Kobajaši přišel loni o místo u Sauberu kvůli nedostatku peněz, z F1 se proto musel stáhnout, přestože pro švýcarský tým získal 60 mistrovských bodů.
"Pro mě to byl nezvyklý rok. Raději jsem si vybral nové dobrodružství s Ferrari - závodění s 458 GT, než nejezdit vůbec. Ve FIA WEC máme na nejlepší co stahovat, stále však zbývá pět závodů, a pokud zlepšíme auto, stále máme šanci přívézt domů titul," říká Japonec.
"Osobně věřím, že jsem zanechal dobrý dojem, vzhledem k tomu, že jde o mou první sezónu v uzavřených autech, společně s Tonim Vilanderem, který je velmi silný a těchto závodů se účastní již deset let," spokojeně popisuje svou letošní sezónu mimo F1, do níž by se velmi rád vrátil.
"Momentálně existuje spousta týmů, které si piloty vybírají podle peněz, které mohou přinést, spíše než podle jejich schopností na dráze. Doufám, že se tento trend změní, protože mým cílem je být co nejdříve zpět a velmi tvrdě na návratu pracuji," stěžuje si na prostředí v F1.
"Jediné, co můžu dělat, je dát vše do Ferrari v závodech GT a být týmu dostupný pro cokoliv bude potřebovat, jako je například tato akce, nebo když mě požádají o pomoc s vývojem vozu pomocí práce na simulátoru," dodává Kobajaši, který se o víkendu představil v Moskvě.
Video - Kobajaši Ferrari F60 před zraky moskevských diváků roztřískal (zdroj: Youtube)
V rámci akce Moscow City Racing se však moc nevytáhl, když monopost Ferrari během své jízdy na mokré vozovce rozbil.