DISKUZE K ČLÁNKU "Pod tlakem se hroutí, nemá formu." Kritika Vettela narůstá

Sebastian Vettel se ve Velké ceně Bahrajnu moc nevytáhl. Po svém přestupu k Aston Martinu měl být tahounem, místo toho skončil jako předposlední s klasifikovaných jezdců, daleko za bodujícím týmovým kolegou Lancem Strollem, jenž má podstatně méně zkušeností z Formule 1. Kritický slov na adresu čtyřnásobného mistra světa proto přibývá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Pod tlakem se hroutí, nemá formu." Kritika Vettela narůstá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 05.04.2021 18:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 31.03.2021 09:39
Tohle mi potvrzuje co jsem tvrdil celou dobu,… »
» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 31.03.2021 21:48
Já jsem vůči Vettelovi dlouhodobě kritický...… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 31.03.2021 10:59
Velice se omlouvám, že jsem podle 100m asfaltu a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Vettel už nemá dostatečnou motivaci...on není Kimi.
    Měl by to zabalit..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.157.XXX
      Možná by ještě letos mohl Vettela nahradit Albon, ten má obrovskou motivaci 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Vettel měl motivaci vždy, kdy měl slabého kolegu... Jam má silného kolegu, tak se zdá, že nemá motivaci... 12

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Tak to samé lze aplikovat v podstatě na kohokoliv...i na Hamiltona.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          To si troufnu silně nesouhlasit... Jedna věc jsou výsledky, tam je logické, že čím lepší kolega, tím větší šance, že tě porazí a nasbíráš tedy méně bodů, podií atd. atd. Druhá věc je rychlost a s tou LH narozdíl od Vettela nikdy neměl problém... Jeho nejslabší sezóna byla 2011, kdy procházel krizí v osobním životě a od JB dostal bodově naloženo... Nicméně v rychlosti problém nebyl... Problém byl v jezdeckých chybách, v přílišné horlivosti nehledě na strategii a taky trochu smůle... Vypíchl bych třeba Španělsko, kde JB totálně zničil... Závod čistě o rychlosti, žádné SC manipulace... Jediný LH dokázal udržet tempo právě s Vettelem... Pak tu máme Kanadu, kdy byl taky mnohem rychlejší než JB, ale dopustil se chyby, propadl se za JB a v přemíře snahy s ním kolidoval... LH to vyřadilo, JB nakonec vyhrál... Pak tu máme třeba Monzu, kdy si LH oddělal pneu za Schumim a JB, který kroužil s odstupem, je pak oba seknul po pitu...

          Zatímco Vettel byl objektivně horší než Ricciardo, horší než Charles... Bylo to úplně šílené když Ferrari v první půlce sezóny Charlese brzdilo, zařezávalo ve vidině nevím čeho, aby následně dali věcem volný průchod a Charles začal Vettelovi závod co závod nakládat... Ferrari se připravilo o boj o titul MS... Charles by asi nevyhrál, ale tlak by nějaký vyvinul... Ricciardovi nikdo nebránil, ten si z Vettela udělal svého Bottase...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Pokud to Seb v Astonu Martin neustojí, koho za něj? Hulk, Kvyat, Magny, Russell? Hmm 05

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    37.188.231.XXX
    Berger za Renault nikdy nejezdil! ATS, Arrows, Ferrari, MC Laren a Benetton...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Vettel je z výkonnosti Astonu tak deprimován, že ohlásil ukončení své kariéry.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Já jsem vůči Vettelovi dlouhodobě kritický... Myslím si, že Ricciardo 2014 jaksi odhalil pravdu, kterou Ferrari díky dvojce s KR úspěšně skrývalo... Jenže Vettel i tak sekal chyby a měl zásadní podíl na tom, že Ferrari ani jednou titul nezískalo... Pak přišel Charles a od prvního závodu bylo vidět, že je rychlejší tzn. opět jako s Ricciardem...

    Nicméně Aston si to zaslouží měrou vrchovatou... Měli skvělého pilota, kterého se zbavili dosti nevybíravě a teď budou těžce platit za jméno, které zcela ztratilo zvuk...

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    Vettel...hmm, nevím kdo to je..
    (Che11co))

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dokugan

    Dokugan

    77.236.195.XXX
    Já bych to s Vettelem tak černě neviděl, pod tlakem dělá chyby mnoho jezdců, u kterých si to dnes třeba již vůbec neuvědomujeme. Ale je pravda, že Vettel je v těhle zkratech mistr světa. Ale když si vzpomeneme na Hamiltona, když byl výjimečně pod tlakem během svojí kariéry, tak často měl obrovské zkraty v rozhodujících chvílích, spousta nehod s Massou byl asi vrchol. Verstappen to samé, jen na něj není tlak víceméně žádný. Stoprocentní podpora týmu proti týmovému kolegovi a reálně s nikým nemusel bojovat několik sezón. Předtím? Několik rozbitých aut za jeden víkend v Monaku, které měl jednoznačně vyhrát. Jeho kličkování před Ricciardem v Baku, ale i poslední závod v Bahrajnu, kde rozhodující chvíli Hamiltona nezvládl čistě předjet. No a Schumacher? Jako by všichni zapomněli na jeho kuriózní nehody a určitě si vzpomeneme na podivné situace po celou jeho kariéru...

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    F1 je týmový sport a výkonnost pilota je přímo závislá na práci celého týmu. Bohužel většina diskutujících si (od dob Schumiho) myslí, že tím rozhodujícím faktorem je pilot. A to jenom proto, že piloti jsou vidět. Ale tak to není a nikdy nebylo. Naopak tým určuje pilotovu úlohu.
    Pokud tým postaví auto pro potřeby jednoho ze svých jezdců, pak s velkou pravděpodobností bude ten druhý podávat horší výkony. A není to vůbec tím, že by byl horším pilotem. Když tým ještě návdavkem poskytne tomu jezdci, jež má na sebe postavené auto, ostatní preference ať už v podobě týmových režií, nebo sdílení dat jeho kolegy, přednostní nasazení nových dílů atd. Pak tento pilot vypadá, jako superstar a jeho kolega jako lůzr. Přitom ty rozdíly nemusí být zdaleka tak velké a mnohdy může být výkonnost i opačná.
    No a Vettelovi se na sklonku kariéry stal pravý opak na co byl zvyklý. To je celé

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Nesouhlasím s tím, že se na sklonku Vettelovi kariéry stal pravý opak, ja tedy od 07 do 21 viděl Vettela jako nadějného jezdce, kterého RB usilovně tlačil a chránil až to přeháněl 2010-2013 se to vyplatilo, ale RB se sám dostal do mlhy, že je Vettel úžasný pilot za všech podmínek a co následovalo 2014? nováček v týmu, na kterého nebylo vyvijeno auto a auto nebylo nejrychlejší a už vůbec ne dominatní, tak najednou úžasný Vettel nebyl tak úžasný a restart ve Ferrari? 2015 to nebyly špatné výkony, oproti Mercedesu toho moc udělat nešlo, ale 2016 a jeho zkraty ukázaly, že prostě není leadrem a nedokáže sám pomoci tomu týmu a sám se dostává podtlak, jak to dopadlo vidíme všichni. Dám příklad Alonsa, který kromě 2005-2007 neměl techniku, která by odpovídala boji o titul a jaký je to kontrast? ano, Alonso dokáže být až za hranou toho co unese tým, ale to protože sám chce uspět a dělá pro to maximum a to očekává i od týmu, vždyť si vem 2012, to auto na titul rozhodně nemělo a jaké výkony Alonso podával

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Tak ono co si budeme povídat, Ricciardo nebo Leclerc určitě nepřišli do týmu k Vettelovi kde by auto postavili pro ně. Tam nastala situace že oni s daným autem pro Vettela prostě najedou začali ukazovat lepší rychlost.

        Co se týče roku 2015 tak Vettelovi tak nějak není co vytknout a jezdil dobře, jenže to byla právě situace kdy neměl tým který by byl výkonnostně u nich. Mercedes lepší a RedBull horší, tak bylo rozděleno pole. V roce 2016 najednou RedBull zvýšil hru a Vettel to nezvládal. Po tom co se v rozhodujícím roce 2018 dopustil řady chyb se určitě změnila atmosféra a tím že mu vyměnili Kimiho za Leclerca mu zaslali jasný vzkaz. Kimi mu tam žádnou politiku ani ramena nedělal a všichni vědí že on chtěl ať to tak zůstane, jenže oni mu tam dali ambiciózního mladíka. Aby toho nebylo málo Vettel začal prohrávat a postupně náklonost přecházela od Vettela k Leclercovi. V posledním roce můžeme opravdu říci že Vettel preferovaným jezdcem už nebyl a byl to Leclerc, jenže to pak s Vettelem dopadlo úplně katastrofálně. Myslím že je jasné že jednička má optimální strategie a dvojka na to často doplatí, ale to co bylo loni s Vettelem to je čiré zoufalství. Motivace? Rezignace? Jestli jo tak by měl letět na minutu, ale já si myslím že úlohu mohla shledat právě psychika a pocit nechtěného. Co bude teď nevím, Aston se mu bude chtít určitě pomoci a bude podporován, ale jestli přijde čas kdy starej Stroll jen zdvihne prst a padne od toho milého pána první výhružka tak bude asi definitivní over.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Já začnu čím si končil a to je situace Astonu, pokud se nepletu, tak Vettel vlastní část týmu a v tom vidím velký problém pro obě strany, z Vettela může být nechtěný pilot, ale ten se může držet v týmu, který z části vlastní, to nemůže dopadnout dobře pro žádnou stranu. 2016 byl rok, kdy Vettel ztratil nervy, protože Ferrari nemělo na Mercedes a předehnal je i RB a najednou Vettel ztratil důveru ve Ferrari, že to můžou otočit, to co Vettel předvedl pak v Mexiku nebo následně i v Baku jasně ukazuje, jak je labilní a psychicky není odolný vůbec. Pokud vezmeme loni, že rezignoval, nechtěl se snažit, tak takový pilot nemá v poli co dělat, udělal tohle ALonso potom co věděl, že nechce pokračovat ve Ferrari? šel k McLarenu, ale 2014 na konci roku řekl jasně: jsem stále pilot Ferrari a mým cílem je porazit McLaren a udělám proto vše. Rezignoval Alonso 2015-2018 kvůli technice? ne, mačakl to co to šlo i nešlo, tlačil tým na zlepšení a obhajoval i Hondu dost dlouho. Vzdal se Ricci, když věděl, že půjde do McL no nezvdal a to je celé jasně vidět, že Vettel není pilot, kterýho tým potřebuje v čase, kdy tým není top

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • grol2

            grol2

            193.8.87.XXX
            Dovolím si spekulaci. Čert ví, jak to bylo s dohodou mezi Ferrari a FIA. Jestli ta dohoda byla postavená na zpomalení o nějaký čas na kolo, mohli to klidně rozdělit mezi piloty nerovnoměrně. Vím, ničím nepodložená spekulace, ale pořád mi přijde zvláštní tak masivní pokles formy. Rozpadla se mu psychika, ale to neodůvodňuje ten obrovský rozdíl v časech na kolo.

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        To jako ty si myslíš, že Vettel byl u Ferrari protěžovanou jedničkou po celou sezónu 2019 a 2020? No tak tady je diskuze zbytečná... 05

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton slaví vítězství po závodě v Bahrajnu

PROHLÁŠENÍ: Vděčný Hamilton a chybující Pérez, kterému unikla pole position

Lewis Hamilton slaví vítězství po závodě v Bahrajnu

V kvalifikaci nejrychlejší Hamilton. Pérez před Verstappenem, Bottas propadl

Max Verstappen přezut za 1,9 sec. - závod v Bahrajnu

Ve 3. tréninku nejrychlejší Verstappen, Mercedes skrývá tempo

Valtteri Bottas - páteční trénink v Bahrajnu

Bottas ovládl 2. trénink. Verstappena zradila technika, Leclerc boural

Valtteri Bottas s Mercedesem

Mercedesy v 1. tréninku těsně před Red Bullem, Pérez kolidoval s Oconem

Andreas Seidl, nový ředitel F1 týmu McLarenu

Máme nejlepšího šéfa, říká Brown. Jak mají se Seidlem rozděleny role?

George Russell během tréninku v Bahrajnu

"Williams se konečně může soustředit na výkonnost místo na přežití," pochvaluje si Russell

Mick Schumacher s Haasem VF-21 během testů v Bahrajnu

Největší novinky v F1 pro Schumachera? "Pneumatiky a ztráta přítlaku po startu"

Mattiacci, Marco

Naděje pro Vettela? Bývalý šéf Ferrari se má podle italských médií připojit k Aston Martinu

Lando Norris - páteční trénink v Bahrajnu

Formule 1 generuje zisk, navzdory sponzorské krizi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama