DISKUZE K ČLÁNKU Vettel se vrací na vítěznou cestu!

BELGIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel a Red Bull byli nejrychlejší a zaslouženě zvítězili. Rychlejší byl možná jen Hamilton, který havaroval. Schumacher si připomněl Spa 1991!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel se vrací na vítěznou cestu!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 31.08.2011 09:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» McMatej (Hlasovalo 10 lidí) 28.08.2011 15:57
Co máte proti DRS. Jezdec, který během několika… »
» Duncan66 (Hlasovalo 9 lidí) 28.08.2011 16:01
Ok diky, jsem myslel, ze mu to zase v boxech… »
» McMatej (Hlasovalo 9 lidí) 28.08.2011 20:29
A jakým právem si, jak píšeš pomalejší, zaslouží… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    XXX
    v 95% pripadu s tebou souhlasim, ale tentokrat nemas pravdu. I sam Lewis rekl, ze to byla ciste jeho chyba, tak jake dalsi argumenty potrebujes? 13

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Možná tam měl místo na šířku pneu, ale to by na výsledku nic nezměnilo. Jestli je "jasne vidno", že Kamuj zabočil do Lewise, možná bys měl zauvažovat o koupi silných brýlí. Jestli se Kamuj posunul doprava, šlo o milimetry. Jasne vidno je jen to, že u Lewise šlo o metry. Všichni komisaři (pokaždé jiní včetně brita Mansella) vidí vinu u Lewise a on sám to přizná. Pak se nabízí otázka, jestli to nesprávně vidí všichni ti lidé včetně Lewise, nebo jestli nebude chyba u tebe. 03 Jinak nic ve zlým.

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    XXX
    No ted ve spa mel McL a Merc maximalky okolo 320. RB kdyz jel Vettel total hranu tak dal 316 tusim. A DRS maji mozna propracovane ale maximalku DRSkem nezvysis. Ty motory maji nejake nastavene maximum. To je jak kdyby si pridaval NOS a tvoje auto uz jelo maximalkou. Proste rychleji nepojede...

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Oňo

      XXX
      Motor má nastavené maximálne otáčky, nie rýchlosť, tá je smerodajná od toho, či krútiaci momont daného motora je tiež maximálny v maximálne nastavených otáčkach, lebo motor zrýchľuje len do maximálnych otáčok. Ak však zapneš DRS, získaš zrýchlenie a prírastok rýchlosti naviac o silu, ktorá je rovná reakcii odporu, o ktorý poklesne odpor vozidla, pri otvorenom DRS, ak pilpt zapne aj KERS, je to o jeho krútiaci moment navyše a prírastok rýchlosti s tým spojenej. Monopost vždy zrýchľuje na maximlku, pokiaľ dosiahne maximálny krútiaci moment motora + KERSu a sily, ktorá má opačné znamienko odporu, o ktorý sa zníži odpor monopostu, pri otvorení DRS ! 01

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        Nezapomněl jsi na to, že S DRS i bez DRS s KERS i bez KERS máš pořád stejný převodový poměr?

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Oňo

          XXX
          Ale nie prírastok zrýchlenia a rýchlosti zo štvorcom času, a v tom je tá pointa ! 01

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Nanifak

    XXX
    Prosím opravte si už místo kolize HAM a KOB - nebylo to v Bus stop, ale v Les Combes - nemýlím-li se teda 04

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    na tej fotke kontaktu hamíka a kobajašiho jasne vidno, kto sa mal kde ešte uhnúť, ale neuhol ... hamilton si držal ideálnu stopu, a jašimu nechal dosť priestoru ... 17

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • a

    XXX
    Hami si podle mě myslel, že díky DRS už je v poho, ale ono prdlajs, KOBa byl vedle...nebylo to úmyslný od HAMa, ale prostě nečučel do zrcátek

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      stojím si stále za tým, čo som povedal. kobajaši tam mal miesto minimálne na šírku jednej pneu, takže mohol ísť viac nakraj. hamilton ho nezavrel, nechal mu miesto, ale kobajaši, ako jasne vidno z obrázku, zabočil do súpera ...
      celá F1 je o tolerancii, ale niektorí jazdci skrátka nemajú na to, aby správne vyhodnotili situáciu ... 17

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HWS

    XXX
    Aha - takže když vezmu čas třebas Buttona, kterej dojel do cíle asi o 1/2 minuty před Rosbergem, takže ty si myslíš, že to je tím, že Button používal DRS a Rosberg ne ??? 12 Rosberg byl celkově pomalejší, než těch pět před ním a basta.

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • CaesarF1

      CaesarF1

      XXX
      Jasně,že byl pomalejší, ale bez DRS by ho nepředjížděli tak lacino.To už je tu rozebráno do nekonečna.

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Dneska nejlepší jezdci- Button a Schumi, jeden ze 13. místa a druhý z posledniho fakt nádherná jízda. Jinak co se zde dost pře o DRS. Ani se nedivím odpůrcům,protože dneska jel např Rosberg pěknou jízdu v čele a postupně díky DRS sestupoval až to bylo smutný 09 a bylo mi ho docela líto.Jezdec se moří na treninku,bojuje v kvalifikaci a jeho lepší umístění v závodě mu sebere jezdec za ním jen proto,že DRS a pravidla povolují zvýšit si rychlost,aby byla zábava pro lidi.Já nic proti tomu nemám,samozřejmě tuhle výhodu mu může oplatit,ale většinou se to nestane,hlavně na okruhu jako Spa a podle mě,by se zony DRS měli povolit jen na okruzích,kde mohou být 2 jako se to plánuje v monze,aby i předjetý jezdec mohl využít DRS současně v jednom kole.Ale to je jen můj názor,my s tím nic neuděláme a zřejmě to tak zůstane.Hlavně,že závod byl pěkný 01

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Mně se zase nelíbí, když má někdo nastavené auto na menší přítlak a díky tomu vyšší top speed. V zatáčkách zdržuje, ale tam ho nikdo nepředjede a na rovině všem ujede. Tohle není žádné umění.

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • CaesarF1

      CaesarF1

      XXX
      To je pravda a taky bylo vidět myslím u Hamiltona (než šel na pívo 04)jak se ho snažil předjet s DRS jezdec za ním a držel se skoro celou zonu vedle něj a neměl šanci. Ale to je vidět samozřejmě ve více případech, taky jde o načasování.

      + 7 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Aha, takže tobě se líbí kličkování a bránění v předjíždění??? Nejlepší obrana je ujet. Nevím co na tom chceš okecávat.

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    XXX
    Jsem jednoznačně pro DRS. K obraně mohou pomalejší piloti použít Kers, když ho dokáží pošetřit. Jinak mají smůlu. Na moderních Tielkeho tratích se jinak ani předjíždět nedá. A koukat na vítězné šneky zase nebaví mne.

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • a

    XXX
    no nevím, mě se teda nelíbí když je předjetí tak jednoduché, viz Spa

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    A jakým právem si, jak píšeš pomalejší, zaslouží přední pozici??? Ať jede a nezdržuje.

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • a

    XXX
    ale o tom to je, závody nejsou jenom o útoku ale taky obraně, z DRS je obrana k ničemu

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, podivný trénink spadl do klína Norrisovi s ooběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama