme jen spekulovat jak do tohoto rozhodnutí rozmlouvala opravdu bezpečnost a jak moc politika. Čím méně politiky tím lépe, jenže F1.
-
-
-
-
-
-
juras
16:54 07.04.2021 88.103.92.XXXCo je pravda?
Realisticky jsem to popsal níže...v čem vidíš porušení principu? V tom že FIA udelala změnu v oblasti která je velmi složitá a na níž vydělávali především movité týmy které si mohli dovolit utrácet za vývoj velké peníze? Že to byl krok který ubral zjevně přítlak a postaral se o zpomalení? I když dočasné...
Podstata problémů AM je v závislosti na Mercedesu...vždyť změna pravidel plati pro všechny stejně.
Ten negativní postoj fanoušků k AM je dán cestou kterou se vydali... kopírováním které podle mě loni bylo za hranou (viz velmi dobře promyšlený protest Renaultu)...a místo adekvátního trestu zase to politické řešení FIA.
Ono když budeš chtít mluvit o principech...v F1 skončíš dřív než začneš.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek