DISKUZE K ČLÁNKU Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

Dramatická bitva, déšť a nehoda domácí hvězdy 15 kol před cílem, to byla kulisa na Hockenheimringu, kde se opět měnilo pořadí v průběžné klasifikaci. Mercedes mohl slavit double a Hamilton po včerejší frustraci zažíval zcela odlišné emoce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 205, poslední 31.07.2018 21:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 22.07.2018 17:52
Tato férová slova pana Wolffa by se měla do… »
» Vandal (Hlasovali 4 lidé) 22.07.2018 17:19
Jako zavod docela dobry... ale takova divna… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 22.07.2018 17:32
Lewis je hold jinde. Je to terminátor. Sice dělá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.103.XXX
Jo? Páčku navíc by Ferrari Kimimu, kdyby ji potřeboval, cobydup instalovalo? To jako myslíš vážně???
Tak věř, že Kimimu i mně by pro začátek stačilo, kdyby mu instalovali, nebo alespoň zprovoznili vodu k pití. 13 18
Jsi se svými argumenty k smíchu a Ferrari tě potápí ve tvých iluzích, čím dál víc. Přemýšlej o tom. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jaképak překvapení. Ferrari nic pokrývat nemuselo. Pokud ano, mohlo k tomu s klidem použít druhého v pořadí Vettela a s vedoucím Kimim jet na "jistotu". Tak jak to předvedli letos v Německu.
Jo, připomeň mi to až budu argumentovat, že lépe postavený v kvaldě má právo na lepší umístění v cíli. Zatím tyto argumenty používáš ty, když neustále omíláš lepší Vettelovy kvalifikace, jako důvod pro lepší volbu strategie.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Bottas Hamíka nepředjel, protože to dostal zakázáno od týmu. (Pro někoho logický postup, minimálně stejně logický, jako když Ferrari vymění své piloty a odůvodňují to jinou strategií). Mně TR vadí u každého, ale holt se s tímto faktem, že se děje stále, musím nějak smiřovat.
A zase se na tvé otázky mohu vrátit do loňského Monaka. A odpovědět ti, že nikomu z těchto tebou uváděných dvojic, (kdy jeden byl rychlejší a přesto nepředjel toho pomalejšího), nebylo umožněno férově spolu bojovat tím, že toho pomalejšího tým stáhne a umožní tomu rychlejšímu předjet přes boxy. Ale proč by to také dělali, když byli z jiných týmů? A to je právě ten rozdíl, že když jsou oba piloti z jednoho týmu, tak ten zasáhne a týmovou režií a umožní předjetí. Ale v normálním režimu se to nestává.
Dohoda v Monaku? To byla reakce na Easyho argumenty, že ten kdo zvládne lépe kvaldu má výhodu a vítězí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Sám jsi napsal, že jezdil po pitstopu o 0,5-1 sec rychleji. To ti nepřipadá dostatečný rozdíl na předjetí třeba s DRS?
Ale ty se stále upínáš na Kimiho první pitstop. Já s tímto problém nemám, to ty mi stále tento moment podsouváš. Já jsem tuto situaci zmínil, jen proto, že rozbila tvoje a Easyho argumenty z loňského Monaka. Nic víc. Kimi byl jakási pojistka proti postupujícímu Hamiltonovi. To je celé. Tímto podle mne Ferrari Raikkonenovi nijak neublížilo a Sebovo vedení před jeho největším soupeřem pojistilo. Pro mne logický postup. TR přišla později.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Čili to, že Vettel brečel do rádia, jak bývá jeho zvykem, když se nemůže předjet ani svého kolegu, je pro tebe jasný důkaz, že by předjetí nezvládl nikdo???
Tak to potom není o čem diskutovat. Vy dva přesně víte kdo co mohl či nemohl, tak se ptám, proč se to vlastně jezdí, když by stačilo zeptat se teba a Mika17, jak skončí každý závod a vaše věštírna s.r.o. bravurně zodpoví každé pořadí i mistra světa. 11 11 11
Tak doufám, že jste díky svým schopnostem alespoň vydělali spoustu peněz na sázkových kancelářích.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Hamík jezdil rychleji než Kimi, tak proč argumentuješ Lewisovou pomalostí?
V Monaku vyhrál Kimi Q a vedl. Měl vyhrát.
V Německu Seb vyhrál Q a vedl. Měl vyhrát. To jsou mé konzistentní názory. To ty tu pořád meleš své nesmysly o férovosti souboje v Monaku, kdy Ferrari podrazilo svého vedoucího pilota. V Německu jsem jen podotkl s ohledem na loňské Monako, že ti (vám) tato Ferrarácká strategie rozbourala vaše argumenty z Monaka. Prostě i loni v Monaku mohli použít druhého pilota k pokrývání dění za vedoucím pilotem.Fungovalo by to úplně stejně. 13
A nebo mohli právě v Německu prvním Vettelem pokrývat Hamiltona, tak jako to udělali v Monaku. Snad ti už konečně dojde, jakou pitomost jsi loni hájil jen proto, že z toho těžili tvůj miláček. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale Miku dokážeš připustit, že Kimi mohl být ještě rychlejší, kdyby nemusel předjíždět dva piloty o kolo zpět? Dokážeš uznat, že i předjetí pilota o kolo zpět, který tě v Monaku pouští, tě obere o nějaký čas? A nechyběl ten nějaký čas náhodou Kimimu ve chvíli, kdy se Seb vracel ze svého pitstopu?
A nevracel se náhodou Vettel před Kimim, tak že už nepotřeboval zajet hned po výjezdu nejrychlejší kolo, ale spíše si potřeboval pohlídat dobré zahřátí gum pro zbytek závodu? Čili něco, co dělal Kimi a co jsi u něho kritizoval v době kdy vedl. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ne, to ty sis nevšiml, že preferování jednoho pilota na úkor druhého je TR.
V případě Alonsa a Massy ti to příšerně vadilo (např. rozjíždění Alonsa Massou, nebo "Fernando je rychlejší...") a považoval jsi to za TR, ale v případě Vettela a Kimiho to vnímat odmítáš a jsou to pro tebe logické kroky pro blaho Ferrari (nikoliv pro blaho Vettela).
Nevyjadřuji se ke všem těm blábolům, které tu píšeš, jen proto, že nemám tolik času.
Až zas začneš vnímat TR u Ferrari stejně, jako jsi ji vnímal před přestupem Vettela k Ferrari, ubyde našich debat na tomto fóru o 90%. Protože u Ferrari se nic nezměnilo, to jen Mike přestoupil k tomuto týmu spolu s jeho miláčkem a tudíž pokrytecky změnil názor na dění v tomto týmu. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
-Koukám, že trpíš iluzí, že se letos předjíždí úplně lehoučce. Proč je tedy tak málo předjíždění, když to jde samo? Zas o tolik Kimi rychlejší nebyl a Hamík nedává pozice zadarmo. Tedy lehce zpochybnitelný fakt. I kdyby ho předjel, stálo by ho to několik vteřin, dost opotřebení gum a minimálně místo o Maxe.
-Mezi Vettelem a Hamíkem Kimi byl před i po výměně!!!!!! Tedy se v tomto nezměnilo vůbec nic.
12 12 12 12 12
Když už pomineme ten malinkatý detailík, že mezi nimi byli ještě další 2 piloti, kteří Vettela museli zajímat mnohem víc (byli k němu podstatně blíž) a u jednoho z nich pitstopem ta pojistka zmizela. 12 12 12
Tedy k Hamíkovy změna naprosto žádná a k Maxovi si Vettel pohoršil. No to je důvod jako řemen. Něco jako "no nekup to". 12 12 12
Prostě jako vždy. Kimiho přezuli brzy = prasárna. Kdyby ho přezuli později a poslali ho za Hamíka, byla by to prasárna (poslání so provozu je přece jednoznačný důvod označit to za prasárnu, ikdyby byl Hamík o kolo zpět. To jsme si v Monaku ověřili). Jako vždy nemůže Ferrari udělat nic, aby to prasárna nebyla.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Odin prostě nepochopil, že preference lepších pilotů tu nikdo nerozporuje. Jen si nevšiml, kdo je u Ferrari celou dobu lepší pilot. A preference se dělají, když k něčemu jsou. nedělají se jako v Německu v situaci, kdy to týmové jedničce vůbec k ničemu není. Nějak mu absence motivu vůbec nevadí, když se k tom zatím nevyjádřil. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Nemám záznam. Pustil jsem si livetiming. Kimiho výjezdovové kolo bylo rychlejší, než výjezdové kolo Vettela o 5 kol později. Tak kde se zdržel?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
Proč by musel být o víc jak sekundu rychlejší? Měl o 14 kol novější gumy a jezdil by na nich celých 28 kol (do Hamíkovy výměny v 42-tém kole). Minimálně na začátku ujížděl Hamíkovi zdatně. Na najetí na výměnu, která v Německu trvala nějakých 17-18s nepotřeboval přece víc jak 1s na kolo. Podle mne stačilo 0,5s na kolo.
Kdyby ho pověsili za Hamíka, jistě by ztratil pozici minimálně na Maxe. A předjetí? Výrazně pomalejší bylo 0,5-1s jak jsem psal. Je to dost velký rozdíl na předjíždění? Viděl jsem spoustu dovjic, kde se vozili za někým desítky kol. Kde bereš jistotu, že by to Kimi dal? Jo, teoreticky možné bylo. Ale snadné jistě ne a rozhodně by ho to také nějaký čas a zničené gumy stálo. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Koukám, že páčka navíc u Sebova volantu ti nedá pokoj... Tak předně - kdyby ji Kimi potřeboval, má ji tam cobydup. Je běžné, že volanty pilotů jedné stáje se mírně liší dle jejich potřeb. Pokud se Sebovi hodí ovládat nějakou funkci vozu tímto způsobem, tak co ti na tom vadí? A k té preferenci Kimiho v 2007, neřekl bych, že by byl nějak na koni. Ten rok se mu dařilo lépe než Felipemu, o rok později se situace obrátila.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale já tvoje argumenty beru mnohem víc, než Mikeho17. Je mi jasné, že existují nějaké strategické "šablony". Tyto šablony jsou evidentně jasné i tobě. Problém nastává, když se podle šabon nejede a preferují se jiní piloti.To pak najednou výjimka potvrzuje pravidlo. Ale ne vždy, kdy by se nám to hodilo.
Kecy o Kimim si nech. Až začneš vnímat tlačítka navíc a preference jedinéhoi pilota, pak můžeš psát o Kimim.
Rozdíl mezi námi dvěma je ten, že já dokážu přiznat preferování Raikkonena u Ferrari, když získal svůj jediný titul. Ty nepřiznáš preferování Vettela u Ferrari po dobu celé jeho ferrarácké kariéry, byť nezískal nic. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
No, až budu mít čas, tak se to ještě zíznu, ale Kimiho by museli přezout zároveň s Hamiltonem a pak by byl těsně před ním - stejné pneu, žádný náskok. To není jízda na jistotu. Ale máš u mne malé bezvýznamné plus za to vnášení světla 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
"Předně Kimi by Hamíka na opotřebovanějších pneu lehce předjel. Nezpochybnitelný fakt."

Dovolil jsem si právě toto zpochybnit. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Jak fantasticky by se přes Lewise dostal bylo vidět na tom, jak se Seb trápil za Kimim. A Kimi za Valtterim. Vycházím ze situací, které v závodě nastaly a k tomu si cucám ty Tebou zmiňované nesmysly z oficiálních zdrojů FIA. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Dobře, budu argumentovat stejně hloupě a bez jediného důkazu, jakoty.
Předně Kimi by Hamíka na opotřebovanějších pneu lehce předjel. Nezpochybnitelný fakt.
Vettel Kimiho potstopem získal jistotu, že jej Hamík v následující části závodu nemůže ohrozit a to dokonce ani přes pitstop. Nezpochybnitelný fakt. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jak zpomalil??? Kde bereš tu jistotu, že by ho Kimi nepředjel? Kde bereš tu jistotu, že by Mergl nepřistoupil také k reakci na Ferrarácký pitstop? A co já vím, jaké okolnosti ještě mohly nastat? Já, na rozdíl od vás dvou, nemám věšteckou kancelář a nedovedu s jistotou určovat, jak se okolnosti mohly vyvíjet. To jen vy dva moulové tvrdíte nesmysly, které si cucáte z palce levé nohy a ještě přesvědčujete ostatní, aby tomu věřili. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama