DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela

Šéfa Ferrari Mattiu Binotta potěšily výkony jeho svěřenců ve Velké ceně Bahrajnu. Jak hodnotí spolupráci s Carlosem Sainzem, jenž v rudém kokpitu vystřídal Sebastiana Vettela?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 05.04.2021 16:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 30.03.2021 17:19
Miku, čti znovu CELÝ můj koment. Nepospíchej,… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 30.03.2021 12:22
Vettel je "psycho" zvyklý na komfortní… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 30.03.2021 12:51
Vettel naštěstí Binottovi ukázal že nový začátek… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Promiň, nechtěl jsi tohle napsat někomu jinému? Pokud jde o Hamiltona, myslím, že jsem tu v posledních letech nepsal nic jiného, než chválu. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                To už dává větší smysl, ikdyž to tu větu nějak nevysvětluje.
                Pak bych pouze podotkl, že exkluzivní podmínky měl i po sezonu 2019 (tedy aspoň podle tvých vyjádření) a přesto bych našel některé sezony nevydařené. Třeba rok 2014 nebo rok 2018 a 2019.
                Tu invektivu sis mohl odpustit. Jen jsem věcně debatoval o něčem, co jsi nakousl. 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  A taky 2015, 2016, 2017 19

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Nevím, co ti na tom ještě není jasné?
                  Exkluzivní podmínky měl částečně i v roce 2019. Ale, podle mne, jen část sezóny.
                  S nepodařenými roky souhlasím, ale nechápu, jak to odporuje tomu, co jsem napsal? 2014 změna pravidel, RBR neměl dominantní auto a nový kolega vytvářel na Seba tlak. Výsledek? Seb se sesypal a skončil i za Bottasem s Williamsem. 2018 exkluzivní podmínky, ale nutnost podstoupit "vyrovnaný" boj o titul s Lewisem. Výsledek? Seb se sesypal a předváděl kolize a kolo kolo mlýnský. A 2019 viz výše. Nový kolega tlak na jeho pozici č.1. Výsledek? Seb se sesypal a Ferrari konečně prozřelo a neprodloužilo mu smlouvu.
                  Invektivu jsem si odpustit nemohl. Ty tady opravdu hájíš ty své "ovečky" i za cenu nesmyslů a výmyslů. Mě fakt už nebaví neustále vyvracet tvoje polopravdy a snahy o přetáčení diskuzí jinam. 03 Věcnou diskuzi si představuji jinak. 14

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Nevím, třeba že v roce 2015 byl tlak taky a k sesypání nedošlo. V roce 2017 na tom byl podobně jako o rok později.
                    V letech 2010 a 2012 byl pod tlakem ještě mnohem větším. A dotáhl poslední závody k zisku titulu, v Brazílii i přes okolnosti fenomenálním způsobem. To není žádný výmysl. Těžko měl někdy větší tlak, než v Brazílii 2012, kdy ztrácel titul a byl z odstupem na posledním fleku. A pak ještě mu dají zbytečný pitstop kolo po sobě a pošlou ho zase zpět daleko od titulu. Co je na tom za nesmysl? Najednou to s tím tlakem nějak není jasné. Někdy se hroutí, jindy ne? 03
                    Já vidím celkem zřejmou časovou osu. S přibývajícím věkem je jeho výkon horší a horší. Podle mne není náhoda, že tragické jsou jeho poslední roky a rok za rokem se zhoršují. A ono to platí vlastně u každého. Vím, s tím nesouhlasíš, rozebírat to nemusíme. 03

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Icewoman

                      Icewoman

                      178.255.168.XXX
                      Četls ten článek u konkurence?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Chápu. Nejde to zleva, tak to zkoušíš zprava.
                      Vysvětlil jsem ti tebou uvedené sezóny neúspěchů Vettela, aniž by to jakkoliv zpochybnilo to, co jsem psal, tak to zkoušíš z "druhé strany". 18 Typické.
                      A co bylo 2015? Jasná dominance Mercedesů (obou) a Seb s podporou Ferrari třetí místo. Nezklamal ani nepřesvědčil.
                      2017 auto se slušným potenciálem, možná i na titul a závěr nezvládnutý. Ale abych nebyl zlý, tak v této sezóně neházím všechnu vinu na Seba. Ale Tr v jeho prospěch jednoznačná. Čili komfortní pozice.
                      2010 nezmiňuj. Tam se neshodneme. Abu Dhabí a Turecko mi vadí hodně.
                      2012 vyrovnaná sezóna a snad jediná, kterou podle mne můžeš argumentovat a kde beru, že na Seba byl tlak, který ustál. Zvláště v Brazílii. I když i tam mám problém s předjížděním pod žlutými vlajkami...
                      Věk do toho netahej. Samozřejmě, že nějaký vliv má, ale rozhodně ne zásadní. 03 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Nevím, co je zleva a co zprava. Jen jsem ti chtěl uvést příklady, kdy byl pod tlakem a jezdil dobře. Chápu, co ti vadí na roce 2010, ale to že zvládl psychicky jak kvaldu, tak závod (na rozdíl od kolegy), to nic nemění.
                        Roky 2015-2017 nemám za nějak fenomenální, ale tlak na něj byl vyšší, přesto ty výkony byly lepší, než v následujících letech, kdy se tlak nějak nezvýšil.
                        Jen se držím tématu. Nic víc.
                        A ano, věk není jediným faktorem. Přidal bych taky to, že je jiný člověk, než třeba Hamilton. Má jiné životní priority a není první, jehož výkony šli do kopru s narozením dětí. Jedno k druhému se postupně přidává. Podle mne to už lepší nebude (nemyslím, že letos bude jezdit stejně špatně, jako to vypadalo v bahrajnu) a měl by jít do důchodu. Ta jeho výkonnost má prostě sestupnou tendenci, tlak netlak. A to je taky důvod hodnotit jeho působení v RB nebo STR pohledem loňské sezony.
                        To je asi vše. 03

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Jaký hloupý hejt? Ty máš zase jen potřebu urážet ostatní na základě tvých pocitů

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama