DISKUZE K ČLÁNKU "Pod tlakem se hroutí, nemá formu." Kritika Vettela narůstá

Sebastian Vettel se ve Velké ceně Bahrajnu moc nevytáhl. Po svém přestupu k Aston Martinu měl být tahounem, místo toho skončil jako předposlední s klasifikovaných jezdců, daleko za bodujícím týmovým kolegou Lancem Strollem, jenž má podstatně méně zkušeností z Formule 1. Kritický slov na adresu čtyřnásobného mistra světa proto přibývá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Pod tlakem se hroutí, nemá formu." Kritika Vettela narůstá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 05.04.2021 18:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 31.03.2021 09:39
Tohle mi potvrzuje co jsem tvrdil celou dobu,… »
» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 31.03.2021 21:48
Já jsem vůči Vettelovi dlouhodobě kritický...… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 31.03.2021 10:59
Velice se omlouvám, že jsem podle 100m asfaltu a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Ne, nic takového ani nepíši, Vettel by protěžovaný do Ruska 2019, kdy nedodržel týmovou dohodu a přitom tým věnoval vítězství v Singapůru Vettelovi na úkor Leclerca a tam se to zlomilo a v Brazílii 2019 to Vettel dokonal. Moje pointa byla, že RB vytvořil pověst Vettela jako úžasného pilota, ale přitom to bylo celé jinak a od 2014 jsme tohle mohli pozorovat a právě ve Ferrari nezáleželo na to, jestli je jednička nebo ne, protože nedokázal přinášet ty výsledky co Ferrari potřebovalo a to zejména 2018 a v Monze po Q: we will speak later ... to byla prostě ukázka toho, jak Vettel vinní všechny okolo za své neúspěchy

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Pak ano. Já jsem narážel právě na to, že tajemství Vettelových "úspěchů" bylo protěžování od samého počátku v RBR. A když mluvím o protěžování, tak mám na mysli i jeho chyby, které odnášel kolega. Proto je také Seb zvyklý za vše házet vinu na ostatní. Tak ho totiž RedBull a dr.Marko vychovali. A těch zkratů bylo spousta (nadávání řediteli závodu do vysílačky, najíždění do soupeřů i kolegů, po kolizích s Maxem vždy vinil Verstappena, teď Ocona. A je jedno, že se po konzultaci s psychologem pak omlouvá. On takto zkratovitě jedná. 03
            A poslední dva roky o tyto preference přišel a stal se z něho (pod)průměrný pilot. Nevím, z kolika procent se na tom podílí tento mnou uváděný fakt a z kolika procent stáří, či jiné jeho preference (rodina) atd.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      S tím úvodem souhlasím...ale že by dnes tým stavěl auto na jezdecký styl pilota? To možná platilo v éře Alaina Prosta...byly jsme toho svědky u Michaela...ale vliv dnešních pilotů na vývoj vozu je prakticky nulový.
      Mě to v případě Vettela spíš připadá jako psychický problém...on trpí depresí že selhání u Ferrari...a pak, Vettel jezdí líp když má špičkový auto a všechno kolem šlape.
      Já si myslím že Vettel nemá ten zápal...podle by to měl zabalit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.171.XXX
        Tak stále se dělají vozy na styl jedničky a to je fakt (přetáčicost, nedotáčivost) a pilot musí dávat dobrou zpětnou vazbu, bez toho ten vývoj jde 100% do kopru. Ale s Vettelem máš pravdu, je to psychický problém ,ale už z dob u RB, on byl zvyklý na totální protekci a nejlepší vůz, jakmile jedno z toho neměl, tak se začal hroutit a v poli občas jel slušně, ale většinu času dělal chyby

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Myslím že ne...dnes se nedělají auta podle přání pilota.
          Kdysi...když nebyla telemetrie a elektronika...byl pilot tím kdo poskytoval veškeré zpětné informace týmu ( nebo přesněji technikům)...a auto tím pádem mohl přizpůsobovat svému jezdeckému stylu.
          Dnes si stačí poslechnout konverzaci mezi pilotem a boxem...z pit-line pilotovi radí v které zatáčce má rezervy.
          Kromě toho...pilot ovlivňoval jak nastavení, tak i vývoj auta v dobách kdy se mohlo testovat dle libosti...pak takovej Michael ve Fioranu natestoval tisíce km...a auto tak mohli vypiplat tak aby bylo co nejlepší...a aby co nejvíce vyhovovalo Michaelovi.
          Podle mě ani Hamilton ani žádný jiný pilot dnes na vývoj auta nemá prakticky žádný vliv...viz loni záskok Russella u Mercedesu. Když se vrátil k Williamsu mluvil o tom jak moc se liší systémy a jednotlivé procesy v jednotlivých týmech.
          Kdyby byl čas a Russell by měl kokpit upravený na míru a zvykl si na vše v Mercedesu...podle mě je schopný plně se vyrovnat Hamiltonovi...dost možná by byl i lepší...protože Hamilton ať už chceme nebo ne se blíží k odchodu protože věk zastavit nelze...být stále jezdí famózně.
          Osobně bych rád viděl Hamiltona u Williamsu...tam by mohl ukázat jak rozdílovým pilotem je...pokud letos dá rekordní osmý titul...mohl by si vyměnit sedačku d Russellem.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    05

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    92.61.80.XXX
    nechápu proč teda šli rozdílnou strategii, když nemají pořádně natrénováno a neví co si můžou dovolit. Šoupnout dvě zastávky by byl lepší tak než si myslet, že delším stintem něco vydělám, když pneu odcházely rychle..... na 15. místě by dojeli i kdyby dali zastávky tři a zdrželi se tak 20 sekund v boxech.... + Stroll klasicky klesl oproti startovní pozici.... Aston začal hodně bídně 20

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • grol2

      grol2

      193.8.87.XXX
      Protože protažením stintu pomohl Strollovi na body. Špuntoval to za ním hodně kvalitně předvedl tam několik perfektních manévrů a daroval mu tak spoustu drahocených sekund. Bohužel tenhle za mě perfektní výkon následně smazal nepochopitelným sestřelením Ocona.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      109.183.45.XXX
      šli do toho, protože se jim to v minulosti mnohokrát vyplatilo. Jenže to ještě měli Pereze, který byl na šetření pneumatik v dlouhém stintu mimořádný.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Nikdo ani slovo. Ticho tu bude. 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Copak jsme na funuse?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Na Vettelovém formulovém skoro ano.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Tohle mi potvrzuje co jsem tvrdil celou dobu, Vettel měl protekci v RB a pak i ve Ferrari a dokázal získa tituly díky dominantní/nejrychlejší technice, bez ní ukázal, že je to průměr a hroutí se jak domeček z karet a to je obrovský kontrast vůči Alonsovi nebo Hamovi

          + 5 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            37.188.171.XXX
            Kdyby jezdil sám na čele, tak by třeba podával skvělé výkony i dnes. Jenže není a v poli mu to nešlo nikdy.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Vad

              Vad

              194.12.33.XXX
              jo, pod tlakem se hroutil vždy, i v RB, viz 2010 třeba, ve SPA sestřelil Buttona, v kanadě v posledním kole hodiny z prvního místa když věděl že auto za ním je o hodně rychlejší. Mimochodem to byl opět Button kterej v tom závodě byl 2x na posledním místě :D.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                No, ale mistr světa se nesmí hroutit pod tlakem, já si tedy nevšiml, že by se Schumi třeba hroutil pod tlakem v soubojích s Hakkinenem

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Vad

                  Vad

                  194.12.33.XXX
                  no tak ve chvíli kdy jede o titul v těsných soubojích tak nesmí, ale když má techniku která ho v pohodě hodí na PP a on jen nesmí zvrtat start a pak si v klidu kontroluje situaci tak to neplatí. To zda takovej titul ty uznáváš nebo ne je už hodně subjektivní a stejně to nic na tom že má 4 mistrovský tituly nezmění. Mě spíš jde o to že se říká že začal dělat pod tlakem chyby, nezačal, dělal je vždy.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    On to řekl ještě před památným Německem 2018 Webber že Vettel má tendenci vytvářet zkraty zejména v okamžicích kdy něco nejde podle plánu. Když třeba srazil ceduli za SC, vjel do Hama, sejmul ho v dešti atd. Kdo chce může si najít "Webber: Když to v závodě nejde podle plánu, Vettel selhává. "
                    ... myslím ale že když to Webber vytáhnul tak ještě vůbec netušil co počínaje tím Německem 2018 započne u Vettela za sérii.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                37.188.171.XXX
                Kanadu 11 bych ani neřešil. Tam hodně pršelo a byl celkem div, že Vettel dojel až do cíle.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Dominantní auto který ti umožňuje jízdu vpředu hodně schová. Ale právě ta jízda v poli byla vždycky jeho černá můra. Vettel potřebuje auto v zemi nikoho a tým pro sebe.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama