DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela
Šéfa Ferrari Mattiu Binotta potěšily výkony jeho svěřenců ve Velké ceně Bahrajnu. Jak hodnotí spolupráci s Carlosem Sainzem, jenž v rudém kokpitu vystřídal Sebastiana Vettela?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
19:22 30.03.2021 185.149.130.XXXTo už dává větší smysl, ikdyž to tu větu nějak nevysvětluje.
Pak bych pouze podotkl, že exkluzivní podmínky měl i po sezonu 2019 (tedy aspoň podle tvých vyjádření) a přesto bych našel některé sezony nevydařené. Třeba rok 2014 nebo rok 2018 a 2019.
Tu invektivu sis mohl odpustit. Jen jsem věcně debatoval o něčem, co jsi nakousl.-
-
-
odin
19:53 30.03.2021 77.240.103.XXXNevím, co ti na tom ještě není jasné?
Exkluzivní podmínky měl částečně i v roce 2019. Ale, podle mne, jen část sezóny.
S nepodařenými roky souhlasím, ale nechápu, jak to odporuje tomu, co jsem napsal? 2014 změna pravidel, RBR neměl dominantní auto a nový kolega vytvářel na Seba tlak. Výsledek? Seb se sesypal a skončil i za Bottasem s Williamsem. 2018 exkluzivní podmínky, ale nutnost podstoupit "vyrovnaný" boj o titul s Lewisem. Výsledek? Seb se sesypal a předváděl kolize a kolo kolo mlýnský. A 2019 viz výše. Nový kolega tlak na jeho pozici č.1. Výsledek? Seb se sesypal a Ferrari konečně prozřelo a neprodloužilo mu smlouvu.
Invektivu jsem si odpustit nemohl. Ty tady opravdu hájíš ty své "ovečky" i za cenu nesmyslů a výmyslů. Mě fakt už nebaví neustále vyvracet tvoje polopravdy a snahy o přetáčení diskuzí jinam. Věcnou diskuzi si představuji jinak.-
Mike17
21:04 30.03.2021 185.149.130.XXXNevím, třeba že v roce 2015 byl tlak taky a k sesypání nedošlo. V roce 2017 na tom byl podobně jako o rok později.
V letech 2010 a 2012 byl pod tlakem ještě mnohem větším. A dotáhl poslední závody k zisku titulu, v Brazílii i přes okolnosti fenomenálním způsobem. To není žádný výmysl. Těžko měl někdy větší tlak, než v Brazílii 2012, kdy ztrácel titul a byl z odstupem na posledním fleku. A pak ještě mu dají zbytečný pitstop kolo po sobě a pošlou ho zase zpět daleko od titulu. Co je na tom za nesmysl? Najednou to s tím tlakem nějak není jasné. Někdy se hroutí, jindy ne?
Já vidím celkem zřejmou časovou osu. S přibývajícím věkem je jeho výkon horší a horší. Podle mne není náhoda, že tragické jsou jeho poslední roky a rok za rokem se zhoršují. A ono to platí vlastně u každého. Vím, s tím nesouhlasíš, rozebírat to nemusíme.-
-
odin
22:19 30.03.2021 77.240.103.XXXChápu. Nejde to zleva, tak to zkoušíš zprava.
Vysvětlil jsem ti tebou uvedené sezóny neúspěchů Vettela, aniž by to jakkoliv zpochybnilo to, co jsem psal, tak to zkoušíš z "druhé strany". Typické.
A co bylo 2015? Jasná dominance Mercedesů (obou) a Seb s podporou Ferrari třetí místo. Nezklamal ani nepřesvědčil.
2017 auto se slušným potenciálem, možná i na titul a závěr nezvládnutý. Ale abych nebyl zlý, tak v této sezóně neházím všechnu vinu na Seba. Ale Tr v jeho prospěch jednoznačná. Čili komfortní pozice.
2010 nezmiňuj. Tam se neshodneme. Abu Dhabí a Turecko mi vadí hodně.
2012 vyrovnaná sezóna a snad jediná, kterou podle mne můžeš argumentovat a kde beru, že na Seba byl tlak, který ustál. Zvláště v Brazílii. I když i tam mám problém s předjížděním pod žlutými vlajkami...
Věk do toho netahej. Samozřejmě, že nějaký vliv má, ale rozhodně ne zásadní.-
Mike17
09:53 31.03.2021 185.149.130.XXXNevím, co je zleva a co zprava. Jen jsem ti chtěl uvést příklady, kdy byl pod tlakem a jezdil dobře. Chápu, co ti vadí na roce 2010, ale to že zvládl psychicky jak kvaldu, tak závod (na rozdíl od kolegy), to nic nemění.
Roky 2015-2017 nemám za nějak fenomenální, ale tlak na něj byl vyšší, přesto ty výkony byly lepší, než v následujících letech, kdy se tlak nějak nezvýšil.
Jen se držím tématu. Nic víc.
A ano, věk není jediným faktorem. Přidal bych taky to, že je jiný člověk, než třeba Hamilton. Má jiné životní priority a není první, jehož výkony šli do kopru s narozením dětí. Jedno k druhému se postupně přidává. Podle mne to už lepší nebude (nemyslím, že letos bude jezdit stejně špatně, jako to vypadalo v bahrajnu) a měl by jít do důchodu. Ta jeho výkonnost má prostě sestupnou tendenci, tlak netlak. A to je taky důvod hodnotit jeho působení v RB nebo STR pohledem loňské sezony.
To je asi vše. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-