DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: V hlavní roli čísla

Druhé z devatenácti zastavení formule 1 přineslo nikoli nervy drásající souboj, nýbrž připomenutí událostí starých a historicky statistických. Pochopitelně se v důsledku různých strategií a přítomnosti Safety caru na trati předjíždělo, ale v hlavní roli jinak vcelku klidného závodu byla značka Ferrari. I když mluvit v jejím případě o comebacku je hodně nadnesené.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: V hlavní roli čísla

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 07.04.2015 10:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 29 lidí) 04.04.2015 08:55
Evidentně nevíš oč v paddocích jde. RoBertino… »
» uzivatel001402 (Hlasovalo 18 lidí) 04.04.2015 12:36
Jiný názor Stejně jako loni vyhlížím se… »
» Tomur (Hlasovalo 17 lidí) 04.04.2015 07:43
Třeba mně se článek líbil 04 RoBertino díky,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Nuž Alonso ani banovať nemôže,... ...lebo bol zo Skudérie Ferrari vlastne vyhodený po tom, čo sa pohádal s Matiacim a macelatóre uázal silu svojej pozície v tomto tíme, že nejaký sráč s veľkou hlavou a krátkymi nohami je pre Ferrari postrádateľný a nebude tam vôbec chýbať. 01 A mal úplnú pravdu.

+ 18 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Přesně tak. V případě Petersona nejen, že vím co jsem dělal, ale ukápla i nějaká slza. Toho jsem "rozdejchával" asi nejhůře ze všech.
Myslím, že jsi to vystihl dosti přesně s těmi "skalními" fandy.
03

+ 6 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pavel A.

Pavel A.

85.70.8.XXX
"Vím přesně, kde jsem byl a co jsem dělal, když jsem se dozvěděl o smrti G.Villeneuvea".
Až mě zamrazilo... Tvrdí se, že každý Američan (který to prožil) si pamatuje, co přesně dělal, když se dozvěděl o zavraždění J.F.Kennedyho. My "skalní" fandové si pamatujeme, co jsme dělali, když jsme se dozvěděli o smrti R.Petersona, G.Villeneuva, A.Senny... ...i tímhle se odlišují ti, pro které je F1 "koněm" na celý život od těch, co se občas podívají na závod...

+ 11 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Biblbrox

94.138.104.XXX
Spojka "a" přece není odporovací. To dá rozum, ne?

+ 6 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RoBertino

83.208.82.XXX
Češtin Když už tu chcete poučovat o gramatice, tak si udělejte inventuru ve vlastních výtvorech. Ono takové ala v příspěvku výše působí taky velice elegantně. Spojka a ve zmíněné větě nijak neodporuje jejímu významu. Mně by spíš zajímalo, jestli jste pan profesor na výminku a obcházíte fóra ve snaze nacházet chyby, nebo vás zajímá F1. Nebudu zdejší přítomné ovlivňovat svým názorem.03

+ 11 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Biblbrox

94.138.104.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 11 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
enzo

enzo

89.177.132.XXX
RoBertino, myslím, že na tohle nemá cenu plýtvat energií. Šetřte si ji na další pěkné články. 01
I když, poslední věta je hezky názorná. 11 Snad to Biblbroxovi dojde.
Počkat, Biblbrox nebo Bi-blb...?

+ 14 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Biblbrox

94.138.104.XXX
Teď už mi to je jasné a pro zvýšení upadajícího zájmu o F1 doporučuji, aby se v průběhu závodu tajně hlasovalo kdy vyjede SC. Navrhuji následující postup: Po každém projetí okruhu se zmáčne na počítači tlačítko "ENTER", které spustí program, který s předem nastavenou pravděpodobnosti (např. 1 : počet kol v závodě) rozhodne, zda vyjede nebo nevyjede SC v tomto kole a F1 bude zachráněná. Sláva!!! Teď už jen jak zabránit Vettelovi, aby toho nezneužíval na úkor závodníků ala Nárožný v Jáchymovi.

+ 10 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RoBertino

83.208.82.XXX
Pokud vyrvete z věty to, co se vám hodí, tak to samozřejmě vypadá jinak. Celá věta je naštěstí v perexu a celá, takže ještě jednou pro vás, pane Biblbroxi - "Pochopitelně se v důsledku různých strategií a přítomnosti Safety caru na trati předjíždělo" opravdu neznamená to samé jako "Pochopitelně se v ... přítomnosti na Safety caru předjíželo.
Jak by se vám líbilo tohle? Cituji váš příspěvek: Já jako laik jsem.... fůůůůj, je to ostuda!

+ 14 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RoBertino

83.208.82.XXX
Inu, sám přiznáváte, že jste laik, tak speciálně vám vysvětlím, že se díky přítomnosti Safety caru předjíždělo, protože se kvůli tomu přehodnocovala strategie a mohly se upravovat taktické plány pro jednotlivé týmy. Není nad to se zeptat. Jinak je evidentní, že si Vettel coby hyena dovolil opravdu hodně, předjíždět jindy než při výměně pneumatik.
Příště se zase zeptejte, rádi zodpovíme všechny dotazy
04 04 04 04 04 04 04 04 04

+ 18 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Biblbrox

94.138.104.XXX
To je fakt mazané " Pochopitelně se.... v přítomnosti Safety caru na trati předjíždělo. " Já jako laik jsem si dosud myslel, že SC je tu proto, aby se nepředjíždělo. A navíc zase ten Vettel! Je to hyena, jako jediný využil chyby jiného jezdce aby vyhrál, fůůůj, je to ostuda! Původně jsem mu fandil a myslel jsem si, že když předjel na trati oba dva mercedesy, tak vyhrál zaslouženě, a ono to bylo jinak.

+ 8 / − 19

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jarda

78.157.160.XXX
Já kdybych chtěl kritizovat, tak si dám setsakra pozor, ať nedělám totéž, abych se vyhnul trapasu. Puntík na bílém cizím papíře najdeš snadno, koukám... Asi je to přirozené, ale řekl bych, že se to v poslední dost zlepšilo. Nesprávné shody podmětu s přísudkem jsem tady už dlouho nezaznamenal. Což se nedá říci o konkurenci, kde jsou hrubky v nadpisech a de facto i v každých výsledcích - nenaučili se, že v Čechách máme desetinnou čárku a že se desetiny neoddělují tečkou, jako např. v anglosaských zemích.

+ 15 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.70.70.XXX
Chápu myšlení takového čtenáře. Je to osobní zášť, která je motivací řady internetových rádoby komentátorů. Jsou to malí, hloupí lidé, kteří ve skutečnosti nejsou žádnými fanoušky F1. Takovým nezbývá než odpustit, jsou tak omezení, že si ani neuvědomují, co činí.

+ 8 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Pavel

89.203.220.XXX
*kdyby prošly korekcí
Kritizovat a postovat bez přečtení mi taky jde 12

+ 9 / − 17

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Pavel

89.203.220.XXX
Petrovy technické články mám rád, ale ocenil bych, kdyby je prošly korekcí ještě před publikováním. Prakticky vždycky někde koliduje shoda podmětu s přísudkem, kdy špatný odhad Y/I je trnem v oku a ubírá tak webu na profesionalitě 07

+ 12 / − 18

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RoBertino

83.208.82.XXX
Můžete mi tedy věcně a bez zbytečné kritiky vysvětlit mou zaujatost?

+ 10 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jerry

83.208.82.XXX
Nejsem expertka, i když jsem leccos už viděla. Jen jaksi nechápu myšlení čtenáře, který k takovémuto příspěvku dá mínus. K příspěvku jedné věty, která je faktografická. Pokud bych viděla nějakou chybu, tak to především opravím vlastním příspěvkem. Jinak nevím, co se někomu na takovém příspěvku nelíbí 07 ...

+ 12 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

David

213.29.26.XXX
Jestli si chceš přečíst článek o něčem tak na tomto webu se mrkni na články od autora PH. Ten píše věcně a takřka bez zbytečné kritiky která jen poukazuje na zaujatost autora

+ 12 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

David

213.29.26.XXX
Jsem stejného názoru. Akorad bych řekl že nejde jen o kritiku ferrari ale spoustu dalších.

+ 5 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

RoBertino

83.208.82.XXX
Motory Jen aby to bylo naprosto jasné - s dvanáctiválci jezdil bezmála sedm sezón (1973-1979) a po dvouletém návratu se musel nejdřív předělat opět na klasický Cosworth a potom TAG-Porsche.

+ 13 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama