DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela
Šéfa Ferrari Mattiu Binotta potěšily výkony jeho svěřenců ve Velké ceně Bahrajnu. Jak hodnotí spolupráci s Carlosem Sainzem, jenž v rudém kokpitu vystřídal Sebastiana Vettela?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari může konečně spoléhat na oba jezdce, pochvaluje si Binotto po odchodu Vettela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
19:49 30.03.2021 185.149.130.XXXJo, bavili. X krát. Ty nechceš akceptovat, že těch 6 nebo 7 incidentů FA v roce 2010 jsem ti všechny vyjmenoval. Jo, ty jsi kontroval Tureckem, Belgií a incidentem v Malajsii, kdy ho sestřelil jezdec o kolo zpět podobným způsobem, jakým včera sestřelil Seb Ocona. Ale vím, že včera za to mohl ten vzadu (souhlas), zatímco v Malajsii ten vepředu. Vysvětlit po tobě ten rozpor ani nechci. Je jasný, že včera si jezdec mohl volit stopu, zatímco v Malajsii měl Seb nechat místo jezdci o kolo zpět.-
-
Mike17
20:40 30.03.2021 185.149.130.XXXA jo, sorry, Ta Malajsie byla v roce 2012. Tak už tedy fakt nevím, čím chceš dorovnat ty incidenty FA. Máme tu Turecko, Belgii.... A? Sorry, je to dost málo.
Jak s tím souvisí Alonso? No když 2010 byl přiklad chyb Vettela, najde se někdo, kdo jich udělal víc. Asi jsi si toho nevšiml, ale každý pilot dělá chyby. Když se točíš na jeho současných chybách, je to v pořádku. Dělá jich neúměrně moc. Zmiňovat v této souvislosti právě rok 2010 je prostě hloupé. Sorry, ale je to tak.
A k tomu mimochodem. O boj o pozici nešlo, když byl jeden o kolo před druhým. Najdi si, co znamenají modré vlajky, jaké z toho vyplývají povinnosti pro pilota o kolo zpět. Pak ti možná dojde, proč Karthikean dostal od komisařů flastr a proč je tedy hloupé z té nehody vinit Vettela.-
HellHogr
20:55 30.03.2021 31.30.171.XXXAle ty tu plácáš stejně ty chyby ALonsa, které se nestaly co byla Alonsova chyba a stála ho tolik bodů? Monako v FP3? kdy závod dojel 6 - ano chyba to byla, ale závod dojel slušně na bodech z boxů v Monaku. Británie a souboj s Kubicou - ano jeho chyba. Belgie, kde byl po startu sestřelen Barrichellem a byl poslední, dostal se na 8 místo a pak vypadl - ano jeho chyba a suma sumárum máme 3 chyb, které nebyly tak fatální a hlavně tu v Monaku dokázal mírnit ten stejný víkend. Pak tu máme Vettela (o kterém byla řeč ve smyslu, že dělal zbytečné chyby, ale díky technice je mohl snadno dohnat narozdíl od Alonsa) - chyba v Číně, kde se nechal zbytečně hecovat s Hamem a lítal všude po trati, Turecko 2010 kde zatočil do týmového kolegy a připravi ltým o double. Británii kde si díky své šikovnosti prořízl zadní pneu o křídlo soupeře a Belgii kde v souboji o vítězství sundal JB. O Monze, kde zbytečně ztratil podium protože několikrát špatně podřadil a tým si rozhodil celý řazení ani nemluvě, takže tu máš tuhle optiku i kdyby si chtěl srovnat počet chyb, tak je to jedna věc, druhá je jejich důsledek, jestliže se sám připravil o 50 bodů min a Alonso se připravil o 15 (monako + 15 británie a 4 Belgie) tak je to furt míň, tohle dokážeš pochopit? a dokážeš pochopit, že na Odina jsem reagoval s tím, že měl Vettel rychlejší techniku než soupeři (kromě Webbera) a dokázal tak rychle napravit ty chyby? Jak nešlo? v souboji Ocon vs Vettel nešlo o pozici? však tu porovnáváš dvě naprosto rozdílné situace-
Mike17
21:14 30.03.2021 185.149.130.XXXHezký výcuc. Jako vždy jakýkoliv incident Vettela je jeho vina, zatímco jinde je to naopak. přeřazení je jistě chyba toho, že člověk nedokáže zmáčknout čudlík, ale rozhodně nemůže být chyba v převodovce. Kdybych namítl, že někdo může podělat brzdy, už to asi neprojde co?
A za štěstí považuješ to, že ho zdradila třeba technika z vedoucí pozice? Korea? Austrálie? Nebo že ho obíral o body a vítězství kolega, zatímco Massa slyšel jen něco o Fernandově rychlosti se asi taky nepočítá.
A pokud jde o Ocona, tam souboj o pozice byl a byla to jednoznačně Sebova chyba. Ovšem nechápu, jak můžeš vidět podobnou situaci opačně, když ještě k tomu ten vzadu byl o kolo zpět. To je přesně o té objektivitě.-
HellHogr
22:01 30.03.2021 31.30.171.XXXJaký vycuc? V čem nemám pravdu? Ty tu píšeš, že Alonso udělal víc chyb, já ti jasně doložim chyby obou a zase se to snažíš shodit i kdyby si dal pryč tu Itálii co to mění na tom o čem jsem psal? On ztratil 50 bodů v Belgii a Turecku. Navíc dal potvrzuješ, že i když mu klekla technika 2x + jeho chyby, stejně byl schopný díky nejrychlejšímu vozu a to o dost ty body dohnat, takže díky, že se sám na to upozorníš. To že Massa nestíhal je jedna věc (Massa to slyšel 2x a pustil Alonsa jednou), Webberovi vzali přední křídlo a to ti přišlo v pohodě... Druhá věc je, proč Ferrari nemělo více vítězství a Massa nesbíral víc bodů? No to bude tím, že ta technika nebyla na úrovni RB a to je o té objektivitě. Jestli chceš srovnat to, že jezdec je okolo zpět s tím, že bojuje o pozici tak sorry, ale o F1 nic nevíš, tohle nemůže srovnat nikdo, protože jsou to naprosto rozdílné věci. Navíc sis mohl všimnout, že spoustu pilotů na hlavní rovince zůstalo v závodní stopě a Ham s Verstappenem museli do špinavé stopy a kupodivu nenajeli soupeři na přední křídlo jako Vettel v Malajsii-
Mike17
10:18 31.03.2021 185.149.130.XXXNemám čas si ověřovat vše, co jsi napsal. Skoro jistě bych našel to, že to bylo jinak. Třeba jako to, že v Belgii přišel o 25 bodů. 25? Jako fakt? Vždyť nebyl ani chvíli ve vedení a na vedoucího Hamíka ztrácel dost. Kromě toho jsi trochu vytěsnil, že kolize s Buttonem ho stála čas, ale to kde skončil bylo vinou toho, že mu Liuzzi prořízl předním křídlem zadní gumu.
O tom, že měl někdo lepší auto, jsem nanapsal ani písmenko, zase jen tvůj sen.
Hezky srovnáš, že Massa musel pouštět jen jednou. Ale nějak ignoruješ, že se prostě Alonsovi do závodů nepletl a obral ho za celou sezonu o celých 5b. A to ještě jen díky tomu, že neposlechl v Austrálii TR. Srovnáváš to s křídlem, které sice nebo fér, ale nepřipravilo Marka ani o bod, naopak s tím starým vyhrál a můžeme jen spekulovat, jestli by vyhrál i s tím novým.
No a tím koncem jsi to zabil. Jo, Vettel najel jezdi o kolo zpět na přední křídlo. Jasně, Hogříku, zařadil zpátečku a zacouval si. Krásně jsi to popsal. Vrazit do někoho zezadu v boji o pozici je prasárna, zatímco stejná pozice pod modrými vlajkami je najetí toho vepředu do toho vzadu. Přesně tvůj pohled na všechno ohledně SVxFA. A ještě se pohoršuješ, že to mám za výcuc.-
HellHogr
10:28 31.03.2021 31.30.171.XXX[odkaz na stránku]
Co na tom videu nechápeš přesně?
A to je přesně ono Miku, já se bavil s Odinem, že už 2010 dělal zbytečné chyby, ale díky technice je mohl rychle napravit a ty si tu začal nějakou svojí toxickou kampaň o tom, že ALonso jich měl víc atd. prostě naprosto mimo téma a ještě tu napíšeš, že nemáš čas si něco ověřit, když nemáš čas a nemáš znalosti, tak tu pak nevytvářej nějakou diskuzi, když o tom nemáš informace, to je jednoduche-
Mike17
10:43 31.03.2021 185.149.130.XXXNevím, co na něm nechápeš ty? Já na něm vidím proříznout Liuzziho předním křídlem Vettelovo zadní kolo. Ty tam vidíš prosím co?
Že ty nechápeš kontext psaného textu mne nezajímá. Evidentně jsi zase vyplodil bláboly a teď ti vadí, že jsem ti je vyvrátil. Aneb žádných 25b v Belgii Seb neztratil. A tak je to se vším.-
HellHogr
10:48 31.03.2021 31.30.171.XXXNa videu je Vettel vs Karthikeyan a vidím, že jede sovjí stopu a Vettel se do ní najíždí a u toho mu najede na přední křídlo, koukám, že tvé znalosti jsou opravdu velké. Samozřejmě dle tebe Vettel nebojoval o vítězství když byl 3 a bojoval s Buttonem zatímco oba stahovali Hama no tak si odečti ne 25 ale 18 bodů a rozdíl? díky dvoum chybám ztratil 43 bodů a co jsi tím dokázal? nic-
Mike17
11:08 31.03.2021 185.149.130.XXXDobře, je tam incident s Kartikeanem. Ten si podle tebe jede svoji stopu, ale záhadně z obrubníku skončí metr od něj. Ale podle tebe jede úplně rovně.
Našel sis, co znamenají modré vlajky?
Ne já vím, nepřesvědčím tě. Už jsi tu objektivitu předvedl mnohokrát. Když je Vettel vzadu, za incident může Vettel. Když je při stejné pozici vepředu, může za něj Vettel. Samozřejmě u Alonsa platí přesný opak. Jsi v tom konzistnetní. Nezmění to ani modré vlajky, ani to, že komisaři dají falstr protivníkovi. Prostě rozhodující faktor jakéhokoliv incidentu je Vettel. Vinen vždy.
A stejně je to s tím Spa. Hamík náskok zvětšoval a podle tebe ho stahovali. Za nimi jezdil vláček několika vozů s odstupem desetin, Seb jezdil třetí, ale ty tedy slevíš z Vettelova vítězství na místo druhé. To, že i po tom incidentu by dojel pro nějaké body se taky nepočítá.
No, tímto opět končím. Tyhle opičárny fakt nemám za potřebí.-
-
-
HellHogr
13:47 31.03.2021 31.30.171.XXXBavili jsme se o něčem jiném a daleko více obsáhlejším a ty se zase jen snažíš vytáhnout něco, co máš pocit, že máš pravdu Vettel si najel na HRT vůz ne HRT vůz na RB Vettela. Vettel ztratil 18 bodů a 25 v Turecku tedy 43 bodů za sezonu, zbytečně, ale díky nejrychlejší technice to mohl jednoduše dohnat, takže si stále nedokázal rozepřít to co tu píšu a bavil jsem se o tom s Odinem. Hlavně, že si měl tendenci táhnout do chyb Vettela Alonsa, který nevím jak s tím souvisí stále-
-
HellHogr
14:20 31.03.2021 31.30.171.XXXKdo to mluvil o couvání? Vettel udělal podobnou věc co v Turecku, cpal se někam, kde byl ještě vůz. Počkat, cože? co je ztráta 18 bodů? teď nechápu co se tu snažíš napsat? že Vettel ztratil 18 bodů za celou sezonu? a jakých 6 chyb Alonsa? Monako ve FP3 (kde stejně dojel pak 6 v závodě) a Británie s Belgii, kde ztratil dohromady 19 bodů? to je 6 chyb? tady zase střílíš nesmysly, aby si jen snažil ukázat, že někdo je horší než Vettel, přitom Vettel jasně ukazuje jak na tom je bez nejrychlejšího vozu od 2014. Navíc se tu snažíš bagatelizovat chyby, které RB stály hodně bodů a stejně vyhráli PK celkem jasně, nééé to není ukázka dominantního vozu a točíš se v nějakých svých myšlenkách, původní debata: Vettel dělal už 2010 zbytečné chyby, ale díky své technice je mohl rychle napravit (jak s tím souvisí ALonso?!
) -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek