DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Jak se bude chovat Red Bull v závodním režimu? To byla hlavní otázka 65. ročníku Grand Prix Monaka, která navzdory velmi zajímavým možnostem nakonec de facto nepřinesla žádné velké překvapení. Ovšem napětí bylo více než dost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo potvrdil skvělou formu Red Bullu, konečně vyhrál v Monaku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
19:26 13.06.2018 77.240.103.XXXNepovídej. Respektive, povídej a přeháněj.
Tak podle tebe by Ricci undercutnul Kimiho, který byl ještě o 2 sec. dále než Vettel. Tak proč neundercutnul Vettela???
Ty pořád žiješ v tom, že Kimi jel maximum. Ale to není pravda. Kimi jel údržbu, šetřil pneu, palivo i motor a kontroloval závod. Mohl si to z první pozice dovolit. O prvenství ho mohli připravit pouze stratégové Ferrari. Což také udělali.
Opět dám příklad z letoška. Proč Vettel neundercutnul Ricciho, když to je tak jednoduché, jak tu píšeš, v případě undercutu Ricciho na Kimiho loni???
O jaké pozici vracenou Vettelem Kimimu mluvíš??? Já nikde nic takového nepsal. Napsal jsem jenom, že Maxův a Bottasův pitstop mohl v klidu pokrýt Vettel a Ferrari po té mohlo Kimimu nahlásit, aby jel na limitu a odrovnal si pneu, protože pojede též k výměně gum. (Identická situace, jen v opačném pořadí), která by vedla k udržení druhého místa Seba a k ještě většímu náskoku Kimiho. (Proč v Malajsii 2013 hlásili Webberovi, aby zrychlil? A Miku div se, on opravdu zrychlil... Protože jel v úsporném režimu-jako Kimi loni v Monaku).
Kdyby tým nerozhodoval o osudech obou svých pilotů, ale používal osvědčené a standardní strategie, tak je zařadí do vláčku a k žádnému unfair souboji na dálku nedojde. Tak jako nedošlo k žádným soubojům v minulosti, mezi soupeřícími piloty a ani letos mezi Vettelem a Ricciardem. Prostě, žádný tým nedá šanci zvýhodnit jednoho na úkor druhého. Kdyby Kimi věděl, že pojede do boxů a mohl jet na limitu a odrovnat si gumy, tak ho Seb nikdy neovercutne ani neundercutne. Jednoduše by musel i Seb jet limit, aby neztratil příliš a pak by si též odrovnal gumy (ještě dříve, protože by jel za Kimim). Nebo by jel pomalu a ztratil kontakt. Pak by se vrátil kdoví kde? Kimi by se vrátil v dostatečné ztrátě na Ricciho i Seba třetí. Prakticky na volnou trať. A mohl by jezdit na těch tvých rychlejších gumách rychlejší časy.Po zastávkách Seba a Ricciho by vedení bez problémů uhájil.
Problém byl v tom, že Kimi jel údržbu a najednou ho povolali k pitstopu, bez možnosti vyjet si potřebný náskok. A údržbu jet v dnešních závodech F1 musí každý v nějaké fázi závodu.
Ano, Kimi mohl měnit klidně v předposledním kole, pokud by šetřil své gumy tak dlouho i Seb. I on by musel pak v posledním kole měnit. Co je na této logice špatně? Pokud by Vettel zajel k pitstopu dříve, stačilo ho pokrýt. Opět nic světoborného. Mám spoustu strategií, které dokáží Raikkonena udržet na čele v Monaku a nedopustit jakési "závodění na dálku".Jsem naprosto přesvědčen, že kdyby Ferrari chtělo, tak Kimiho na prvním místě udrží. Stejně tak, že když budou chtít, tak ho pošlou i mimo stupně vítězů. A to jen načasováním zastávky v boxech. V Monaku to tak chodí, protože se tam nepředjíždí.-
Mike17
20:56 13.06.2018 185.149.130.XXX-protože LONI jezdil na volném vzduchu Vettel rychleji než Ricci, na ROZDÍL OD KIMIHO. Časy ti kopírovat znovu nebudu. Že nemůžeš podseknout někoho, když jsi pomalejší než on a ztrácíš přes 5s by pochopilo i malé dítě. Pokud ovšem jezdíš o 1s rychleji, pak za několik kol tu možnost dostaneš.
-protože LETOS byl Vettel POMALEJŠÍ než Ricci. Opět můžeš těžko podeknout někoho, od koho jsi 4s daleko a ztrácíš víc a víc. Proto to zkusilo Ferrari už v 17 kole, než by měl Vettel odstup ještě větší.
-odkdy má pokrývat podseknutí druhý v pořadí? Když mluvíš o Malajsii, tvůj hlavní a v podstatě jediný "důkaz" TR bylo, že do boxů zajel první Vettel z druhého místa. A najednou tu vyčítáš Ferrari, že nepovolalo dřív druhého Vettela. Trochu konzistence by to chtělo. Jo kdyby Vettel podseknul Kimiho, to by bylo řevu, jak si to Ferrari dovolilo povolat jako prvního Vettela. A on by ho podseknul, to je téměř jisté.
-a na tvé logice s pitem na konci je špatně to, že kdyby šetřil Kimi ty gumy ještě víc jak 5 kol, měl by Ricciho na křídle. Jak jsem ti doložil na časech, po pitstopu Maxe a Valteriho jezdil Ricci o víc jak 1s rychleji než Kimi. Takže kolik to ztrácel? 6-7s? Takže 5-6 kol? Rychlý pit a vyhrál by RB. Naprosto geniální strategie. To by byl mistrovský kousek, kterým by se zapsal do dějin, jako nejstupidnější strategie v historii. Překonalo by tu předloňskou, kdy o jisté vítězství přišel RB. Gratuluji, vymyslel jsi to úžasně. Naprosto logické, po ničem jiném Ferrari netoužilo, než místo doublu dojet na 2 a 3. místě.-
odin
10:40 16.06.2018 77.240.103.XXXPrvní větu jsi nejspíše popletl. Ale budiž. Zajímavé je, že v začátku diskuze jsi tu tvrdil, že 4. sec lze za jedno kolo smáznout a teď najednou 5.sec nesmažeš ani během několika? kol???
Vettel letos neztrácel víc a víc, možná poslední čtyři kola závodu.
Ale vždyť to není pravda, že by Ricci loni dojel a předjel Kimiho. Když šetříš pneu, jezdíš pomaleji, ale zároveň můžeš jet rychleji. Viz Malajsie. Proč najednou RBR hlásil Webberovi, že má zrychlit a on také zrychlil? Stačilo jen Kimiho upozornit aby na to trošíčku více šlápl a žádný Ricci, Valteri ani Max a Miku div se ani Vettel, by se k němu neměli nárok přiblížit. Plácáš blbosti a vymýšlíš nesmysly, aby ti to zapadalo do tvých výmyslů.-
Mike17
10:36 22.06.2018 185.149.130.XXXCo jsem popletl? Loni byl Vettel rychlejší jak Kimi i Ricci. Ano, za jedno kolo se dá i smáznout 4s. POKUD JSI RYCHLEJŠÍ!!!!! POKUD JSI POMALEJŠÍ, NESTAČÍ TI ANI 100 KOL!!!!
Posledních asi 5 kol před výměnou zajížděl Ricci LETOS výrazně rychlejší kola, než Vettel. Prostě Vettel nestíhal. Pak prostě nemůžeš nikoho podseknout. To by pochopilo i malý dítě. Krásně si pohlídal co měl. Udělat to samé Kimi loni, neměli by jsme co řešit. Stejně jako Ricci měl i on představu, kdy zhruba se bude měnit. Zvlášť, když začali měnit gumy ti za ním.
Jestli mohl Kimi jezdit rychleji (a nesvědčí tomu vůbec nic), pak je to jeho chyba. Je dost starý na to, aby věděl, že pojede měnit gumy, když je ti za ním mění.
Jestli byl rychlejší jak Ricci, stačilo jedno jediné zajet Ricciho rychlostí a měl vítězství. Bez ohledu na Vettela nebo týmovou režii. Tečka.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
21:47 28.05.2018 89.24.50.XXXTo Jon - Ano třeba v Číně jel 4 násobný mistr světa opravdu slušně s druhým nejlepším autem ve startovním poli, ještě k Omanku, pokud se oháníš lvie timingem, podivej se na to znova, já tenn závod viděl a sledovla live timing proto jsem to tu psal, Alonso před poruchou byl za Oconem 1,3s a to jak před tak po boxech a ano Alonso by v klidu udžel 7 místo, protože měl lepší výkonnost než Renault a STR-H, to že jsi zaujatý vůči McLarenu je jedna věc, druhá věc je, že každý závod stahují tu ztrátu, sice maličko, ale ztahují orpoti STR-H ten pokrok tam je, že STR jednou za 3-4 závody něco náhodou zajede, na tom se nedá vůbec nic stavět, jeidný co spadlo do klía je bodový příděl STR a vítězství Hama v Baku, kde byl naprosto katastrofální orpti Bottasovi-
Mike17
12:08 29.05.2018 185.149.130.XXXNo já si schválně pustil jeho posledních 10 kol a nejblíž jsem ho viděl 1,8s a to jen na malinkatou chvíli. Po většinu doby jezdil víc jak 2,5s za Oconem a řídilo se to podle toho, jak to brzdil Hulk. Po jeho pitu udělal Ocon pá pá. A zmizel dalěko před ním. Gasly v té době jezdil časy o vteřinu jinde.
Ten pokrok je tam je hlavně v počtu odstoupených soupěřů. Monako zajel Mclaren loni líp i s Hondou. Z to u STR si Gasly s Hartleym mohli loni o takových výsledcích a výkonnosti jen zdát. A to musela být divoká noc.-
Situs
12:47 29.05.2018 85.70.164.XXXAlonso jel po pitu za Oconem 1-3 sekundy prakticky celou dobu a než začal mít problémy s autem konkrétně ztrácel pod 2s. Takže na Monako klasika kdy má jezdec situaci zcela pod kontrolou. Hulk udělal PIT až po tom co Alonso začal mít problémy, takže Ocon nezmizel daleko před něj že by zrychlil když měl volnou trať, on bezprostředně potom Ocon zajížděl obdobné časy jako když se jelo za Hulkem (zrychlilo se až později), on se vzdálil proto neb Alonso před odstoupením kvůli začínajícím potížím výrazně zpomalil. No a že by si TR o takových výsledcích mohlo jen zdát, jako sorry, víš moc dobře že TR bylo minulý rok v Monaku nejlepším týmem ze zbytku světa jak v kvalifikaci, tak v závodě, a obsadili 6 místo jak v té kvalifikaci tak v tom závodě. Za zcela cílené překrucování faktů, v tvém případě musím napsat opětovné, ti dávám už mínus, takže ten jeden je ode mne.-
Mike17
14:08 29.05.2018 185.149.130.XXXAž mne budeš zase obviňovat z překrucování faktů, tak si prvně přečti co píšu.
"Z to u STR si Gasly s Hartleym mohli loni o takových výsledcích a výkonnosti jen zdát". Já nevím, kde jsi viděl Gaslyho a Hartleyho jezdit loni v Monaku, já nikde.
Ti dva jezdil v posledních 6-ti závodech a proto o nich mluvím.
CHápu, opět jsem uvedl FAKT, se kterým nemůžeš nic dělat a svědčí pro Hondu, takže se pouze pouštíš do mne.
A pokud jde o Alonsa, díval jsem se před chvílí na livetiming. Nejméně za jeho posledních 10kol bylo 1,7..s. na chvíli. A ano, tempo se řídilo Hulkem. O tom, kdy přesně začal mít problémy můžeme vést pouze spekulace.-
Situs
14:42 29.05.2018 85.70.164.XXXPřesně proto je to cíleně překroucený fakt, píšeš něco aby to vypadalo ale hodnota je nulová. Fakt je ten že TR bylo minulý rok v Monako velice silné, nejlepší ze zbytku světa. Takže nejen že s tvýma překroucenýma faktama můžu něco dělat, já dělám a uvádím je na pravou míru
A pokud jde o Alonsa, je to jednoduché, v poho se Ocona držel, a než začal mít problémy ztrácel 1,7s. O tom kdy měl problémy můžeš spekulovat opět cíleně jen ty, protože místo kde začal zajíždět o 2,5s na kolo pomaleji je velmi patrné
Snaž se překrucovat fakta více, zatím nejsi důstojný soupeř-
Mike17
16:41 29.05.2018 185.149.130.XXXHodnota je rozhodně více vypovídající, než to srovnávat s loňským Monakem, kdy jezdili za STR zkušení jezdci a ne 2 nováčci. To je jako bych srovnával loňské výsledky Alonsa s letošními Stofela. A to Stofel už rozhodně není nováček.
Ale klidně, jak je libo. Loni před STR jezdil kromě velké trojice ještě jeden vůz. Byl oranžový a nezvpomenu si na název. Letos kromě velké trojice ještě jeden růžový. Na nováčka dost paráda. Zatímco Mclaren? Loni před sebou jen velkou trojici, letos jeden růžový. Takže to samé a to nenahradil "Nejlepšího" žádný nováček.
Tu 1,7s ztrrácel jen v jednom kole na jednom úesku. Jinak jezdil zhruba 2,5s za Oconem. Že na něj neměl bylo jasně vidět v prvním stintu. Ve druhém oba brzdil Hulk. Není co řešit. FI na tom byla líp. A ty jasně patrné Alonsova kola byla trochu rozporuplná. protože ty časy se houpaly +-1,5s celkem dlouho.
Zatímco ty jsi soupeř velice důstojný. Hlavně se nezapomeň pochválit.-
Situs
17:27 29.05.2018 85.70.164.XXXAle Miku, to ty jsi porovnával letošní a loňské Monako, a akorát si se opět chytil do své vlastní pasti Já jen konstatoval na tvůj výrok o tom že TR si mohlo loni o takových výsledcích a výkonnosti jen zdát, že TR bylo loni dokonce nejlepší ze zbytku světa v kvalifikaci, a dojeli tak i v závodě, takže nechápu tvé lži o tom že loni tam měl McLaren před sebou jen velkou trojici.
No a opět se vracíš k Oconovi, je to jednoduché a už jsem to psal, více čti. Poslední kolo než začal mít problémy jel Alonso od Ocona mezi 1,7-2,2s, pro Monako klasický vláček. Pak jeho časy spadly dost nad 1:21, což je zhoršení o více než 2s na kolo, což nikdy předtím nebylo. Takže opravdu nevím co chceš na tom kdy začal mít Alonso spolehlivostní problémy spekulovat či rozporovat, pověz nám-
-
Situs
20:07 29.05.2018 85.70.164.XXXBla bla bla, bereš si to nějak osobně, zkus raději věcně.
1) Takže když se díváš na LT, uznáváš že se po PITech Alonso stále držel Ocona a začal ztrácet až když začal mít problém s autem? Nikoliv díky Hulkovi který uvolnil trať?
2)Dokážeš již identifikovat kolo kdy začal mít Alonso problémy když jsem ti napsal že tam skokově začal ztrácet přes 2s na kolo?
3)Trváš na tom že loni před TR jezdil ještě McLaren jak jsi psal? Nebo TR bylo nejlepší ze zbytku světa jak jsem psal já?
4)Trváš na tom že McLaren měl před sebou minulý rok v Monaku jen velkou trojici jak jsi psal? Nebo nebyl nejlepší ze zbytku světa jak jsem psal já?
... tak zkus věcně a s fakty, a nic nepřidávej, jen vždy strháváš debatu k něčemu jinému když jsi v úzkých-
Mike17
10:54 30.05.2018 185.149.130.XXXA) Omlouvám se redakci, nechal jsem se unést.
1. Ano. 2,1s se v podstatě dá uznat, že se ještě držel. Ikdyž je to tak na hraně, jestli to byl úmysl, nebo už nestíhal. V prvním stintu nestíhal zcela evidentně.
2. Ano. To kolo se asi identifikovat dá. Tedy neměl několik kol před odstoupení problém, byly to 2 kola.
3. Podle odkazu jezdil Vandoorn před Sainzem, než odstoupil. [odkaz na stránku]
4. Viz odkaz měl před sebou pouze Ferrari, RB a Mercedes. Tedy trvám.
Nejsem v úzkých. FI byla pořád rychlejší, STR za zadkem i bez problémů s převodovkou, loni byl Mclaren rychlejší proti konkurenci než letos a Gasly s Hartleym si mohli nechat o takových výsledcích jen zdát. -
-
-
-
Situs
13:49 30.05.2018 85.70.164.XXXTy se mě ptáš za co se omlouváš? Ty si prostě rád povídáš.
Konkrétně jsi uznal všechny mé 4 vytyčené body, za což jsem rád. No a konkrétně v bodě 3 a 4 jsi se omluvil za tvé lživé tvrzení že McLaren jezdil loňské Monako před TR a že McLaren měl před sebou jen TOP 3, paradoxně to bylo přesně obráceně, nejlepší ze zbytku světa bylo TR jak v kvalifikaci tak v závodě. Teď už to víš taky-
Mike17
14:02 30.05.2018 185.149.130.XXXNikde nevidím otazník, tak netuším, jak jsi přišel na to, že se tě ptám, za co se omlouvám.
Ale asi jsi omluvu pochopil správně. Tvé 4 body jsem uznal, na svých výrocích beru zpět jen to, že Mclaren byl hned za trojkou. Za zbytkem si pořád stojím.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek