DISKUZE K ČLÁNKU Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

Dramatická bitva, déšť a nehoda domácí hvězdy 15 kol před cílem, to byla kulisa na Hockenheimringu, kde se opět měnilo pořadí v průběžné klasifikaci. Mercedes mohl slavit double a Hamilton po včerejší frustraci zažíval zcela odlišné emoce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel v Německu havaroval, Hamiltonovi pomohla týmová režie k vítězství + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 205, poslední 31.07.2018 21:44 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • dejwid

    dejwid

    89.103.167.XXX
    Jsem zvědavý jestli Lewise potrestají, za to co udělal před boxy by měl dostat trest min + 10 sekund. No uvidíme jestli budou komisaři spravedlivý. A to nemluvě o TR. to je hnus

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Iscarian

      Iscarian

      89.177.215.XXX
      TR užilo i Ferrari ne? Co se týče případného trestu pro LH, počkejme s čím nás ohromí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dejwid

        dejwid

        89.103.167.XXX
        V případě Ferrari šlo o rozdílné strategie, tedy do doby než začalo pršet. Tohle se dalo pochopit. To co udělal Mercedes bylo šméčko na fanoušky. Ochudily nás o souboj.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Rozdílné strategie v čem? Jako že Seb jede na titul a Kimi má jen pomoci Sebovi a týmu, ale o jeho výsledky nejde?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          193.86.205.XXX
          já souboj viděl. po restartu to Valteri dost dobře zkusil, neuspěl a pak už přišel příkaz týmu. obzvlášť na trati, kde je suchá pouze ideální stopa jednoznačně rozhodnutí z rozumu. navíc v situaci, kdy Seb už byl ve sprše si snad nikdo nemyslí, že je nechají se vzájemně sundat...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Nešlo o žádné rozdílné strategie. Šlo o to zpomait Hamiltona a ochránit Vettelovo vedení. Obětovali Kimiho, jako už mnohokrát. Až tohle budeš schopen vnímat, tak příjď diskutovat.
          S tvým názorem na Mercedes celkem souhlasím. Též to vnímám jako TR. Ale této TR předcházela TR v podání Ferrari. A připojuji se k názoru toma11. Mergl udělal rozumné rozhodnutí. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            178.209.132.XXX
            No vida! Odin nám veřejně schvaluje užití TR, když je to tzv. rozumné. Hmm, takže chránit Lewisovo vedení je najednou ok, v případě Seba se ti to ani trochu nezamlouvá. Docela nekonzistentní hodnocení z Tvé strany, nemyslíš? 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            217.31.62.XXX
            Šlo o to zpomalit Hamíka, ale nějak ho zapomněli zpomalit co? Ty si najdeš TR všude. 20

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              TR neschvaluji ani v případě Mercedesů, ani v případě Ferrari. Ale pokud jeden tým, v tomto případě Ferrari s TR začne, dokážu pochopit, že jim to druhý tým (Mercedes) vrátí. Tak že nad nekonzistentností názorů by se měl zamyslet někdo jiný. Ten, kdo neustále nechce vidět, ani přiznat, TR ve prospěch Vettela. Já tu od začátku píšu o TR Ferrari i Mercedesu.Tak kde vidíš nekonzistentnost???

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Dobře, tak jsem to nenapsal zrovna nejlépe. Šlo o to pokrýt, oddělit Hamíka od vedoucího Vettela. Protože kdyby Kimi nestavěl, tak Ham v klidu dojede Maxe a možná i předjede, přezuje na ultra a čelo závodu (Seb) s ním bude mít veliký problém.
              Zajímavé je, že k pokrytí nepoužili vedoucího Vettela (který s ním bojuje o titul), ale až třetího v závodě i šampionátu, Kimiho. Loni v Monaku ti logika dávala smysl právě v tomto scénáři. Situace téměř shodná, až na to, že Kimi měl letos ještě horší postavení, než loni Seb.A ejhle, najednou Ferrari brání vedoucího pilota a k pokrytí použijí toho hůře postaveného. Loni by i Vettel udělal stejnou službu, jako Kimi. Ale skončil by také za Raikkonenem. Letos to bylo to samé. Hrozilo prohození pozic a riziko, že ten dříve stavící pilot bude nucen stavět ještě jednou.
              Pro mne včera tento moment byl TR, avšak docela logickou. Neoddiskutovatelná a nepochopitelná TR v podání Ferrari (z pohledu kolegy dejwida), přišla až později. Když Kimi musel pustit Seba. Také nás ochudili o souboj.
              Měli bychom si vyjasnit, co chceme vidět. Zda souboje na trati, či souboje stratégů. Já jsem za souboje na trati. Proto mne na rozdíl od dejwida nezajímá nějaká "jiná stratégie". Buď souboje vždy, nebo TR a ohledy na leccos.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                217.31.62.XXX
                Proboha co to pořád blábolíš o pokrývání. Hamilton měl v tu dobu ztrátu o jeden pitstop navíc!!!!!!! Proč ho měli pokrývat? To je jako by v Monaku řešili, jestli nepokrýt Alonsa. 12
                A co z toho proboha měl Vettel, že Kimi vyjel 2s před Hamiltonem a pak mu ujížděl??? Vždyť ti to nedává zase vůbec smysl. 12 12 12
                Vettel měl v tu dobu dvě starosti. Bottase a udržet se na trati. 12

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                217.31.62.XXX
                Nekonzistenci vidím třeba v tom, že v Monaku tvůj hlavní argument byl, že Kimiho poslali do provozu, který spočíval ve dvou jezdích o kolo zpět, kteří ho evidentně moc času nestáli (dle jeho časů) a včera bys ho poslal za Hamíka, jezdícího evidentně o hodně pomaleji a který by se určitě snadno předjet nenechal. A ještě bys to považoval za výhodu pro Kimiho.
                A další velkou vidím v tom, že celé Monako posuzuješ podle toho, že Kimi vyhrál kvaldu, půlku závodu vedl, tak se měl tým podle tebe postarat týmovou režií, aby nemohlo dojít k předjetí. A teď? Seb vyhrál kvaldu, většinu závodu vedl a zase se ti strategie nelíbí???
                V čem jsi opravdu konzistentní, je tvá nenávist k Vettelovi. Tam to musím uznat, máš názor stejný. 03

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Easy

                  Easy

                  46.135.11.XXX
                  18

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Icewoman

                  Icewoman

                  178.255.168.XXX
                  Tak tři vteřiny na Vettela za okolisty podle tebe není moc času? Button ho pustil až před tunelem a za Sauberem jel ještě před Rascasse, pokud byl v záběru kamery. Opravdu bleskové puštění před sebe...jestli tohle není vyslání do provozu - a v Monaku zvlášť, tak už fakt nevím...

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Miku koukal jsi na to vůbec???
                  Když zajel Kimi k prvnímu pitstopu, tak Hamík neměl žádný pitstop. Čili, byli na tom stejně a Kimi stavět nemusel. Byl PŘED Hamiltonem a Miku div se i před Maxem. Tak co tu řešíš???
                  Chápu, že jsi vsteklej, že to tvůj miláček podělal. Ale to se zlob na Vettela a ne na mě a Icewomen. 02

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    46.135.19.XXX
                    Počkej Odine, teď se musím Mika zastat. To, že Ham měl nula zastávek před Kimiho boxy není podstatné. Důležitým faktem je, že Kimi zamířil k mechanikům ve 14. kole, Lewis až ve 42. kole. Kdyby Kimi jezdil o pár kol déle, po pitstopu by se s jistotou zařadil za Hama a ten by ho pěkně brzdil až do vlastních boxů. A že by ho zpomalil bylo vidět jasně na livetimingu.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    217.31.62.XXX
                    Můžeš mi ukázat v kterém kole zajel Vettel o 3s rychleji než Kimi?
                    A v kterém kole ho zbrzdili?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    217.31.62.XXX
                    odin
                    odin 20:26 23.07.2018 77.240.103.XXX
                    Tak předně, Kimi by s velkou pravděpodobností musel stavět ještě jednou.
                    Tak musel nebo nemusel? Vždyť ty neudržíš jednotný názor ani v jednom vlákně.
                    Kdyby ho povolali později, byl by ZA HAMÍKEM. POMALEJŠÍM HAMÍKEM. A ztrácel by každé kolo 0,5-1s. Kolik na něj ztrácel, Max? On by za nim jezdil do 42 kola, tak si spočej kde by byl Max. O Bottasovi s Vettelem se už ani bavit nemusíme.
                    Nemám důvod se zlobit na Vettela. On blbosti neplácá. Dělá chyby, ale aspoň mluví rozumně. Na rozdíl od lidí, kterým musím vysvětlovat, že když někdo druhému ujíží, tak je asi rychlejší. 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Icewoman

                      Icewoman

                      178.255.168.XXX
                      Nemůžu, pusť si záznam.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Jak zpomalil??? Kde bereš tu jistotu, že by ho Kimi nepředjel? Kde bereš tu jistotu, že by Mergl nepřistoupil také k reakci na Ferrarácký pitstop? A co já vím, jaké okolnosti ještě mohly nastat? Já, na rozdíl od vás dvou, nemám věšteckou kancelář a nedovedu s jistotou určovat, jak se okolnosti mohly vyvíjet. To jen vy dva moulové tvrdíte nesmysly, které si cucáte z palce levé nohy a ještě přesvědčujete ostatní, aby tomu věřili. 02

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        178.209.132.XXX
                        Jak fantasticky by se přes Lewise dostal bylo vidět na tom, jak se Seb trápil za Kimim. A Kimi za Valtterim. Vycházím ze situací, které v závodě nastaly a k tomu si cucám ty Tebou zmiňované nesmysly z oficiálních zdrojů FIA. 13

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        217.31.62.XXX
                        Nemám záznam. Pustil jsem si livetiming. Kimiho výjezdovové kolo bylo rychlejší, než výjezdové kolo Vettela o 5 kol později. Tak kde se zdržel?

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Ale Miku dokážeš připustit, že Kimi mohl být ještě rychlejší, kdyby nemusel předjíždět dva piloty o kolo zpět? Dokážeš uznat, že i předjetí pilota o kolo zpět, který tě v Monaku pouští, tě obere o nějaký čas? A nechyběl ten nějaký čas náhodou Kimimu ve chvíli, kdy se Seb vracel ze svého pitstopu?
                          A nevracel se náhodou Vettel před Kimim, tak že už nepotřeboval zajet hned po výjezdu nejrychlejší kolo, ale spíše si potřeboval pohlídat dobré zahřátí gum pro zbytek závodu? Čili něco, co dělal Kimi a co jsi u něho kritizoval v době kdy vedl. 02

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Hamík jezdil rychleji než Kimi, tak proč argumentuješ Lewisovou pomalostí?
                  V Monaku vyhrál Kimi Q a vedl. Měl vyhrát.
                  V Německu Seb vyhrál Q a vedl. Měl vyhrát. To jsou mé konzistentní názory. To ty tu pořád meleš své nesmysly o férovosti souboje v Monaku, kdy Ferrari podrazilo svého vedoucího pilota. V Německu jsem jen podotkl s ohledem na loňské Monako, že ti (vám) tato Ferrarácká strategie rozbourala vaše argumenty z Monaka. Prostě i loni v Monaku mohli použít druhého pilota k pokrývání dění za vedoucím pilotem.Fungovalo by to úplně stejně. 13
                  A nebo mohli právě v Německu prvním Vettelem pokrývat Hamiltona, tak jako to udělali v Monaku. Snad ti už konečně dojde, jakou pitomost jsi loni hájil jen proto, že z toho těžili tvůj miláček. 02

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Čili to, že Vettel brečel do rádia, jak bývá jeho zvykem, když se nemůže předjet ani svého kolegu, je pro tebe jasný důkaz, že by předjetí nezvládl nikdo???
                    Tak to potom není o čem diskutovat. Vy dva přesně víte kdo co mohl či nemohl, tak se ptám, proč se to vlastně jezdí, když by stačilo zeptat se teba a Mika17, jak skončí každý závod a vaše věštírna s.r.o. bravurně zodpoví každé pořadí i mistra světa. 11 11 11
                    Tak doufám, že jste díky svým schopnostem alespoň vydělali spoustu peněz na sázkových kancelářích.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama