DISKUZE K ČLÁNKU "Pod tlakem se hroutí, nemá formu." Kritika Vettela narůstá
Sebastian Vettel se ve Velké ceně Bahrajnu moc nevytáhl. Po svém přestupu k Aston Martinu měl být tahounem, místo toho skončil jako předposlední s klasifikovaných jezdců, daleko za bodujícím týmovým kolegou Lancem Strollem, jenž má podstatně méně zkušeností z Formule 1. Kritický slov na adresu čtyřnásobného mistra světa proto přibývá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Pod tlakem se hroutí, nemá formu." Kritika Vettela narůstá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Fanda.LH
18:03 05.04.2021 83.240.61.XXX
To si troufnu silně nesouhlasit... Jedna věc jsou výsledky, tam je logické, že čím lepší kolega, tím větší šance, že tě porazí a nasbíráš tedy méně bodů, podií atd. atd. Druhá věc je rychlost a s tou LH narozdíl od Vettela nikdy neměl problém... Jeho nejslabší sezóna byla 2011, kdy procházel krizí v osobním životě a od JB dostal bodově naloženo... Nicméně v rychlosti problém nebyl... Problém byl v jezdeckých chybách, v přílišné horlivosti nehledě na strategii a taky trochu smůle... Vypíchl bych třeba Španělsko, kde JB totálně zničil... Závod čistě o rychlosti, žádné SC manipulace... Jediný LH dokázal udržet tempo právě s Vettelem... Pak tu máme Kanadu, kdy byl taky mnohem rychlejší než JB, ale dopustil se chyby, propadl se za JB a v přemíře snahy s ním kolidoval... LH to vyřadilo, JB nakonec vyhrál... Pak tu máme třeba Monzu, kdy si LH oddělal pneu za Schumim a JB, který kroužil s odstupem, je pak oba seknul po pitu...
Zatímco Vettel byl objektivně horší než Ricciardo, horší než Charles... Bylo to úplně šílené když Ferrari v první půlce sezóny Charlese brzdilo, zařezávalo ve vidině nevím čeho, aby následně dali věcem volný průchod a Charles začal Vettelovi závod co závod nakládat... Ferrari se připravilo o boj o titul MS... Charles by asi nevyhrál, ale tlak by nějaký vyvinul... Ricciardovi nikdo nebránil, ten si z Vettela udělal svého Bottase...
Zatímco Vettel byl objektivně horší než Ricciardo, horší než Charles... Bylo to úplně šílené když Ferrari v první půlce sezóny Charlese brzdilo, zařezávalo ve vidině nevím čeho, aby následně dali věcem volný průchod a Charles začal Vettelovi závod co závod nakládat... Ferrari se připravilo o boj o titul MS... Charles by asi nevyhrál, ale tlak by nějaký vyvinul... Ricciardovi nikdo nebránil, ten si z Vettela udělal svého Bottase...
juras
09:45 04.04.2021 88.103.92.XXX
Myslím že ne...dnes se nedělají auta podle přání pilota.
Kdysi...když nebyla telemetrie a elektronika...byl pilot tím kdo poskytoval veškeré zpětné informace týmu ( nebo přesněji technikům)...a auto tím pádem mohl přizpůsobovat svému jezdeckému stylu.
Dnes si stačí poslechnout konverzaci mezi pilotem a boxem...z pit-line pilotovi radí v které zatáčce má rezervy.
Kromě toho...pilot ovlivňoval jak nastavení, tak i vývoj auta v dobách kdy se mohlo testovat dle libosti...pak takovej Michael ve Fioranu natestoval tisíce km...a auto tak mohli vypiplat tak aby bylo co nejlepší...a aby co nejvíce vyhovovalo Michaelovi.
Podle mě ani Hamilton ani žádný jiný pilot dnes na vývoj auta nemá prakticky žádný vliv...viz loni záskok Russella u Mercedesu. Když se vrátil k Williamsu mluvil o tom jak moc se liší systémy a jednotlivé procesy v jednotlivých týmech.
Kdyby byl čas a Russell by měl kokpit upravený na míru a zvykl si na vše v Mercedesu...podle mě je schopný plně se vyrovnat Hamiltonovi...dost možná by byl i lepší...protože Hamilton ať už chceme nebo ne se blíží k odchodu protože věk zastavit nelze...být stále jezdí famózně.
Osobně bych rád viděl Hamiltona u Williamsu...tam by mohl ukázat jak rozdílovým pilotem je...pokud letos dá rekordní osmý titul...mohl by si vyměnit sedačku d Russellem.
Kdysi...když nebyla telemetrie a elektronika...byl pilot tím kdo poskytoval veškeré zpětné informace týmu ( nebo přesněji technikům)...a auto tím pádem mohl přizpůsobovat svému jezdeckému stylu.
Dnes si stačí poslechnout konverzaci mezi pilotem a boxem...z pit-line pilotovi radí v které zatáčce má rezervy.
Kromě toho...pilot ovlivňoval jak nastavení, tak i vývoj auta v dobách kdy se mohlo testovat dle libosti...pak takovej Michael ve Fioranu natestoval tisíce km...a auto tak mohli vypiplat tak aby bylo co nejlepší...a aby co nejvíce vyhovovalo Michaelovi.
Podle mě ani Hamilton ani žádný jiný pilot dnes na vývoj auta nemá prakticky žádný vliv...viz loni záskok Russella u Mercedesu. Když se vrátil k Williamsu mluvil o tom jak moc se liší systémy a jednotlivé procesy v jednotlivých týmech.
Kdyby byl čas a Russell by měl kokpit upravený na míru a zvykl si na vše v Mercedesu...podle mě je schopný plně se vyrovnat Hamiltonovi...dost možná by byl i lepší...protože Hamilton ať už chceme nebo ne se blíží k odchodu protože věk zastavit nelze...být stále jezdí famózně.
Osobně bych rád viděl Hamiltona u Williamsu...tam by mohl ukázat jak rozdílovým pilotem je...pokud letos dá rekordní osmý titul...mohl by si vyměnit sedačku d Russellem.
SergioPÉREZ
19:23 03.04.2021 78.108.157.XXX
Možná by ještě letos mohl Vettela nahradit Albon, ten má obrovskou motivaci
HellHogr
19:01 03.04.2021 31.30.171.XXX
Tak stále se dělají vozy na styl jedničky a to je fakt (přetáčicost, nedotáčivost) a pilot musí dávat dobrou zpětnou vazbu, bez toho ten vývoj jde 100% do kopru. Ale s Vettelem máš pravdu, je to psychický problém ,ale už z dob u RB, on byl zvyklý na totální protekci a nejlepší vůz, jakmile jedno z toho neměl, tak se začal hroutit a v poli občas jel slušně, ale většinu času dělal chyby
juras
12:49 03.04.2021 88.103.92.XXX
S tím úvodem souhlasím...ale že by dnes tým stavěl auto na jezdecký styl pilota? To možná platilo v éře Alaina Prosta...byly jsme toho svědky u Michaela...ale vliv dnešních pilotů na vývoj vozu je prakticky nulový.
Mě to v případě Vettela spíš připadá jako psychický problém...on trpí depresí že selhání u Ferrari...a pak, Vettel jezdí líp když má špičkový auto a všechno kolem šlape.
Já si myslím že Vettel nemá ten zápal...podle by to měl zabalit.
Mě to v případě Vettela spíš připadá jako psychický problém...on trpí depresí že selhání u Ferrari...a pak, Vettel jezdí líp když má špičkový auto a všechno kolem šlape.
Já si myslím že Vettel nemá ten zápal...podle by to měl zabalit.
SergioPÉREZ
21:57 02.04.2021 78.108.157.XXX
Pokud to Seb v Astonu Martin neustojí, koho za něj? Hulk, Kvyat, Magny, Russell? Hmm
Mansell_fan
09:16 02.04.2021 37.188.185.XXX
Taky mě to hned uhodilo do očí. Jezdil s motory Renault v Benettonu, ale nikdy v továrním týmu
odin
11:56 01.04.2021 77.240.96.XXX
Pak ano. Já jsem narážel právě na to, že tajemství Vettelových "úspěchů" bylo protěžování od samého počátku v RBR. A když mluvím o protěžování, tak mám na mysli i jeho chyby, které odnášel kolega. Proto je také Seb zvyklý za vše házet vinu na ostatní. Tak ho totiž RedBull a dr.Marko vychovali. A těch zkratů bylo spousta (nadávání řediteli závodu do vysílačky, najíždění do soupeřů i kolegů, po kolizích s Maxem vždy vinil Verstappena, teď Ocona. A je jedno, že se po konzultaci s psychologem pak omlouvá. On takto zkratovitě jedná.
A poslední dva roky o tyto preference přišel a stal se z něho (pod)průměrný pilot. Nevím, z kolika procent se na tom podílí tento mnou uváděný fakt a z kolika procent stáří, či jiné jeho preference (rodina) atd.
A poslední dva roky o tyto preference přišel a stal se z něho (pod)průměrný pilot. Nevím, z kolika procent se na tom podílí tento mnou uváděný fakt a z kolika procent stáří, či jiné jeho preference (rodina) atd.
HellHogr
09:20 01.04.2021 31.30.171.XXX
Ne, nic takového ani nepíši, Vettel by protěžovaný do Ruska 2019, kdy nedodržel týmovou dohodu a přitom tým věnoval vítězství v Singapůru Vettelovi na úkor Leclerca a tam se to zlomilo a v Brazílii 2019 to Vettel dokonal. Moje pointa byla, že RB vytvořil pověst Vettela jako úžasného pilota, ale přitom to bylo celé jinak a od 2014 jsme tohle mohli pozorovat a právě ve Ferrari nezáleželo na to, jestli je jednička nebo ne, protože nedokázal přinášet ty výsledky co Ferrari potřebovalo a to zejména 2018 a v Monze po Q: we will speak later ... to byla prostě ukázka toho, jak Vettel vinní všechny okolo za své neúspěchy
Fanda.LH
21:48 31.03.2021 83.240.61.XXX
Já jsem vůči Vettelovi dlouhodobě kritický... Myslím si, že Ricciardo 2014 jaksi odhalil pravdu, kterou Ferrari díky dvojce s KR úspěšně skrývalo... Jenže Vettel i tak sekal chyby a měl zásadní podíl na tom, že Ferrari ani jednou titul nezískalo... Pak přišel Charles a od prvního závodu bylo vidět, že je rychlejší tzn. opět jako s Ricciardem...
Nicméně Aston si to zaslouží měrou vrchovatou... Měli skvělého pilota, kterého se zbavili dosti nevybíravě a teď budou těžce platit za jméno, které zcela ztratilo zvuk...
Nicméně Aston si to zaslouží měrou vrchovatou... Měli skvělého pilota, kterého se zbavili dosti nevybíravě a teď budou těžce platit za jméno, které zcela ztratilo zvuk...
grol2
17:06 31.03.2021 193.8.87.XXX
Dovolím si spekulaci. Čert ví, jak to bylo s dohodou mezi Ferrari a FIA. Jestli ta dohoda byla postavená na zpomalení o nějaký čas na kolo, mohli to klidně rozdělit mezi piloty nerovnoměrně. Vím, ničím nepodložená spekulace, ale pořád mi přijde zvláštní tak masivní pokles formy. Rozpadla se mu psychika, ale to neodůvodňuje ten obrovský rozdíl v časech na kolo.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
Lance STROLL - Kvalifikace (9:30 - 10:14)
- Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek