DISKUZE K ČLÁNKU "FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší

Aston Martin (bývalý Racing Point) patří mezi týmy, které se proti loňsku nejvíce propadly - horší už je pouze Haas, který své auto už moc nevyvíjí. Jeho šéf Otmar Szafnauer hned tušil, že úpravy podlahy budou mít na jeho tým mnohem větší dopad než na soupeře jezdící s vysokým sklonem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 08.04.2021 21:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Neurotic (Hlasovali 4 lidé) 06.04.2021 12:24
No já nevím, ale že Alpine, Mc, Ferrari nebudou… »
» juras (Hlasovali 4 lidé) 06.04.2021 16:43
No právě...oni nejsou Mercedes. Však taky loni… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 06.04.2021 16:45
že by další tajná dohoda? Trest za podvodné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jj284b

    jj284b

    95.103.71.XXX
    akoze nechapem tu logiku... FIA varovali ze budu tuto sezonu zli,lebo okopirovali zle auto? dobre im tak...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Mimochodem ten třetí tým který byl proti, jen hádám, ale nebyl to k Mercedesu a Astonu ještě jen velkou náhodou Williams? 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      A to je důvod, proč je to jednomyslné rozhodování tak těžké když top týmy mají svojí sféru vlivu.

      Proto jsou změny v rámci bezpečnosti bez nutnosti většiny tak super 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Já myslel spíše na Hass. Nechtel vrážet do autu nic a díky té změně musel. Tak možná že jemu se to nelíbilo.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    F1 je často velmi nespravedlivé místo a je třeba se s tím mnohokrát porvat. Co se ale týče Aston Martin, ty nepovažuji ani za konstruktéry takže bez soucitu. A u Mercedesu? Chápu jejich určitou dávku frustrace a obav, ale trochu nechápu proč loni demonstrovali takovou převahu. Potom se totiž v F1 určitým klackům pod nohy nelze moc divit.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      O soucit tu přeci nejde, jde o to co je správné a dle pravidel. 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        O sympatie jde v F1 až v první řadě 12 Ale jde o to že snížení přítlaku bylo na základě obav o bezpečnost kvůli pneumatikám. Tam je to pak o něčem jiném a my můžeme jen spekulovat jak do tohoto rozhodnutí rozmlouvala opravdu bezpečnost a jak moc politika. Čím méně politiky tím lépe, jenže F1.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Kluci mne šlo tak nějak hlavně o princip .... 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      S principem na nás nechoď... 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Chápu že do toho taháte nesouvisející věci a má te "svoji" pravdu....jenže to tak nejde dělat.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Co je pravda?
          Realisticky jsem to popsal níže...v čem vidíš porušení principu? V tom že FIA udelala změnu v oblasti která je velmi složitá a na níž vydělávali především movité týmy které si mohli dovolit utrácet za vývoj velké peníze? Že to byl krok který ubral zjevně přítlak a postaral se o zpomalení? I když dočasné...
          Podstata problémů AM je v závislosti na Mercedesu...vždyť změna pravidel plati pro všechny stejně.
          Ten negativní postoj fanoušků k AM je dán cestou kterou se vydali... kopírováním které podle mě loni bylo za hranou (viz velmi dobře promyšlený protest Renaultu)...a místo adekvátního trestu zase to politické řešení FIA.
          Ono když budeš chtít mluvit o principech...v F1 skončíš dřív než začneš.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Myslel to dobře ale dopadlo to jako vždycky 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        No dobře, ale kdo chce psa tlouct , hůl si najde.....a to je přesně tenhle případ. To že oni kopirovali Mercedes s tím nesouvisí. Proces změny nebyl dle pravidel a to není dobře, ač pro F1 , letošní ročník to dobře je.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Je fakt, že mnozí si zde vybíjejí svojí nenávist na Aston a o tom to fakt nemá být

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Poky

            Poky

            46.254.64.XXX
            Kdyby tenhle článek byl o Mercedesu tak tam píšem o mercedesu, ale díky tomu, že se ozval AM tak se k tomu připletli i další věci.
            Japak to, že se takhle neozval mercedes??

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    Frciiik

    80.251.245.XXX
    Nikdy jsem nebyl velký fanoušek Vettela, ale teď mi ho začíná být trochu líto.. Těšil se, do středopolového týmu, který bude šlapat špičce na paty, nová motivace, výzva.. a místo toho bum bác a jsou na opačném pólu.. To je ironie osudu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      I tak se zdá, že Aston má na slušné výsledky větší šanci než Alpine, který má sice sání luftu o velikosti tunelu Blanka a přesto se přehřívá.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kalty

    Kalty

    193.165.237.XXX
    FIArri úřaduje 🤮

    + 0 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    45.159.116.XXX
    No já nevím, ale že Alpine, Mc, Ferrari nebudou věčně poslední se dalo čekat. A že jejich pilot posbíral 5 trestných bodů asi taky nebude chyba FIA 18 Jediný problém je v tom, že ostatní se zlepšili a jejich jediného pilota vyhodili 18

    + 4 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lukáš J.

      Lukáš J.

      212.96.172.XXX
      sorry ale napsat, že ostatní se zlepšili dle mého není úplně přesný, přesnější by bylo napsat, že nezpomalili toliko, jako vozy s nižším zadkem po zásahu pravidel. Viz časy Bahrajn letos a minulou sezónu.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama