DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 252, poslední 04.11.2020 22:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 11:42
Já osobně LH a MS sronávat nebudu, kdo je lepší a… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 12:08
Možná si Schumiho kariéru nepamatuješ tak dobře,… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 14:21
On vlastně ani nemůže odejít. Titul by získal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          Vždycky se věří tomu druhému... Když vyhrával Alonso 05, 06, tak se fandilo Kimimu... Když ho pak Hamilton porážel 07, tak se fandilo Hamiltonovi... Když se objevil Vettel, tak to byl nový Schumi a všichni mu fandili, když dominoval, tak to byl looser, co těžil jen z auta a hrdina byl zase Alonso... Tohle je nekonečný kolovrátek...

          Piloti jako LH, Alonso, Schumacher, Senna, Prost jsou prostě lídři, kteří motivují celý tým k lepším výsledkům...

          Kdyby to bylo tak jednoduché, jak tu popisuješ, tak by Mercedes s LH po 2014 neprodlužoval, stejně jako Ferrari se Schumacherem po roce 2000... Jenže lidi v týmu vědí jaký je jejich skutečný přínos a proto se jim i neustále zvedají platy...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            86.49.99.XXX
            Jenže Ferrari mělo dominantní vůz reálně jen v roce 2002 a 2004, kde měly oba dva vozy na celkového mistra. Mercedes má takový rok 2004 už několik sezón po sobě. A to je zásadní rozdíl.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Zásadní rozdíl je především v tom, že FIA ani Liberty nepřemýšlí jak F1 vrátit do sekce závodění. Pouze vymýšlí hlouposti jako obracené pořadí.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Měli ho i 2000 a 2001, jediný slabší rok byl 2003...

              Schumi 2000 - 9 vítězství, 2001 - 9 vítězství, 2002 - 11 vítězství, 2003 - 6 vítězství a 2004 - 13 vítězství...

              Ostatně v rekordech na počet vítězství v jedné sezóně a počtu vítězství v řadě LH na Schumiho a SV stále ztrácí... Ale jejich dominance už je zapomenutá...

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                Hele já si pamtuju jak byly McLareny v roce 1984 novináři označovány jako "vozy z jiné planety"...a to vyloženě dominovaly vlastně jen jeden rok, rok na to (1985) už Prost bojoval prakticky až do závěru o titul s Alboretem na Ferrari...a McLaren už spíš vyhrál hlavně díky spolehlivosti protože rychlostně bylo prakticky na stejné úrovni Ferrari a v druhé polovině předčil McLaren rychlostně Williams.

                Souhlasím že na minulou dominanci se zapomíná...obvzlášť když je aktuální nějaká další dominance. Vždyť kdo z nás (fanoušků) teď řeší Cettela a jeho dominanci s Redbullem? A jak nám v době kdy vyhrávali titul za titulem ležel v žaludku (přirozeně některým).

                Příznivci Michaela a Ferrari v době kdy byli na vrcholu byli velmi arogantní a nechtěli slyšet kritiku...to samé v případě Redbullu a Vettela...a nyní je to to samé...objektivita prostě chybí.

                Ale statistiky nelžou...dominance Mercedesu je největší jaká kdy v F1 byla...a od dob Michaela ve Ferrari je tady problém s tím že tým který je nahoře si zvolí lídra...a ten slíže smetánku a získává titul za titulem...aniž by dostal šanci někdo další. U Mercedesu budiž k dobru to že dali možnost NIco Rosbergovi...ale mě přijde že Bottase podepsali proto že už od začátku počítali že bude plnit roli dvojky...ten šanci na titul v Mercedesu na normálních podmínek nikdy neměl.
                Přitom pro renomé Mercedesu by nejspíš mohlo být lepší aby se v jeho barvách stali šampiony Hamilton, Nico Rosberg, Bottas a klidně někdo další...Mercedes by pak mohl poukazovat na to že s jeho autem dokáží vyhrávat různí piloti. I když ono se to tady začalo směřovat na to překonávání statistik...to je jasný...proto Hamilton a nic než Hamilton (Rosberg odešel protože moc dobře věděl že ziskem titulu vyčerpal přízeň a dál se pojede na Hamiltona).

                Hlavně to neber jako snižování Hamiltona...on je jak jsem napsal jedinečnej a jeden z nejlepších v historii...jen je třeba vidět i to další...svět není černobílý.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • mi88ki

                mi88ki

                86.49.99.XXX
                Jenže ty koukáš jen na výsledky, já si ty sezóny pamatuji. Mezi Ferrari a McLarenem rozhodla spíš lepší spolehlivost a následně odchod Hakkinena, než lepší vůz. A až na vyjímky prostě Barryk nestíhal.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Max na to zatím nemá konzistenci. Rychlost má špičkovou, ale pořád to jsou horkokrevné výkony. Vzhledem k mým osobním preferencím nebudu uvádět, jak bych viděl boj Lewis x Max v jedné stáji. Nicméně dovolím říct, že být Max s LeClercem v jedné stáji, vsadil bych si na LeClerca. Max by ho možná v rychlosti na jedno kolo porážel, ale LeClerc je v závodě daleko konzistentnější a neodrovná si zbytečně část balíku jízdou na krev.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Bolt je unikát v podstatě díky sám sobě...Hamilton vyhrává z mnohem větší části jen díky Mercedesu. Tohle nelze porovnavat...

        Ale Hamilton je top pilot...o tom žádná.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          194.228.96.XXX
          Ten příklad jsem uvedl schválně, aby bylo zřejmé o co jde... Samozřejmě, že se to takto srovnat 100% nedá... Lépe by seděl fotbalista, co doklepává do prázdné brány... Ale tj fuk... Výkony těch nejlepší vypadají snadno, ale jen proto, že nevidíš co za nimi stojí...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Podle mě je to naprostá hloupost...srovnávat Bolta s Hamiltonem.
            Bolt má podíl na výsledku 95 %, Hamilton má podíl na výsledku těžko říct kolik, ale určitě to bude výrazně pod 50 %...já bych klidně řekl že přesně opačně pouhých 5 %.
            A to z jednoduchého důvodu...Hamilton nemá vliv na to jaký mu tým postaví auto (není žádnej konstruktér a dnešní monoposty vznikají pod rukama konstruktérského týmu který čítá desítky lidí), testovaní je omezené, takže v testech defakto tým zjistí jestli mu auto funguje a jestli konstruktéři odvedli dobrou práci, vliv pilota prakticky žádný, no a co se týče samotného závodění, pilot vleze do kokpitu a jeho úloha je řídit a poslouchat co mu z boxu nařídí. Takže jak velký vliv má pilot na výsledek? Pokud je tedy talentovaný a věnuje se přesně tomu co se po něm chce... a dokáže plnit přesně pokyny?
            Boltovi tretry můžou (jak bylo konstatováno v jinám příspěvku) k výsledky výrazně přispět...ale mezi špičkovými tretrami nepochybně nebude tak velký rozdíl jako mezi Mercedesem a Williamsem, ne?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Jen bych chtěl dodat k tomu Boltovi. Tretry na míru umí docela zásadně zlepšit čas, především pak na krátkých sprintech.
          Daleko větší podíl tam má samozřejmě ta fyzička, ale v tretrách z Decathlonu by to určitě nebyla taková hitparáda. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            To máš pravdu...ale když se na startu sejdou Bolt a jeho nevětší konkurenti...všichni mají ty špičkové body a nikdo ty s Decathlonu... 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Hele já ty hospody myslel úplně ale úplně jinak ....prostě určitě věci se mění a co bylo kdysi už teď není a lidstvo se posouvá a mění. Něco je lepší něco horší a nikdy nic nebude ideální. Věř že lidé jednou nebudou nesmyslně přepláceni .Bude taková společenská poptávka. Zda je to dobře nevím...jen odhaduji že to přijde. Nic nikdy, netrvá věčně...ani dobro a ani zlo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Lidi, kteří mluví o přeplácení, nechápou jak funguje ekonomika... Nevím jak to má teď LH s tryskáčem, říkalo se, že ho prodal... Ale při jeho časovém vytížení je to v podstatě nutnost... Na jednu stranu je bohatý, že si může dovolit tryskáč, na druhou stranu extrémně platí za něco, čeho má jen zlomek oproti nám a to je volný čas, soukromý a skutečný život... Jistě má luxusní nemovitosti po celém světě a spoustu slavných přátel... Ale nikde není skutečně doma a žádné skutečné přátele pravděpodobně nemá... Může mít postele za mega, ale nevyspí se na nich o moc lépe, než člověk co má jednu svojí válendu za 6tisíc a je na ni zvyklý...

      Když porovnáš Oktávku za půl mega s BMW za 1,5 mega... Tak jistě nabídne BMW lepší svezení, ale rozhodně nepředstavuje trojnásobný užitek... A čím jdeš cenově výše, tím je ten poměr horší... Jistě musí být super svézt se v La Ferrari... Ale potřebuješ to k životu ? Využil bys to vůbec? Asi ne... Ale dělníci, co to staví, tak si vydělají lépe než v té Škodovce... A o tom to je... Hamilton hodně peněz vydělá a hodně lidem dá vydělat... Peníze jsou oběživo, není to ropa co se někde těží a jinde pálí...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        A už dost pišeš úplně o něčem jiném.... 02

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          194.228.96.XXX
          Ok, ty píšeš, že věci se mění... A já tvrdím, že v tomhle se nemění...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            To že nejsi schopen vnímat realitu změn, za to já nemohu..... píšeš a řešíš zcela jiné věci. To že "hvězdy" budou brát vždy hodně či více, je jasné.....strop ale změní jistá chování v průměru a to je o co se hraje. Oni tam nejsou jen jezdci, ale i technici, motoráři...těch lidí je více. Většina je teď v Mercedesu a mají nesmyslné smlouvy.... typu dva roky tě budem platit a až pak můžeš jít....těch věcí více. Oni chtějí změnit klima....ve svém bussinesu zvaném F1, šroubovat platy a nemít na to, by DLOUHODOBĚ nefungovalo. Jinak strop v F1 už začne fungovat, takže věcí se mění a ty napíšeš že se nemění.... oni utratí 130 mega místo 450 mega v dolarech , ale nic se nemění....a že se nekde pojedeu dvou lidí z F1 bokem? Klidně...o tom ten strop úplně není.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Stropy pro piloty nic neřeší... Tohle nikdy nebude fungovat... Pro tu technickou část smysl má... Tzn. to o těch 130 mega vůbec nerozporuji... Já rozporuji těch 30 mega pro piloty...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    GRAHAM Platy...

    To s těmi hospodami je prostě mimo, kdo chtěl aby se hulilo v jeho podniku, tak z něj udělal klub a jede to dál... Ale to je úplně jiné téma...

    O koze a o voze... Není 50 mega, jako 50 mega... Auto x pilot... Investici do pilota si obhájíš velice snadno... Špičkový pilot je vidět, dává rozhovory, podpisy, plní titulky, přináší ti pozornost, fanoušky atd. atd.

    Zatímco v případě auta máš problém... Mercedes se jistě skládá ze spousty špičkových komponent / technologií, které mu v mnoha situacích dávají obrovskou výhodu... Ale co o těch technologiích víme ? Prakticky nic, protože týmy si přirozeně chrání své know how... A to je ten problém, v současné době utrácí týmy absurdní peníze, za absurdně malé výhody, které v součtu můžou vést až k dominanci, kterou Mercedes oplývá... 100% se to nemůže vyplatit, jenže Mercedes před sezónou nemůže vědět, kde bude konkurence a tak přirozeně využije veškeré zdroje proto, aby ji porazil => Tady je smysl rozpočtových stropů... Omezit plýtvání za věci, které mají malý dopad, které nikdo neocení... Nakonec se napíše prostě Mercedes...

    U pilotů ten smysl nevidím... Nedivil bych se, kdyby se to časem zrušilo, protože to přirozeně budou všechny top týmy obcházet... Nikdo to nebude kontrolovat resp. raději to bude přehlížet, protože není v ničím zájmu, těmhle lidem komplikovat život a nedej bože o ně přijít...

    Ještě bych to zakončil přirovnání k fotbalu... Vrtalo mi hlavou čím to je, že Messi, Ronaldo, Neymar mají až absurdní platy i vzhledem ke svým hvězdným spoluhráčům... Došlo mi to, když jsem začal ten fotbal sledovat... V podstatě jde o to, že přes víkend se hraje těch zápasů tolik a v tolika soutěžích, že nemáš šanci sledovat všechno... Nejsledovanější je anglická liga... Tyhle hvězdy tě motivují, alespoň občas zapnout Španělskou, Italskou, Francouzkou... Zkrátka oni táhnou cenu vysílacích práv nahoru a nebejt jich, tak by celé soutěži skoro pes neštěkl...

    F1 nevygeneruje tolik hvězd... Zpravidla to jsou 2 velké hvězdy (V této generaci Hamilton, Vettel) a pak už je tam sešup k ostatním, slušně se tím živí slabší polovina startovního pole, zbytek více peněz přináší, než bere...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama