DISKUZE K ČLÁNKU Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

Dramatická bitva, déšť a nehoda domácí hvězdy 15 kol před cílem, to byla kulisa na Hockenheimringu, kde se opět měnilo pořadí v průběžné klasifikaci. Mercedes mohl slavit double a Hamilton po včerejší frustraci zažíval zcela odlišné emoce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 205, poslední 31.07.2018 21:44 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Dnes to opravdu nedávám...
    Závod měl délku přibližně patnáct kol díky dešťovým přeháňkám.
    Sebastian na to doplatil a z domácí grand prix vypadl.
    Lewis po nešťastném včerejšku dnes slaví vítězství a je v čele šampionátu.
    Valtteri dostal jasný pokyn na svého týmového kolegu neútočit...
    Kimi podal spolehlivý výkon a s oběma mercedesy skončil na bedně.

    Ufff.. musím to nějak strávit. 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      86.49.13.XXX
      Docela mě naštvalo, jak Kimiho využili jako brzdu pro HAM. Stavit tak brzo...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Však také ano. Easy tvrdí, že první zajíždí k pitstopu lépe postavený pilot. 18
        Zajímavý názor, který mu dnešní GP Německa popřela. 03
        Easy je mladý fajn kluk, tak toho v F1 tolik nezažil a třebas mu dnešní závod trošíčku otevře obzory a zformujr jeho názory. 03
        hixaxone, mě to něštvalo taky. Bohužel Easy je člověk, který věří ve férové závodění, zvláště u Ferrari. Ale jinak je to fajn kluk. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          178.209.132.XXX
          Až na to, že Sebastian po výměně opravdu jezdil rychlejší časy než Kimi. Ano, mohli ho povolat do boxů dříve, ale snad mi nechceš tvrdit, že do boxů zajíždí vždy jako první ten vpředu, i kdyby to byl strategický nesmysl za daných podmínek? Nikdy jsem nepsal, že tomu tak je vždy, nýbrž obvykle je to výhodnější pro lépe umístěného jezdce. Výjimky potvrzují pravidlo. 03 Za normálních okolností, kdyby to počasí takto nebláznilo, strategie Ferrari dávala smysl pro oba jezdce. Kimi se na novějších žlutých gumách zařadil těsně před Lewise, kdyby se stal opak, Kimiho by to poškodilo, viz příklad Seba po jeho pitstopu, kdy se nemohl rozumně před Kimiho dostat a ničil si akorát nové pneumatiky. Ne všechno je tak rudobílé jak píšeš.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.31.62.XXX
          U Easyho jsem si toho názoru nevšiml, zato nějaký Odin na tomto blábolu má založenou pořád Malajsíí 2013. 13
          U Kimiho to bylo logické řešení postavení. Přezout ho později, dostal by se za Hamíka a ten by ho pak brzdil. A pak by se tu objevili někteří, kteří by z poslání do provozu udělali podraz na Kimiho.
          Hlavně že ti nevadí, že Hamíka nezbrdili vůbec. Když už máš pocit, že Vettelovi měl někdo krýt záda v té době kvůli Hamiltonovi 18s daleko za ním, když měl za sebou 2 jiné piloty. 20

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            46.135.77.XXX
            11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Tak předně, Kimi by s velkou pravděpodobností musel stavět ještě jednou. Čili by se posunul v té vaší smysluplné strategii ještě níže. A to, že nakonec skončil třetí, bylo jen díky počasí a nesmyslné chybě Vettela.
              Easy, vadí mi, že ve svých argumentech úmyslně (protože si nemyslím, že jsi tak hloupý), opomíjíš jednoznačné skutečnosti. Strategie Ferrari za normálních okolností dávala smysl pouze pro Vettela. Pro Kimouše v žádném případě. Skončil by se zastávkou navíc oproti čelu daleko v poli poražených. 02
              A že ti Mike17 přizvukuje, patří ke koloritu zdejších diskuzí.Ten se přidá ke každému kdo bude hájit Vettela. 02

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                178.209.132.XXX
                Chtělo by se mi napsat "koho steak jíš, toho píseň zpívej", ale to ve zdejší diskusi neočekávej 12 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                217.31.62.XXX
                Jak nebyla pro Kimiho???? Jezdil po pitu o 0,5-1s rychleji než Hamík. Musel by jezdit 28 kol pomalu!!!!!!! Tedy by ztratil 14-28s!!!!
                I se dvěma pitstopy by musel dojet před Hamiltonem.
                A co z Kimiho pitstopu měl Vettel???????? Povídej. Zase imaginární pocit, že mezi ním a pátým v pořadí někdo je??? Nic víc? 12
                Jo jo, opět Odinovská TR u Ferrari, kde tým udělá u Kimiho vždycky všechno spatně, ikdyž si to nikdo nemyslí a dělá se bez prospěchu pro druhého pitota. A příště zase nechají dojet Kimiho těsně před Vettelem a tobě to bude pořád dávat smysl. 01

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Icewoman

                  Icewoman

                  178.255.168.XXX
                  Mne tak mrzí, že s vámi nemůžu na steaky 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Holky to mají v životě těžší. Bohužel.
                    Tak si některé "požitky" musí odepřít. 05 Ale třeba to časem vyjde i tobě, pokud se toho my starší dožijeme. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  To by jsi mne teda zklamal.
                  Jen dál piš, jak tvé Ferrarácké srdce velí. Akorát bys mohl občas brát ohledy i na ty neprferované piloty Ferrari. Protože i oni dávají týmu maximum, ale vrací se jim bohužel minimum. Takový Mike17 to vnímal velmi intenzívně, když tam jezdil jeho neoblíbenec Alonso s Massou. Ale teď, když tam jezdí oblíbenec Vettel s Kimim je jeho vnímání zcela převrácené. 02 i nu "karakter" 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Co že???
                  Tvé srovnání koulhá na obě nohy.
                  Srovnávej srovnatelné. 02

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    46.135.19.XXX
                    A pročpak? 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    46.135.19.XXX
                    To jsem rád, že se chceš haštěřit i nadále. 03

                    Pokud jde o preference nějakého pilota v týmu, Kimiho mám rád, respektuji ho a vždy jsem rád, když se mu zadaří. Bohužel to většinou vše začíná v sobotní odpoledne a tam mu to většinou nevychází... Ale to už jsme probírali v minulých diskusích.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    217.31.62.XXX
                    Jaké srovnání???
                    -Kimi by byl zpomalován a ztratil by za Hamíkem čas. Nezpochybnitelný fakt.
                    -Vettel Kimiho pitstopem nezískal vůbec nic. Nezpochybnitelný fakt.
                    Není co řešit.
                    13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Dobře, budu argumentovat stejně hloupě a bez jediného důkazu, jakoty.
                      Předně Kimi by Hamíka na opotřebovanějších pneu lehce předjel. Nezpochybnitelný fakt.
                      Vettel Kimiho potstopem získal jistotu, že jej Hamík v následující části závodu nemůže ohrozit a to dokonce ani přes pitstop. Nezpochybnitelný fakt. 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        178.209.132.XXX
                        "Předně Kimi by Hamíka na opotřebovanějších pneu lehce předjel. Nezpochybnitelný fakt."

                        Dovolil jsem si právě toto zpochybnit. 13

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Ale já tvoje argumenty beru mnohem víc, než Mikeho17. Je mi jasné, že existují nějaké strategické "šablony". Tyto šablony jsou evidentně jasné i tobě. Problém nastává, když se podle šabon nejede a preferují se jiní piloti.To pak najednou výjimka potvrzuje pravidlo. Ale ne vždy, kdy by se nám to hodilo.
                      Kecy o Kimim si nech. Až začneš vnímat tlačítka navíc a preference jedinéhoi pilota, pak můžeš psát o Kimim.
                      Rozdíl mezi námi dvěma je ten, že já dokážu přiznat preferování Raikkonena u Ferrari, když získal svůj jediný titul. Ty nepřiznáš preferování Vettela u Ferrari po dobu celé jeho ferrarácké kariéry, byť nezískal nic. 02

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        178.209.132.XXX
                        Koukám, že páčka navíc u Sebova volantu ti nedá pokoj... Tak předně - kdyby ji Kimi potřeboval, má ji tam cobydup. Je běžné, že volanty pilotů jedné stáje se mírně liší dle jejich potřeb. Pokud se Sebovi hodí ovládat nějakou funkci vozu tímto způsobem, tak co ti na tom vadí? A k té preferenci Kimiho v 2007, neřekl bych, že by byl nějak na koni. Ten rok se mu dařilo lépe než Felipemu, o rok později se situace obrátila.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          217.31.62.XXX
                          Odin prostě nepochopil, že preference lepších pilotů tu nikdo nerozporuje. Jen si nevšiml, kdo je u Ferrari celou dobu lepší pilot. A preference se dělají, když k něčemu jsou. nedělají se jako v Německu v situaci, kdy to týmové jedničce vůbec k ničemu není. Nějak mu absence motivu vůbec nevadí, když se k tom zatím nevyjádřil. 12

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        217.31.62.XXX
                        -Koukám, že trpíš iluzí, že se letos předjíždí úplně lehoučce. Proč je tedy tak málo předjíždění, když to jde samo? Zas o tolik Kimi rychlejší nebyl a Hamík nedává pozice zadarmo. Tedy lehce zpochybnitelný fakt. I kdyby ho předjel, stálo by ho to několik vteřin, dost opotřebení gum a minimálně místo o Maxe.
                        -Mezi Vettelem a Hamíkem Kimi byl před i po výměně!!!!!! Tedy se v tomto nezměnilo vůbec nic.
                        12 12 12 12 12
                        Když už pomineme ten malinkatý detailík, že mezi nimi byli ještě další 2 piloti, kteří Vettela museli zajímat mnohem víc (byli k němu podstatně blíž) a u jednoho z nich pitstopem ta pojistka zmizela. 12 12 12
                        Tedy k Hamíkovy změna naprosto žádná a k Maxovi si Vettel pohoršil. No to je důvod jako řemen. Něco jako "no nekup to". 12 12 12
                        Prostě jako vždy. Kimiho přezuli brzy = prasárna. Kdyby ho přezuli později a poslali ho za Hamíka, byla by to prasárna (poslání so provozu je přece jednoznačný důvod označit to za prasárnu, ikdyby byl Hamík o kolo zpět. To jsme si v Monaku ověřili). Jako vždy nemůže Ferrari udělat nic, aby to prasárna nebyla.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Ne, to ty sis nevšiml, že preferování jednoho pilota na úkor druhého je TR.
                          V případě Alonsa a Massy ti to příšerně vadilo (např. rozjíždění Alonsa Massou, nebo "Fernando je rychlejší...") a považoval jsi to za TR, ale v případě Vettela a Kimiho to vnímat odmítáš a jsou to pro tebe logické kroky pro blaho Ferrari (nikoliv pro blaho Vettela).
                          Nevyjadřuji se ke všem těm blábolům, které tu píšeš, jen proto, že nemám tolik času.
                          Až zas začneš vnímat TR u Ferrari stejně, jako jsi ji vnímal před přestupem Vettela k Ferrari, ubyde našich debat na tomto fóru o 90%. Protože u Ferrari se nic nezměnilo, to jen Mike přestoupil k tomuto týmu spolu s jeho miláčkem a tudíž pokrytecky změnil názor na dění v tomto týmu. 02

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Sám jsi napsal, že jezdil po pitstopu o 0,5-1 sec rychleji. To ti nepřipadá dostatečný rozdíl na předjetí třeba s DRS?
                          Ale ty se stále upínáš na Kimiho první pitstop. Já s tímto problém nemám, to ty mi stále tento moment podsouváš. Já jsem tuto situaci zmínil, jen proto, že rozbila tvoje a Easyho argumenty z loňského Monaka. Nic víc. Kimi byl jakási pojistka proti postupujícímu Hamiltonovi. To je celé. Tímto podle mne Ferrari Raikkonenovi nijak neublížilo a Sebovo vedení před jeho největším soupeřem pojistilo. Pro mne logický postup. TR přišla později.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Jo? Páčku navíc by Ferrari Kimimu, kdyby ji potřeboval, cobydup instalovalo? To jako myslíš vážně???
                          Tak věř, že Kimimu i mně by pro začátek stačilo, kdyby mu instalovali, nebo alespoň zprovoznili vodu k pití. 13 18
                          Jsi se svými argumenty k smíchu a Ferrari tě potápí ve tvých iluzích, čím dál víc. Přemýšlej o tom. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama