DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: V hlavní roli čísla

Druhé z devatenácti zastavení formule 1 přineslo nikoli nervy drásající souboj, nýbrž připomenutí událostí starých a historicky statistických. Pochopitelně se v důsledku různých strategií a přítomnosti Safety caru na trati předjíždělo, ale v hlavní roli jinak vcelku klidného závodu byla značka Ferrari. I když mluvit v jejím případě o comebacku je hodně nadnesené.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: V hlavní roli čísla

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 07.04.2015 10:08 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • henkka

    46.23.60.XXX
    Takový polemizování nad tím, jestli tamten jel naplno, nebo ne, jestli by tenhle vyhrál bez výjezdu safety caru, anebo jestli už má teď význam dělat si závěry o průběhu zbývajících závodů... Ta statistika v úvodu je zajímavá, i když tak trochu zavání škodolibostí směrem k Ferrari, ale jinak je článek prakticky o ničem05

    + 15 / − 35

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Evidentně nevíš oč v paddocích jde. RoBertino se snaží ohlédnout za uplynulým závodem v kontextu pětašedesáti let událostí formule 1. Autor je jeden z mála lidí v České republice, kteří si to může dovolit, protože má přehled, jež mu my všichni můžeme akorát závidět. Někteří svoji zášť dávají bezostyšně najevo, jiní ho obdivují a žasnou.03
      Osobně pochybuji, že by autor trpěl jakoukoliv škodolibostí vůči některému z týmů, natož k Ferrari.18 18 18 To jsi přestřelil vysoko nad tribuny.03
      Mně se článek o ničem nezdá, záleží na každém z nás, jakou informační hodnotu si z něho odnese. Já si např. při čtení paddocků "oživuji" události časem zapomenuté. Vím přesně, kde jsem byl a co jsem dělal, když jsem se dozvěděl o smrti G.Villeneuvea, ale že v tomto období probíhaly spory s FOCA, jsem už z paměti vytěsnil...
      A polemiky? Nevidím na nich nic zvláštního. Tedy krom schopnosti a snahy podívat se na věc z jiného úhlu. Autor nedělá žádné závěry, jak by co dopadlo, kdyby... Jenom opět připomíná fakta (ne)dávno minulá v kontextu s konkrétním závodem. Přičemž závěrečné doporučení týkající se obezřetnosti a zdrženlivosti ohledně odhadů, jak šampionát dopadne, musí podepsat každý normálně myslící fanoušek F1. Tak proč máš k němu výhrady?02

      + 29 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Karel

      78.157.160.XXX
      Pokud jsi už někdy sepsal aspoň desetinu toho, tak se pochlub, rádi se podíváme, jak má vypadat článek o něčem. Nebo sis přišel jen destruktivně ulevit?

      + 18 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • David

      213.29.26.XXX
      Jsem stejného názoru. Akorad bych řekl že nejde jen o kritiku ferrari ale spoustu dalších.

      + 5 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        213.29.26.XXX
        Jestli si chceš přečíst článek o něčem tak na tomto webu se mrkni na články od autora PH. Ten píše věcně a takřka bez zbytečné kritiky která jen poukazuje na zaujatost autora

        + 12 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          83.208.82.XXX
          Můžete mi tedy věcně a bez zbytečné kritiky vysvětlit mou zaujatost?

          + 10 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Pavel

          89.203.220.XXX
          Petrovy technické články mám rád, ale ocenil bych, kdyby je prošly korekcí ještě před publikováním. Prakticky vždycky někde koliduje shoda podmětu s přísudkem, kdy špatný odhad Y/I je trnem v oku a ubírá tak webu na profesionalitě 07

          + 12 / − 18

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pavel

            89.203.220.XXX
            *kdyby prošly korekcí
            Kritizovat a postovat bez přečtení mi taky jde 12

            + 9 / − 17

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jarda

              78.157.160.XXX
              Já kdybych chtěl kritizovat, tak si dám setsakra pozor, ať nedělám totéž, abych se vyhnul trapasu. Puntík na bílém cizím papíře najdeš snadno, koukám... Asi je to přirozené, ale řekl bych, že se to v poslední dost zlepšilo. Nesprávné shody podmětu s přísudkem jsem tady už dlouho nezaznamenal. Což se nedá říci o konkurenci, kde jsou hrubky v nadpisech a de facto i v každých výsledcích - nenaučili se, že v Čechách máme desetinnou čárku a že se desetiny neoddělují tečkou, jako např. v anglosaských zemích.

              + 15 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Pavel A.

        Pavel A.

        85.70.8.XXX
        "Vím přesně, kde jsem byl a co jsem dělal, když jsem se dozvěděl o smrti G.Villeneuvea".
        Až mě zamrazilo... Tvrdí se, že každý Američan (který to prožil) si pamatuje, co přesně dělal, když se dozvěděl o zavraždění J.F.Kennedyho. My "skalní" fandové si pamatujeme, co jsme dělali, když jsme se dozvěděli o smrti R.Petersona, G.Villeneuva, A.Senny... ...i tímhle se odlišují ti, pro které je F1 "koněm" na celý život od těch, co se občas podívají na závod...

        + 11 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Přesně tak. V případě Petersona nejen, že vím co jsem dělal, ale ukápla i nějaká slza. Toho jsem "rozdejchával" asi nejhůře ze všech.
          Myslím, že jsi to vystihl dosti přesně s těmi "skalními" fandy.
          03

          + 6 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama