DISKUZE K ČLÁNKU "FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší
Aston Martin (bývalý Racing Point) patří mezi týmy, které se proti loňsku nejvíce propadly - horší už je pouze Haas, který své auto už moc nevyvíjí. Jeho šéf Otmar Szafnauer hned tušil, že úpravy podlahy budou mít na jeho tým mnohem větší dopad než na soupeře jezdící s vysokým sklonem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Poky
19:48 07.04.2021 46.254.64.XXX
Ano, koncept se mění špatně. To musel udělat za přísného dohledu Mcl. Jak říkali, auto se muselo předělávat za souhlasu a dozoru FIA aby se moc nelišilo od lonského modelu a museli tam zapracovat novej motor. Na další věci žetony neměli. Tak kde je problém u AM?? Ti mohli žetony využít tak aby jim to fungovalo, nemuseli předělávat umístění motoru.
Takže co je na tom nespravedlivého??
Takže co je na tom nespravedlivého??
juras
16:54 07.04.2021 88.103.92.XXX
Co je pravda?
Realisticky jsem to popsal níže...v čem vidíš porušení principu? V tom že FIA udelala změnu v oblasti která je velmi složitá a na níž vydělávali především movité týmy které si mohli dovolit utrácet za vývoj velké peníze? Že to byl krok který ubral zjevně přítlak a postaral se o zpomalení? I když dočasné...
Podstata problémů AM je v závislosti na Mercedesu...vždyť změna pravidel plati pro všechny stejně.
Ten negativní postoj fanoušků k AM je dán cestou kterou se vydali... kopírováním které podle mě loni bylo za hranou (viz velmi dobře promyšlený protest Renaultu)...a místo adekvátního trestu zase to politické řešení FIA.
Ono když budeš chtít mluvit o principech...v F1 skončíš dřív než začneš.
Realisticky jsem to popsal níže...v čem vidíš porušení principu? V tom že FIA udelala změnu v oblasti která je velmi složitá a na níž vydělávali především movité týmy které si mohli dovolit utrácet za vývoj velké peníze? Že to byl krok který ubral zjevně přítlak a postaral se o zpomalení? I když dočasné...
Podstata problémů AM je v závislosti na Mercedesu...vždyť změna pravidel plati pro všechny stejně.
Ten negativní postoj fanoušků k AM je dán cestou kterou se vydali... kopírováním které podle mě loni bylo za hranou (viz velmi dobře promyšlený protest Renaultu)...a místo adekvátního trestu zase to politické řešení FIA.
Ono když budeš chtít mluvit o principech...v F1 skončíš dřív než začneš.
Situs
15:44 07.04.2021 88.102.38.XXX
O sympatie jde v F1 až v první řadě Ale jde o to že snížení přítlaku bylo na základě obav o bezpečnost kvůli pneumatikám. Tam je to pak o něčem jiném a my můžeme jen spekulovat jak do tohoto rozhodnutí rozmlouvala opravdu bezpečnost a jak moc politika. Čím méně politiky tím lépe, jenže F1.
Situs
12:46 07.04.2021 88.102.38.XXX
F1 je často velmi nespravedlivé místo a je třeba se s tím mnohokrát porvat. Co se ale týče Aston Martin, ty nepovažuji ani za konstruktéry takže bez soucitu. A u Mercedesu? Chápu jejich určitou dávku frustrace a obav, ale trochu nechápu proč loni demonstrovali takovou převahu. Potom se totiž v F1 určitým klackům pod nohy nelze moc divit.
Lukáš J.
11:04 07.04.2021 212.96.172.XXX
zato Mergl na motoru nemákl vůbec :)))))))....na pohonné jednotce nicméně zapracoval také loňský šampion, Mercedes. Ten se u pohonné jednotky zaměřil na tři oblasti, další vylepšení řídicí jednotky, zlepšení spolehlivosti a použití nových, blíže nespecifikovaných řešení, takže asi tak, zapracovali úplně všichni, smazání rozdílů a ztráty časů jsou způsobeny z větší části jen podlahou
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek