DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton
Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Fanda.LH
22:47 02.11.2020 83.240.60.XXXVždycky se věří tomu druhému... Když vyhrával Alonso 05, 06, tak se fandilo Kimimu... Když ho pak Hamilton porážel 07, tak se fandilo Hamiltonovi... Když se objevil Vettel, tak to byl nový Schumi a všichni mu fandili, když dominoval, tak to byl looser, co těžil jen z auta a hrdina byl zase Alonso... Tohle je nekonečný kolovrátek...
Piloti jako LH, Alonso, Schumacher, Senna, Prost jsou prostě lídři, kteří motivují celý tým k lepším výsledkům...
Kdyby to bylo tak jednoduché, jak tu popisuješ, tak by Mercedes s LH po 2014 neprodlužoval, stejně jako Ferrari se Schumacherem po roce 2000... Jenže lidi v týmu vědí jaký je jejich skutečný přínos a proto se jim i neustále zvedají platy...-
-
Fanda.LH
23:22 02.11.2020 83.240.60.XXXMěli ho i 2000 a 2001, jediný slabší rok byl 2003...
Schumi 2000 - 9 vítězství, 2001 - 9 vítězství, 2002 - 11 vítězství, 2003 - 6 vítězství a 2004 - 13 vítězství...
Ostatně v rekordech na počet vítězství v jedné sezóně a počtu vítězství v řadě LH na Schumiho a SV stále ztrácí... Ale jejich dominance už je zapomenutá...-
juras
11:44 04.11.2020 88.103.92.XXXHele já si pamtuju jak byly McLareny v roce 1984 novináři označovány jako "vozy z jiné planety"...a to vyloženě dominovaly vlastně jen jeden rok, rok na to (1985) už Prost bojoval prakticky až do závěru o titul s Alboretem na Ferrari...a McLaren už spíš vyhrál hlavně díky spolehlivosti protože rychlostně bylo prakticky na stejné úrovni Ferrari a v druhé polovině předčil McLaren rychlostně Williams.
Souhlasím že na minulou dominanci se zapomíná...obvzlášť když je aktuální nějaká další dominance. Vždyť kdo z nás (fanoušků) teď řeší Cettela a jeho dominanci s Redbullem? A jak nám v době kdy vyhrávali titul za titulem ležel v žaludku (přirozeně některým).
Příznivci Michaela a Ferrari v době kdy byli na vrcholu byli velmi arogantní a nechtěli slyšet kritiku...to samé v případě Redbullu a Vettela...a nyní je to to samé...objektivita prostě chybí.
Ale statistiky nelžou...dominance Mercedesu je největší jaká kdy v F1 byla...a od dob Michaela ve Ferrari je tady problém s tím že tým který je nahoře si zvolí lídra...a ten slíže smetánku a získává titul za titulem...aniž by dostal šanci někdo další. U Mercedesu budiž k dobru to že dali možnost NIco Rosbergovi...ale mě přijde že Bottase podepsali proto že už od začátku počítali že bude plnit roli dvojky...ten šanci na titul v Mercedesu na normálních podmínek nikdy neměl.
Přitom pro renomé Mercedesu by nejspíš mohlo být lepší aby se v jeho barvách stali šampiony Hamilton, Nico Rosberg, Bottas a klidně někdo další...Mercedes by pak mohl poukazovat na to že s jeho autem dokáží vyhrávat různí piloti. I když ono se to tady začalo směřovat na to překonávání statistik...to je jasný...proto Hamilton a nic než Hamilton (Rosberg odešel protože moc dobře věděl že ziskem titulu vyčerpal přízeň a dál se pojede na Hamiltona).
Hlavně to neber jako snižování Hamiltona...on je jak jsem napsal jedinečnej a jeden z nejlepších v historii...jen je třeba vidět i to další...svět není černobílý.
-
-
-
jon
08:19 03.11.2020 90.176.154.XXXMax na to zatím nemá konzistenci. Rychlost má špičkovou, ale pořád to jsou horkokrevné výkony. Vzhledem k mým osobním preferencím nebudu uvádět, jak bych viděl boj Lewis x Max v jedné stáji. Nicméně dovolím říct, že být Max s LeClercem v jedné stáji, vsadil bych si na LeClerca. Max by ho možná v rychlosti na jedno kolo porážel, ale LeClerc je v závodě daleko konzistentnější a neodrovná si zbytečně část balíku jízdou na krev.
-
-
-
Fanda.LH
16:41 03.11.2020 194.228.96.XXXTen příklad jsem uvedl schválně, aby bylo zřejmé o co jde... Samozřejmě, že se to takto srovnat 100% nedá... Lépe by seděl fotbalista, co doklepává do prázdné brány... Ale tj fuk... Výkony těch nejlepší vypadají snadno, ale jen proto, že nevidíš co za nimi stojí...-
juras
11:28 04.11.2020 88.103.92.XXXPodle mě je to naprostá hloupost...srovnávat Bolta s Hamiltonem.
Bolt má podíl na výsledku 95 %, Hamilton má podíl na výsledku těžko říct kolik, ale určitě to bude výrazně pod 50 %...já bych klidně řekl že přesně opačně pouhých 5 %.
A to z jednoduchého důvodu...Hamilton nemá vliv na to jaký mu tým postaví auto (není žádnej konstruktér a dnešní monoposty vznikají pod rukama konstruktérského týmu který čítá desítky lidí), testovaní je omezené, takže v testech defakto tým zjistí jestli mu auto funguje a jestli konstruktéři odvedli dobrou práci, vliv pilota prakticky žádný, no a co se týče samotného závodění, pilot vleze do kokpitu a jeho úloha je řídit a poslouchat co mu z boxu nařídí. Takže jak velký vliv má pilot na výsledek? Pokud je tedy talentovaný a věnuje se přesně tomu co se po něm chce... a dokáže plnit přesně pokyny?
Boltovi tretry můžou (jak bylo konstatováno v jinám příspěvku) k výsledky výrazně přispět...ale mezi špičkovými tretrami nepochybně nebude tak velký rozdíl jako mezi Mercedesem a Williamsem, ne?
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
20:53 02.11.2020 109.81.213.XXXHele já ty hospody myslel úplně ale úplně jinak ....prostě určitě věci se mění a co bylo kdysi už teď není a lidstvo se posouvá a mění. Něco je lepší něco horší a nikdy nic nebude ideální. Věř že lidé jednou nebudou nesmyslně přepláceni .Bude taková společenská poptávka. Zda je to dobře nevím...jen odhaduji že to přijde. Nic nikdy, netrvá věčně...ani dobro a ani zlo.-
Fanda.LH
22:34 02.11.2020 83.240.60.XXXLidi, kteří mluví o přeplácení, nechápou jak funguje ekonomika... Nevím jak to má teď LH s tryskáčem, říkalo se, že ho prodal... Ale při jeho časovém vytížení je to v podstatě nutnost... Na jednu stranu je bohatý, že si může dovolit tryskáč, na druhou stranu extrémně platí za něco, čeho má jen zlomek oproti nám a to je volný čas, soukromý a skutečný život... Jistě má luxusní nemovitosti po celém světě a spoustu slavných přátel... Ale nikde není skutečně doma a žádné skutečné přátele pravděpodobně nemá... Může mít postele za mega, ale nevyspí se na nich o moc lépe, než člověk co má jednu svojí válendu za 6tisíc a je na ni zvyklý...
Když porovnáš Oktávku za půl mega s BMW za 1,5 mega... Tak jistě nabídne BMW lepší svezení, ale rozhodně nepředstavuje trojnásobný užitek... A čím jdeš cenově výše, tím je ten poměr horší... Jistě musí být super svézt se v La Ferrari... Ale potřebuješ to k životu ? Využil bys to vůbec? Asi ne... Ale dělníci, co to staví, tak si vydělají lépe než v té Škodovce... A o tom to je... Hamilton hodně peněz vydělá a hodně lidem dá vydělat... Peníze jsou oběživo, není to ropa co se někde těží a jinde pálí...
-
-
-
GRAHAM
12:13 03.11.2020 109.81.213.XXXTo že nejsi schopen vnímat realitu změn, za to já nemohu..... píšeš a řešíš zcela jiné věci. To že "hvězdy" budou brát vždy hodně či více, je jasné.....strop ale změní jistá chování v průměru a to je o co se hraje. Oni tam nejsou jen jezdci, ale i technici, motoráři...těch lidí je více. Většina je teď v Mercedesu a mají nesmyslné smlouvy.... typu dva roky tě budem platit a až pak můžeš jít....těch věcí více. Oni chtějí změnit klima....ve svém bussinesu zvaném F1, šroubovat platy a nemít na to, by DLOUHODOBĚ nefungovalo. Jinak strop v F1 už začne fungovat, takže věcí se mění a ty napíšeš že se nemění.... oni utratí 130 mega místo 450 mega v dolarech , ale nic se nemění....a že se nekde pojedeu dvou lidí z F1 bokem? Klidně...o tom ten strop úplně není.
-
-
-
-
-
Fanda.LH
20:14 02.11.2020 83.240.60.XXXGRAHAM Platy...
To s těmi hospodami je prostě mimo, kdo chtěl aby se hulilo v jeho podniku, tak z něj udělal klub a jede to dál... Ale to je úplně jiné téma...
O koze a o voze... Není 50 mega, jako 50 mega... Auto x pilot... Investici do pilota si obhájíš velice snadno... Špičkový pilot je vidět, dává rozhovory, podpisy, plní titulky, přináší ti pozornost, fanoušky atd. atd.
Zatímco v případě auta máš problém... Mercedes se jistě skládá ze spousty špičkových komponent / technologií, které mu v mnoha situacích dávají obrovskou výhodu... Ale co o těch technologiích víme ? Prakticky nic, protože týmy si přirozeně chrání své know how... A to je ten problém, v současné době utrácí týmy absurdní peníze, za absurdně malé výhody, které v součtu můžou vést až k dominanci, kterou Mercedes oplývá... 100% se to nemůže vyplatit, jenže Mercedes před sezónou nemůže vědět, kde bude konkurence a tak přirozeně využije veškeré zdroje proto, aby ji porazil => Tady je smysl rozpočtových stropů... Omezit plýtvání za věci, které mají malý dopad, které nikdo neocení... Nakonec se napíše prostě Mercedes...
U pilotů ten smysl nevidím... Nedivil bych se, kdyby se to časem zrušilo, protože to přirozeně budou všechny top týmy obcházet... Nikdo to nebude kontrolovat resp. raději to bude přehlížet, protože není v ničím zájmu, těmhle lidem komplikovat život a nedej bože o ně přijít...
Ještě bych to zakončil přirovnání k fotbalu... Vrtalo mi hlavou čím to je, že Messi, Ronaldo, Neymar mají až absurdní platy i vzhledem ke svým hvězdným spoluhráčům... Došlo mi to, když jsem začal ten fotbal sledovat... V podstatě jde o to, že přes víkend se hraje těch zápasů tolik a v tolika soutěžích, že nemáš šanci sledovat všechno... Nejsledovanější je anglická liga... Tyhle hvězdy tě motivují, alespoň občas zapnout Španělskou, Italskou, Francouzkou... Zkrátka oni táhnou cenu vysílacích práv nahoru a nebejt jich, tak by celé soutěži skoro pes neštěkl...
F1 nevygeneruje tolik hvězd... Zpravidla to jsou 2 velké hvězdy (V této generaci Hamilton, Vettel) a pak už je tam sešup k ostatním, slušně se tím živí slabší polovina startovního pole, zbytek více peněz přináší, než bere...
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek