DISKUZE K ČLÁNKU Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

Dramatická bitva, déšť a nehoda domácí hvězdy 15 kol před cílem, to byla kulisa na Hockenheimringu, kde se opět měnilo pořadí v průběžné klasifikaci. Mercedes mohl slavit double a Hamilton po včerejší frustraci zažíval zcela odlišné emoce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 205, poslední 31.07.2018 21:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 22.07.2018 17:52
Tato férová slova pana Wolffa by se měla do… »
» Vandal (Hlasovali 4 lidé) 22.07.2018 17:19
Jako zavod docela dobry... ale takova divna… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 22.07.2018 17:32
Lewis je hold jinde. Je to terminátor. Sice dělá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
Miku koukal jsi na to vůbec???
Když zajel Kimi k prvnímu pitstopu, tak Hamík neměl žádný pitstop. Čili, byli na tom stejně a Kimi stavět nemusel. Byl PŘED Hamiltonem a Miku div se i před Maxem. Tak co tu řešíš???
Chápu, že jsi vsteklej, že to tvůj miláček podělal. Ale to se zlob na Vettela a ne na mě a Icewomen. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Mne tak mrzí, že s vámi nemůžu na steaky 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Na Hockenhaimu se celkem dobře předjíždí. A s DRS je to ještě snadnější. Můžeš mi vaysvětlit, proč by měl Kimi zůstat viset za POMALÝM Hamiltonem??? Máš k tomuto tvrzení nějaké důkazy, nebo argumenty??? Že to považuješ za holý fakt?
Nikdo z nás nic neprokazuje. To spíše ty prokazuješ, že nejsi v obraze.
Jo a pokud jde o tvrzení o domluvách před závodem na pořadí pitstopů, tak to se budeš muset obrátit se svým dotazem na svého souputníka. Ten čímsi takovým argumentoval, když jsem tvrdil, že loni v Monaku mohli použít k pokrytí Maxe a Bottase hůře postaveného Vettela. 13
Já intuice nemívám, to ty mi je spolu s dalšími věcmi, podsouváš. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Typický Mike17 18 Tak podle tebe byl Hamilton pomalejší, ale přesto Ferrari muselo povolat Kimiho k pit stopu. A ještě ti to dává logický smysl???
Milý Miku, když je někdo pomalejší, tak ten druhý je LOGICKY rychlejší a nepotřebuje zbytečně zajíždět k výměně gum, aby byl ještě rychlejší a na konci závodu se zbytečně zdržel zastávkou navíc oproti ostatním.
Pro lidi, kteří evidentně sledovali jiný závod, bych rád podotknul, že Kimi v době jeho povolání k Pit stopu byl PŘED Hamiltonem. Tak proč mi tu podsouváš jakési jeho ježdění ZA pomalejším Hamiltonem???
Vždyť ty si nestoudně vymýšlíš a lžeš. 02 02 02

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Tak tři vteřiny na Vettela za okolisty podle tebe není moc času? Button ho pustil až před tunelem a za Sauberem jel ještě před Rascasse, pokud byl v záběru kamery. Opravdu bleskové puštění před sebe...jestli tohle není vyslání do provozu - a v Monaku zvlášť, tak už fakt nevím...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
2-3 kola? Proč? Vettel jel přezouvat o deset kol později, Verstappen dokonce až v kole 28...a v pohodě... Tak se ptám, k čemu ta strategie byla dobrá - zatím mi vychází, že k ničemu. Kdybys třeba argumentoval tím, že Ferrari mělo vpředu 2 auta, ostatní jen jedno a chtěli to nějak posichrovat...
A prosím, nepodsouvej mi, že mi žádná strategie není dost dobrá a že za vším vidím podraz na Kimiho, to jsem nikdy netvrdila. Jsi to ty, kdo tady do toho rýpe po každém závodě, i když strategie nikdo nezpochybňuje... 02

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.11.XXX
18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Nekonzistenci vidím třeba v tom, že v Monaku tvůj hlavní argument byl, že Kimiho poslali do provozu, který spočíval ve dvou jezdích o kolo zpět, kteří ho evidentně moc času nestáli (dle jeho časů) a včera bys ho poslal za Hamíka, jezdícího evidentně o hodně pomaleji a který by se určitě snadno předjet nenechal. A ještě bys to považoval za výhodu pro Kimiho.
A další velkou vidím v tom, že celé Monako posuzuješ podle toho, že Kimi vyhrál kvaldu, půlku závodu vedl, tak se měl tým podle tebe postarat týmovou režií, aby nemohlo dojít k předjetí. A teď? Seb vyhrál kvaldu, většinu závodu vedl a zase se ti strategie nelíbí???
V čem jsi opravdu konzistentní, je tvá nenávist k Vettelovi. Tam to musím uznat, máš názor stejný. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Jak nebyla pro Kimiho???? Jezdil po pitu o 0,5-1s rychleji než Hamík. Musel by jezdit 28 kol pomalu!!!!!!! Tedy by ztratil 14-28s!!!!
I se dvěma pitstopy by musel dojet před Hamiltonem.
A co z Kimiho pitstopu měl Vettel???????? Povídej. Zase imaginární pocit, že mezi ním a pátým v pořadí někdo je??? Nic víc? 12
Jo jo, opět Odinovská TR u Ferrari, kde tým udělá u Kimiho vždycky všechno spatně, ikdyž si to nikdo nemyslí a dělá se bez prospěchu pro druhého pitota. A příště zase nechají dojet Kimiho těsně před Vettelem a tobě to bude pořád dávat smysl. 01

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Proboha co to pořád blábolíš o pokrývání. Hamilton měl v tu dobu ztrátu o jeden pitstop navíc!!!!!!! Proč ho měli pokrývat? To je jako by v Monaku řešili, jestli nepokrýt Alonsa. 12
A co z toho proboha měl Vettel, že Kimi vyjel 2s před Hamiltonem a pak mu ujížděl??? Vždyť ti to nedává zase vůbec smysl. 12 12 12
Vettel měl v tu dobu dvě starosti. Bottase a udržet se na trati. 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Odine zapoměň už na to, že se pořadí zastávek určuje dopředu a vždy zajíždí první ten první v pořadí. Smiř se s tím, že se pitstopy upravují podle potřeby. Tady ta potřeba evidentně pro Kimiho byla. Nebo mi můžeš vysvětlit, jakou by měl Kimi výhodu z ježdění za o hodně pomalejším Hamiltonem?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Takže protože to nakonec Hamík vyhrál, tak to měli Kimimu zabalit už po prvním pitstopu a poslušně ho zařadit za Hamíka????? Co je to za blábol?
Pro Kimiho bylo lepší jezdit před Hamíkem, to snad vidí každý kromě tebe. A co z toho měl Vettel??? Opět nic!!!
Takže podle tebe opět TR proti Kimimu, ikdyž to byl naprosto samozřejmý a logický pit a Vettelovi to nemohlo nijak pomoct. Jak jinak. 13

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Odine, tohle je těžká otázka jen pro tebe. Já jsem odpověděl bez problémů a logicky. Kdyby Kimiho nechali na trati dýl a on pak zůstal viset za pomalým Hamíkem, zrovna vy dva byste na Ferrari nenechali nitku souchou. To není odsouvání, to je holý fakt.
Opět jen prokazujete, že Ferrari nemůže udělat strategii tak, aby vy dva jste byli spokojení a neviděli za tím podraz na Kimiho.
Jeho pitstop byl naprosto logický, pro Kimiho prospěšný a pro každého jiného naprosto samozřejmý.
Prosím a kde jsi četl, že se předem na nějakých pitstopech domlouvali??? To by mne fakt zajímalo. Opět tvá intuice?

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Pro koho asi zavolali Kimiho v tom kole??? Ty to nevíš? Nechat ho o 2-3 kola na trati dýl, tak zůstal trčet za pomalejším Hamiltonem. Tak asi bylo v zájmu Kimiho ne? Nebo co z toho podle tebe měl Seb??? Můžeš mi odpovědět?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Chtělo by se mi napsat "koho steak jíš, toho píseň zpívej", ale to ve zdejší diskusi neočekávej 12 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tak předně, Kimi by s velkou pravděpodobností musel stavět ještě jednou. Čili by se posunul v té vaší smysluplné strategii ještě níže. A to, že nakonec skončil třetí, bylo jen díky počasí a nesmyslné chybě Vettela.
Easy, vadí mi, že ve svých argumentech úmyslně (protože si nemyslím, že jsi tak hloupý), opomíjíš jednoznačné skutečnosti. Strategie Ferrari za normálních okolností dávala smysl pouze pro Vettela. Pro Kimouše v žádném případě. Skončil by se zastávkou navíc oproti čelu daleko v poli poražených. 02
A že ti Mike17 přizvukuje, patří ke koloritu zdejších diskuzí.Ten se přidá ke každému kdo bude hájit Vettela. 02

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Dobře, tak jsem to nenapsal zrovna nejlépe. Šlo o to pokrýt, oddělit Hamíka od vedoucího Vettela. Protože kdyby Kimi nestavěl, tak Ham v klidu dojede Maxe a možná i předjede, přezuje na ultra a čelo závodu (Seb) s ním bude mít veliký problém.
Zajímavé je, že k pokrytí nepoužili vedoucího Vettela (který s ním bojuje o titul), ale až třetího v závodě i šampionátu, Kimiho. Loni v Monaku ti logika dávala smysl právě v tomto scénáři. Situace téměř shodná, až na to, že Kimi měl letos ještě horší postavení, než loni Seb.A ejhle, najednou Ferrari brání vedoucího pilota a k pokrytí použijí toho hůře postaveného. Loni by i Vettel udělal stejnou službu, jako Kimi. Ale skončil by také za Raikkonenem. Letos to bylo to samé. Hrozilo prohození pozic a riziko, že ten dříve stavící pilot bude nucen stavět ještě jednou.
Pro mne včera tento moment byl TR, avšak docela logickou. Neoddiskutovatelná a nepochopitelná TR v podání Ferrari (z pohledu kolegy dejwida), přišla až později. Když Kimi musel pustit Seba. Také nás ochudili o souboj.
Měli bychom si vyjasnit, co chceme vidět. Zda souboje na trati, či souboje stratégů. Já jsem za souboje na trati. Proto mne na rozdíl od dejwida nezajímá nějaká "jiná stratégie". Buď souboje vždy, nebo TR a ohledy na leccos.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
TR neschvaluji ani v případě Mercedesů, ani v případě Ferrari. Ale pokud jeden tým, v tomto případě Ferrari s TR začne, dokážu pochopit, že jim to druhý tým (Mercedes) vrátí. Tak že nad nekonzistentností názorů by se měl zamyslet někdo jiný. Ten, kdo neustále nechce vidět, ani přiznat, TR ve prospěch Vettela. Já tu od začátku píšu o TR Ferrari i Mercedesu.Tak kde vidíš nekonzistentnost???

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Aha. A jaký je to průšvih a jaký rozdíl? Skončil snad Kimi včera před Hamem??? Nějak jsem si nevšiml. Body se snad rozdávají za projetí cílem, nikoliv za to, na kolikátém místě vyjede ten který pilot po svém pitstopu. Pokud by Kimi vyjel po pitu za Hamem a celkově vyhrál, tak s tím nikdo nebude mít nejmenší problém. A i ti, kteří mu nefandí uznají Kimiho strategii za výbornou. Bohužel to je v posledních letech tak, že díky strategii, končí hůře, než odstartoval.
A zrovna včera mohl klidně jezdit ještě déle a s Hamem si to rozdat na přibližně stejně starých pneu rozdílných tvrdostí. (V závěru by měl ty své tvrdší v lepší kondici.)

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama