DISKUZE K ČLÁNKU "Pod tlakem se hroutí, nemá formu." Kritika Vettela narůstá
Sebastian Vettel se ve Velké ceně Bahrajnu moc nevytáhl. Po svém přestupu k Aston Martinu měl být tahounem, místo toho skončil jako předposlední s klasifikovaných jezdců, daleko za bodujícím týmovým kolegou Lancem Strollem, jenž má podstatně méně zkušeností z Formule 1. Kritický slov na adresu čtyřnásobného mistra světa proto přibývá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Pod tlakem se hroutí, nemá formu." Kritika Vettela narůstá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
HellHogr
09:20 01.04.2021 31.30.171.XXXNe, nic takového ani nepíši, Vettel by protěžovaný do Ruska 2019, kdy nedodržel týmovou dohodu a přitom tým věnoval vítězství v Singapůru Vettelovi na úkor Leclerca a tam se to zlomilo a v Brazílii 2019 to Vettel dokonal. Moje pointa byla, že RB vytvořil pověst Vettela jako úžasného pilota, ale přitom to bylo celé jinak a od 2014 jsme tohle mohli pozorovat a právě ve Ferrari nezáleželo na to, jestli je jednička nebo ne, protože nedokázal přinášet ty výsledky co Ferrari potřebovalo a to zejména 2018 a v Monze po Q: we will speak later ... to byla prostě ukázka toho, jak Vettel vinní všechny okolo za své neúspěchy-
odin
11:56 01.04.2021 77.240.96.XXXPak ano. Já jsem narážel právě na to, že tajemství Vettelových "úspěchů" bylo protěžování od samého počátku v RBR. A když mluvím o protěžování, tak mám na mysli i jeho chyby, které odnášel kolega. Proto je také Seb zvyklý za vše házet vinu na ostatní. Tak ho totiž RedBull a dr.Marko vychovali. A těch zkratů bylo spousta (nadávání řediteli závodu do vysílačky, najíždění do soupeřů i kolegů, po kolizích s Maxem vždy vinil Verstappena, teď Ocona. A je jedno, že se po konzultaci s psychologem pak omlouvá. On takto zkratovitě jedná.
A poslední dva roky o tyto preference přišel a stal se z něho (pod)průměrný pilot. Nevím, z kolika procent se na tom podílí tento mnou uváděný fakt a z kolika procent stáří, či jiné jeho preference (rodina) atd.
-
-
-
-
juras
12:49 03.04.2021 88.103.92.XXXS tím úvodem souhlasím...ale že by dnes tým stavěl auto na jezdecký styl pilota? To možná platilo v éře Alaina Prosta...byly jsme toho svědky u Michaela...ale vliv dnešních pilotů na vývoj vozu je prakticky nulový.
Mě to v případě Vettela spíš připadá jako psychický problém...on trpí depresí že selhání u Ferrari...a pak, Vettel jezdí líp když má špičkový auto a všechno kolem šlape.
Já si myslím že Vettel nemá ten zápal...podle by to měl zabalit.-
HellHogr
19:01 03.04.2021 31.30.171.XXXTak stále se dělají vozy na styl jedničky a to je fakt (přetáčicost, nedotáčivost) a pilot musí dávat dobrou zpětnou vazbu, bez toho ten vývoj jde 100% do kopru. Ale s Vettelem máš pravdu, je to psychický problém ,ale už z dob u RB, on byl zvyklý na totální protekci a nejlepší vůz, jakmile jedno z toho neměl, tak se začal hroutit a v poli občas jel slušně, ale většinu času dělal chyby-
juras
09:45 04.04.2021 88.103.92.XXXMyslím že ne...dnes se nedělají auta podle přání pilota.
Kdysi...když nebyla telemetrie a elektronika...byl pilot tím kdo poskytoval veškeré zpětné informace týmu ( nebo přesněji technikům)...a auto tím pádem mohl přizpůsobovat svému jezdeckému stylu.
Dnes si stačí poslechnout konverzaci mezi pilotem a boxem...z pit-line pilotovi radí v které zatáčce má rezervy.
Kromě toho...pilot ovlivňoval jak nastavení, tak i vývoj auta v dobách kdy se mohlo testovat dle libosti...pak takovej Michael ve Fioranu natestoval tisíce km...a auto tak mohli vypiplat tak aby bylo co nejlepší...a aby co nejvíce vyhovovalo Michaelovi.
Podle mě ani Hamilton ani žádný jiný pilot dnes na vývoj auta nemá prakticky žádný vliv...viz loni záskok Russella u Mercedesu. Když se vrátil k Williamsu mluvil o tom jak moc se liší systémy a jednotlivé procesy v jednotlivých týmech.
Kdyby byl čas a Russell by měl kokpit upravený na míru a zvykl si na vše v Mercedesu...podle mě je schopný plně se vyrovnat Hamiltonovi...dost možná by byl i lepší...protože Hamilton ať už chceme nebo ne se blíží k odchodu protože věk zastavit nelze...být stále jezdí famózně.
Osobně bych rád viděl Hamiltona u Williamsu...tam by mohl ukázat jak rozdílovým pilotem je...pokud letos dá rekordní osmý titul...mohl by si vyměnit sedačku d Russellem.
-
-
-
-
David.S.
09:07 31.03.2021 92.61.80.XXXnechápu proč teda šli rozdílnou strategii, když nemají pořádně natrénováno a neví co si můžou dovolit. Šoupnout dvě zastávky by byl lepší tak než si myslet, že delším stintem něco vydělám, když pneu odcházely rychle..... na 15. místě by dojeli i kdyby dali zastávky tři a zdrželi se tak 20 sekund v boxech.... + Stroll klasicky klesl oproti startovní pozici.... Aston začal hodně bídně-
grol2
09:20 31.03.2021 193.8.87.XXXProtože protažením stintu pomohl Strollovi na body. Špuntoval to za ním hodně kvalitně předvedl tam několik perfektních manévrů a daroval mu tak spoustu drahocených sekund. Bohužel tenhle za mě perfektní výkon následně smazal nepochopitelným sestřelením Ocona.
-
-
-
-
-
HellHogr
09:39 31.03.2021 31.30.171.XXXTohle mi potvrzuje co jsem tvrdil celou dobu, Vettel měl protekci v RB a pak i ve Ferrari a dokázal získa tituly díky dominantní/nejrychlejší technice, bez ní ukázal, že je to průměr a hroutí se jak domeček z karet a to je obrovský kontrast vůči Alonsovi nebo Hamovi-
-
Vad
10:19 31.03.2021 194.12.33.XXXjo, pod tlakem se hroutil vždy, i v RB, viz 2010 třeba, ve SPA sestřelil Buttona, v kanadě v posledním kole hodiny z prvního místa když věděl že auto za ním je o hodně rychlejší. Mimochodem to byl opět Button kterej v tom závodě byl 2x na posledním místě :D.-
-
Vad
12:12 31.03.2021 194.12.33.XXXno tak ve chvíli kdy jede o titul v těsných soubojích tak nesmí, ale když má techniku která ho v pohodě hodí na PP a on jen nesmí zvrtat start a pak si v klidu kontroluje situaci tak to neplatí. To zda takovej titul ty uznáváš nebo ne je už hodně subjektivní a stejně to nic na tom že má 4 mistrovský tituly nezmění. Mě spíš jde o to že se říká že začal dělat pod tlakem chyby, nezačal, dělal je vždy.-
Situs
12:30 31.03.2021 88.102.38.XXXOn to řekl ještě před památným Německem 2018 Webber že Vettel má tendenci vytvářet zkraty zejména v okamžicích kdy něco nejde podle plánu. Když třeba srazil ceduli za SC, vjel do Hama, sejmul ho v dešti atd. Kdo chce může si najít "Webber: Když to v závodě nejde podle plánu, Vettel selhává. "
... myslím ale že když to Webber vytáhnul tak ještě vůbec netušil co počínaje tím Německem 2018 započne u Vettela za sérii.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek